Is voor mij echt een top 2000 band. Ik luister het bijna nooit uit mezelf. Altijd prima thoughquote:Op donderdag 26 december 2024 19:45 schreef DecoAoreste het volgende:
The Cure ga ik overigens wel elk jaar meer waarderen
Die van 2 of 3 jaar geleden... we moeten daar nog allemaal gourmettenquote:
Gelukkig is dat een normal type move, dus niet super effectief op Arcaninequote:Op donderdag 26 december 2024 19:45 schreef Isorden het volgende:
En verdomme, net bijna een gebroken neus...
Wil mn oudste nichtje (net 4) een kus geven omdat ze naar huis gingen.
Komt met een noodgang op me aflopen en geeft me per ongeluk een soort kopstoot.
Je moet ook niet met nichtjes zoenen... je bent toch geen redneck?quote:Op donderdag 26 december 2024 19:45 schreef Isorden het volgende:
Reden 72838383298 dat ik geen kinderen heb.quote:Op donderdag 26 december 2024 19:45 schreef Isorden het volgende:
Cutequote:Op donderdag 26 december 2024 19:45 schreef Isorden het volgende:
En de bal is rond.quote:
Is dat Hawaiiaans?quote:Op donderdag 26 december 2024 19:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hahahaha doet het niet beter dan Hahahaha City.
Van Oekel.quote:
Ik kan beide vormdipjes prima waarderenquote:Op donderdag 26 december 2024 19:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hahahaha doet het niet beter dan Hahahaha City.
Zelfs als ajacied zeg ik nu gewoon hup Slot!quote:Op donderdag 26 december 2024 19:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik kan beide vormdipjes prima waarderen
Je kunt ook gewoon niet voor ajax zijn en nooit een probleem met hem gehad hebben, klinkt voor mij als de meest logische keus.quote:Op donderdag 26 december 2024 19:49 schreef Isorden het volgende:
[..]
Zelfs als ajacied zeg ik nu gewoon hup Slot!
(sowieso nu die niet meer bij feyenoord zit kan ik hem weer prima sympathiek noemen.)
En ook sporten?quote:Op donderdag 26 december 2024 19:49 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik heb trouwens echt teveel zoetigheden en andere ongezonde troep zitten vreten laatste dagen. Beetje misselijk van.
Morgen maar weer op dieet.
De meubels bleven toch juist staan?quote:Op donderdag 26 december 2024 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Meubels verplaatsen.
Dat mag ik vanaf morgen ook gaan doen.
Mja, die gaan pas eind januari over.quote:Op donderdag 26 december 2024 19:51 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
De meubels bleven toch juist staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |