Walgelijk. Smakeloos. Mensonterend.quote:Op donderdag 26 december 2024 18:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja, je hoorde ze opkomen en toen waren we opeens een aantal tiental seconden verder in het nummer.
Bevestigd.quote:Op donderdag 26 december 2024 18:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
@:zorro sluit zich hierbij aan
Dat kind uit die PrijsVrij reclames. Die heet Liselot Alkemade en is de dochter van Leo, die ook in die reclames zitquote:
Genot!quote:
Wel toepasselijk met dat vliegtuig in Kazachstanquote:
Ik steun deze motie.quote:Op donderdag 26 december 2024 18:59 schreef Document1 het volgende:
Ik ben nog woedend omdat ze gisteren rappers delight midden in een zin afkapte.![]()
![]()
Dat is z’n echte dochter?quote:Op donderdag 26 december 2024 19:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat kind uit die PrijsVrij reclames. Die heet Liselot Alkemade en is de dochter van Leo, die ook in die reclames zit
Met alle kinderen of?quote:Op donderdag 26 december 2024 19:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Genot!
Benieuwd od ze Omsk gaan halen dit keer.
Laat het eerst gewoon eens een keer lukken.quote:
Ja beetje wrang welquote:Op donderdag 26 december 2024 19:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Wel toepasselijk met dat vliegtuig in Kazachstan
Oh dat was geen sidekick?quote:
Gijs Hakkertquote:Op donderdag 26 december 2024 19:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vraagje: die sidekick van Ruud de Wild is toch gewoon Frank van t Hof? Of is t een lookalike? Ik dacht nl dat Frank bij Veronica zit
quote:Op donderdag 26 december 2024 19:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
Vaginale schimmel(penninck)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |