Niks gek met die charlatan aan het roer.quote:Op donderdag 23 januari 2025 09:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
Verder FIA is nu echt het spoor bijster
De sharia doet zijn intrede in de F1....quote:Op donderdag 23 januari 2025 00:52 schreef SiGNe het volgende:
Regels in de F1 worden strenger en boetes hoger
3 races schelden kost totaal 240.000 en er worden ook nog punten in het klassement afgetrokken PLUS een maand schorsing (wat ook weer punten kost).
En het seizoen is best lang, kan een hoop gebeuren waardoor je per ongeluk "fuck" zegt.
https://www.nu.nl/formule(...)-voor-wangedrag.html
Echt, wat een onzin deze maatregelen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 00:52 schreef SiGNe het volgende:
3 races schelden kost totaal 240.000 en er worden ook nog punten in het klassement afgetrokken PLUS een maand schorsing (wat ook weer punten kost).
En het seizoen is best lang, kan een hoop gebeuren waardoor je per ongeluk "fuck" zegt.
Lijkt me niet, want dat bliepen ze er al uit. Het zal wel gaan om de persconferentie.quote:Op donderdag 23 januari 2025 09:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ook als je over boardradio roept? Dan zijn het zware tijden voor Max en Yuki.
Als je er twee hebt in het begin van het seizoen dan gewoon net voor de zomer de derde doen. Is toch een maand niks te doen dan.quote:Op donderdag 23 januari 2025 01:28 schreef SiGNe het volgende:
Ook idioot dat je meerdere races gevaarlijk kan rijden terwijl je daar dan slechts 1 race schorsing voor krijgt maar 3 keer "fuck" zeggen en je zit een maand thuis
MBS*quote:Op donderdag 23 januari 2025 09:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 23 januari 2025 09:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
Lijkt me niet, want dat bliepen ze er al uit. Het zal wel gaan om de persconferentie.
In de rechtstreekste uitzending welquote:Op donderdag 23 januari 2025 12:00 schreef Droopie het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
You think so 🤡
Maar daar zullen de stewards niet op beoordelen gok ik zo.quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:21 schreef Sally het volgende:
[..]
In de rechtstreekste uitzending wel
goh nu pas?quote:Op donderdag 23 januari 2025 09:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
Triest en kinderachtig. Ik verleng mijn F1Tv-abonnement niet.quote:Op donderdag 23 januari 2025 00:52 schreef SiGNe het volgende:
het hoofd van de GPDA vind het vast niet zo erg, die zegt hoogstens "blimey" (Russell is altijd overdreven correct)quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:47 schreef Evenstar het volgende:
Dit is heel, maar dan ook heel makkelijk op te lossen.
GPDA komt bijeen en zegt "wij racen niet meer" en klaar.
De teams moeten ook gewoon achter hun coureurs staan. Dit gaat nergens meer over joh
Het zal vast geen f*ck! zijnquote:Op donderdag 23 januari 2025 17:49 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Het laatste woord zal er nog niet over gezegd zijn lijkt me.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 23 januari 2025 17:18 schreef SiGNe het volgende:
[..]
het hoofd van de GPDA vind het vast niet zo erg, die zegt hoogstens "blimey" (Russell is altijd overdreven correct)
Ik kan me nog wel wat incidenten herinneren waar die correctheid er dan even niet wasquote:Op donderdag 23 januari 2025 17:18 schreef SiGNe het volgende:
[..]
het hoofd van de GPDA vind het vast niet zo erg, die zegt hoogstens "blimey" (Russell is altijd overdreven correct)
En dan ook trots in zijn eentje de overwinning viert ja.quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:04 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Russell is zo iemand die zegt dat hij mee doet aan een boycot en vervolgens als enige aan de start verschijnt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |