Hoe verneuk je goede muziek.... laat het op Radio 2 draaienquote:Op donderdag 26 december 2024 21:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Neeeeh niks door het intro heen
quote:Op donderdag 26 december 2024 21:22 schreef Evenstar het volgende:
Stemplaat van @:Viv, van mij en van dochtertje
KLOOTZAKquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Dit zou zo'n perfect nummer zijn om een improvisatiesessie te hebben van 4 minuten in het middenstukquote:Op donderdag 26 december 2024 21:24 schreef Evenstar het volgende:
[ afbeelding ]
Dit nummer is echt te kort
Ditquote:Op donderdag 26 december 2024 21:24 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dit zou zo'n perfect nummer zijn om een improvisatiesessie te hebben van 4 minuten in het middenstuk
quote:Op donderdag 26 december 2024 21:25 schreef Dagoduck het volgende:
I WOKE UP THIS MORNING AND I GOT MYSELF A BEER
Let it roll, baby, rollquote:Op donderdag 26 december 2024 21:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
The future's uncertain and the end is always near
Godenzin.quote:Op donderdag 26 december 2024 21:25 schreef Dagoduck het volgende:
I WOKE UP THIS MORNING AND I GOT MYSELF A BEER
Festivalgedachte.quote:
Eensquote:
quote:Vlucht ik steeds weer in je armen
Zodat ik niet kan verraden
Wat de waarheid is
quote:Op donderdag 26 december 2024 21:27 schreef MTheBassman het volgende:
Tja, de waarheid is uiteindelijk niet helemaal goed uitgepakt voor onze Marco B
Het 'niet meer rond is' is in dezen wel fascinerend. Zouden er flat earthers zijn die denken dat de aarde plat geworden is?quote:Op donderdag 26 december 2024 21:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
Flat earthers stemden op deze plaat
quote:Op donderdag 26 december 2024 21:28 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Het 'niet meer rond is' is in dezen wel fascinerend. Zouden er flat earthers zijn die denken dat de aarde plat geworden is?
Roadhouse.Favo film.quote:
quote:Op donderdag 26 december 2024 21:27 schreef MTheBassman het volgende:
Tja, de waarheid is uiteindelijk niet helemaal goed uitgepakt voor onze Marco B
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |