SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:20 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
We zullen je missenDat is goed nieuws.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
[ afbeelding ]
We zullen je missenWatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een
Geweldig
Nieuws
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
[ afbeelding ]
We zullen je missenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Dat had Herbert niet altijd even door.quote:
Hij wil opgebaard worden.quote:
Zo kan je het ook zien (ik persoonlijk zou het niet zo opvatten, maar ik kan het me ook wel voorstellen).quote:
Ja, en de eeuwige vergelijking met Senna, terwijl ik hem in niets overeen vind komen met Sennaquote:Op maandag 27 januari 2025 19:29 schreef DKUp het volgende:
Ik zie de afgelopen weken bijna alleen maar artikelen over Hammie en Ferrari.
Wel overkill eigenlijk….
[ afbeelding ]
We zullen je missenhttps://www.ad.nl/formule(...)-1-steward~af3f97dc/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet zozeer omdat hij voor de media werkt maar omdat hij nauwe banden heeft met een gokbedrijf.quote:Johnny Herbert is niet langer steward in de Formule 1. Autosportbond FIA maakte bekend dat de 60-jarige Britse oud-coureur zijn functie als steward heeft opgegeven omdat die niet verenigbaar is met zijn rol als analist in de media.
Herbert uitte afgelopen seizoen meerdere keren kritiek op Max Verstappen in zijn functie als analist bij een goksite. Zo bekritiseerde hij de wereldkampioen in de media nadat Verstappen van de stewards twee straffen had gekregen bij de Grote Prijs van Mexico.
‘We moeten tot onze spijt bekendmaken dat Johnny Herbert niet langer de positie van steward in de Formule 1 bij de FIA zal vervullen', meldt de autosportbond op X.
‘Johnny wordt zeer gewaardeerd en bracht veel ervaring en expertise mee in zijn rol. Na overleg zijn we samen overeengekomen dat zijn verplichtingen als steward en die van analist in de media niet verenigbaar zijn. We wensen hem het beste voor de toekomst.’
quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:27 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zo kan je het ook zien (ik persoonlijk zou het niet zo opvatten, maar ik kan het me ook wel voorstellen).
Ik ben benieuwd of alle mods het een goed idee vinden om in te grijpen als iemand niet direct meld dat zijn post een mening is.
Denk je nou echt dat die opmerking met een modpet op wasquote:Op woensdag 29 januari 2025 12:27 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zo kan je het ook zien (ik persoonlijk zou het niet zo opvatten, maar ik kan het me ook wel voorstellen).
Ik ben benieuwd of alle mods het een goed idee vinden om in te grijpen als iemand niet direct meld dat zijn post een mening is.
AD als bron serieus nemen. Jij bent af.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:34 schreef SiGNe het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/formule(...)-1-steward~af3f97dc/
[..]
Niet zozeer omdat hij voor de media werkt maar omdat hij nauwe banden heeft met een gokbedrijf.
Sommige mensen nemen jou wel heel serieusquote:Op woensdag 29 januari 2025 12:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat die opmerking met een modpet op was
Nu.nl dan?quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
AD als bron serieus nemen. Jij bent af.
Zeg ik met modpet
Ik dacht inderdaad dat het het vanuit de mod was gepost en zeker omdat alle andere meningen die óók niks met viaplay te maken hebben zijn verwijderd. Was het chevycaprice misschien?quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat die opmerking met een modpet op was
FB al eens geprobeerd? Ik heb in het verleden wel vaker iets gelezen daar.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik dacht inderdaad dat het het vanuit de mod was gepost en zeker omdat alle andere meningen die óók niks met viaplay te maken hebben zijn verwijderd. Was het chevycaprice misschien?
quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:34 schreef SiGNe het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/formule(...)-1-steward~af3f97dc/
[..]
Niet zozeer omdat hij voor de media werkt maar omdat hij nauwe banden heeft met een gokbedrijf.
Die artikelen onderbouwen je mening niet. Er wordt nergens gezegd dat het komt omdat hij voor gokbedrijven werkt, maar door zijn commentaren in de media (dat in dit geval een paar verschillende gokbedrijven zijn). Als het op andere sites was geplaatst zouden de reacties imho hetzelfde geweest zijn.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:43 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Nu.nl dan?![]()
https://www.nu.nl/formule(...)ren-in-de-media.html
Herbert is meer niveau scheidsrechter die na de wedstrijd zegt dat hij al jaren supporter is van de thuisploeg en dat de sterspeler van de tegenstander een ongelooflijke klootzak is. En die penalty voor de thuisploeg in de 90e minuut bij een 1-1 stand was volkomen terecht.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:12 schreef Evenstar het volgende:
Heeft even geduurd, maar totaal terecht natuurlijk. Je kan niet een scheidsrechters zijn en 's avonds even aanschuiven bij VI om even te vertellen hoe geweldig jij het hebt gedaan en dat de spelers toch wel echt kut zijn en het verdienen om rood te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |