Nachtelijk gesluip naar fia kantoren om anderen erbij te lappen zie je hem ook wel doen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:04 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Russell is zo iemand die zegt dat hij mee doet aan een boycot en vervolgens als enige aan de start verschijnt.
Lol wat een waanzin.quote:Op donderdag 23 januari 2025 09:51 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Echt, wat een onzin deze maatregelen.
Precies dit.quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:04 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Russell is zo iemand die zegt dat hij mee doet aan een boycot en vervolgens als enige aan de start verschijnt.
Boksbeugels zijn al afgestoft is mij begrepen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:25 schreef THEFXR het volgende:
Max kan het wel hebben, Jos niet, die verbouwd de hele pitstraat als Max een maand schorsing krijgt.
Jos moet de pitstraat niet verbouwen maar het gebouw waar de fia uithangt.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:25 schreef THEFXR het volgende:
Max kan het wel hebben, Jos niet, die verbouwd de hele pitstraat als Max een maand schorsing krijgt.
Eind dit jaar zijn er verkiezingenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:02 schreef THEFXR het volgende:
Kunnen ze die FIA president niet afzetten???
Dat zegt niks, alle tokkielanden stemmen toch op die gek. En meestal de geciviliseerde landen uiteindelijk ook.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Eind dit jaar zijn er verkiezingen
Het is gewoon die jurk. Die figuur heeft alle trekken van een echte narcist. Het is gewoon een tiran, en die wil je niet op dit soort plekken hebben die maken op de lange duur meer kapot dan ze opbouwen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 09:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
Verder FIA is nu echt het spoor bijster
Á la Tiago Monteiro in Indianapolis 2005?quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:57 schreef Evenstar het volgende:
[..]
En dan ook trots in zijn eentje de overwinning viert ja.
Ik ook, het boeit me allemaal niks. Maar je leest echt niks anders dan hoe bijzonder het allemaal is.quote:Op maandag 27 januari 2025 19:29 schreef DKUp het volgende:
Ik zie de afgelopen weken bijna alleen maar artikelen over Hammie en Ferrari.
Wel overkill eigenlijk….
Lewis PR volle kracht voluit. Die gast had alleen al een behoorlijk sterk PR-team, mede dankzij de Britten natuurlijk, maar nu in combinatie met Ferrari en de Italianen gaat het helemaal een ramp worden. Vooral als Ferrari zich kan gaan bemoeien met WK.quote:Op maandag 27 januari 2025 19:34 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik ook, het boeit me allemaal niks. Maar je leest echt niks anders dan hoe bijzonder het allemaal is.
Waar lees je dit?quote:Op woensdag 29 januari 2025 08:22 schreef THEFXR het volgende:
Wow, Yuki is out, only to be reserve driver.
Weet je, als dat echt lukt dan vind ik het ook nog wel een mooi verhaal. Waar ik meer moeite mee heb is nu. Er is in feite nog niks gebeurt, nog niks bereikt, Lewis heeft een matig jaar gehad.. Dan vind ik het allemaal niet zo spannend. Als hij daadwerkelijk Leclerc verslaat én de eerste rijderstitel in 17 jaar binnenhaalt, dan is het ook een geweldig verhaal.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:25 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Lewis PR volle kracht voluit. Die gast had alleen al een behoorlijk sterk PR-team, mede dankzij de Britten natuurlijk, maar nu in combinatie met Ferrari en de Italianen gaat het helemaal een ramp worden. Vooral als Ferrari zich kan gaan bemoeien met WK.
Yuki rijdt nog gewoon voor de RB's lijkt het:quote:Op woensdag 29 januari 2025 08:22 schreef THEFXR het volgende:
Wow, Yuki is out, only to be reserve driver.
quote:De Japanner komt in 2025 wederom uit voor Racing Bulls, maar zal bijspringen wanneer Verstappen of Lawson onverhoopt niet in actie zou kunnen komen.
Ik stel voor Jos Verstappen als for Presidentquote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Eind dit jaar zijn er verkiezingen
"Met daadkracht en harde hand!"?quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik stel voor Jos Verstappen als for President
Laten we het dan volledig houden, en er 'voor RBR' van maken, aangezien RB ook voor Racing Bulls kan staan.quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:24 schreef THEFXR het volgende:
ik he het verkeerd gelezen, ik dacht dat hij to reservedriver was gedomoteerd, maar hij blijft bij zijn team rijden en is de backup voor het RB team geworden.
quote:Yuki Tsunoda is in 2025 de reservecoureur van Red Bull Racing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |