Ja, hoe?quote:Op donderdag 26 december 2024 21:29 schreef Gretzl het volgende:
Hoe vertel je iemand dat de aarde niet meer rond is?
"Nou tante Linda had eerst van die hele mooie ronde borsten. Maar toen werd ze steeds ouder en toen gingen ze steeds meer hangen. Die vorm van een theezakje, das ook de aarde nu. Snaptum?"quote:Op donderdag 26 december 2024 21:29 schreef Gretzl het volgende:
Hoe vertel je iemand dat de aarde niet meer rond is?
Take these wallllsssquote:Op donderdag 26 december 2024 21:31 schreef Redefine het volgende:
Ach ja de man die niet kan zingen.
Beledig Serhat eens niet zoquote:Op donderdag 26 december 2024 21:31 schreef Redefine het volgende:
Ach ja de man die niet kan zingen.
Dit zou de enige keer zijn dat die schijtlollige actie legitiem was.quote:Op donderdag 26 december 2024 21:31 schreef Evenstar het volgende:
Valt mij mee dat Jeroen van Inkel niet heeft lopen lobbyen om dit in zijn uur te krijgen
quote:Op donderdag 26 december 2024 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beledig Serhat eens niet zo
Hij zit er na na naast.quote:Op donderdag 26 december 2024 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hebben ze Oleta Adams vandaag?quote:Op donderdag 26 december 2024 21:32 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Reportage bij de a gogo gaat over een geweldig nummer
Ja Tom Waits denk ikquote:Op donderdag 26 december 2024 21:32 schreef Dagoduck het volgende:
Ik hoorde vanmiddag/avond ook al een waltz.
Was dat niet Tante Julia.quote:Op donderdag 26 december 2024 21:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
"Nou tante Linda had eerst van die hele mooie ronde borsten. Maar toen werd ze steeds ouder en toen gingen ze steeds meer hangen. Die vorm van een theezakje, das ook de aarde nu. Snaptum?"
Dan ken jij de rondingen van tante Linda nog nietquote:Op donderdag 26 december 2024 21:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was dat niet Tante Julia.
Boudewijn de Groot?
Ik zei nog in de auto "Tom Waits wel erg lang met het beëindigen van dit nummer", geen reactie van mijn ouders.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 26 december 2024 21:33 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Tom Traubert's Blues (Waltzing Matilda) >>>>>
Je bent ze overduidelijk ontgroeidquote:Op donderdag 26 december 2024 21:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zei nog in de auto "Tom Waits wel erg lang met het beëindigen van dit nummer", geen reactie van mijn ouders.
Nee, gaat overquote:Op donderdag 26 december 2024 21:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hebben ze Oleta Adams vandaag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not lost, it's just I've no idea where I am
Shamrock? Staan de Dropkick Murphys ook in de lijst?quote:
Ik speel ook geen piano.quote:Op donderdag 26 december 2024 21:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dan ken jij de rondingen van tante Linda nog niet
Die was bijna nog beter dan zijn broer Leonard.quote:Op donderdag 26 december 2024 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, deze duurt vooral érg langquote:
Heb je ze wel eens het plaatje met 'Roger Waters Robert Plant, ...' laten zien?quote:Op donderdag 26 december 2024 21:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zei nog in de auto "Tom Waits wel erg lang met het beëindigen van dit nummer", geen reactie van mijn ouders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |