Geen verkeerde muziek, jammer van Bonoquote:Op donderdag 26 december 2024 15:08 schreef Isorden het volgende:
En toch ga ik U2 met de jaren wel meer waarderen
Dat moet wel de oorzaak zijn, want ik ben verder een te gekke meid.quote:Op donderdag 26 december 2024 15:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
Reuma de schuld geven dat je je vriendinnen kwijt raakt
Dat is het voordeel van de Engelse taal... daar zeg je little cunts ipv kutjes...quote:Op donderdag 26 december 2024 15:08 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Sowieso verkleinen we woorden iets te veel in het Nederlands. Ik betrap mezelf er ook vaak op.
Ik ook. Snap eigenlijk niet zo goed hoe dat komtquote:Op donderdag 26 december 2024 15:08 schreef Isorden het volgende:
Ja, bij mij is het soms ook wel een dingetje.quote:Op donderdag 26 december 2024 15:08 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Sowieso verkleinen we woorden iets te veel in het Nederlands. Ik betrap mezelf er ook vaak op.
Nee. Hoe groter ze zijn hoe minder ze die voelenquote:
the day of the jackal alle 10 afleveringen op sky atlanticquote:
Daar heb je een goed puntje.quote:Op donderdag 26 december 2024 15:08 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nou ik vond juist de oudere U2 beter, met de jaren werden ze steeds minderquote:Op donderdag 26 december 2024 15:08 schreef Isorden het volgende:
Tja, het is ook niet per se slecht, maar meeste nummers, vind het voornamelijk wat nietszeggend. Wel merk ik bij de 31e dat al die U2s rond de 100 me erg de keel uit beginnen te hangen.quote:Op donderdag 26 december 2024 15:08 schreef Isorden het volgende:
Hmmmmquote:Op donderdag 26 december 2024 15:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee. Hoe groter ze zijn hoe minder ze die voelen
fooking little cunts, D'you know what i meanquote:Op donderdag 26 december 2024 15:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van de Engelse taal... daar zeg je little cunts ipv kutjes...
Deze van U2 is nog best ok ja, dit is niet de grote Bono show, maar juist gewoon een prima plaatjequote:Op donderdag 26 december 2024 15:08 schreef Isorden het volgende:
Wij zeggen hier Li'l Kleine.quote:Op donderdag 26 december 2024 15:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van de Engelse taal... daar zeg je little cunts ipv kutjes...
Of Kleine Jongen, zoals Johan Derksen een keer zeiquote:
gewoon dat rotjochquote:
Dat jij andere dingen met legoblokken doet daar in België weten we wel Fredquote:
Beetje zoals Coldplayquote:Op donderdag 26 december 2024 15:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
U2 heeft leuke muziek gemaakt, maar op een gegeven moment werd het toch allemaal een beetje dezelfde kabbelmeuk...
Ja dit dus. Ik vind het op een gegeven moment een beetje op elkaar lijken.quote:Op donderdag 26 december 2024 15:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
U2 heeft leuke muziek gemaakt, maar op een gegeven moment werd het toch allemaal een beetje dezelfde kabbelmeuk...
Die quote moet je niet uit zijn verband halen, zeg maarquote:Op donderdag 26 december 2024 15:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat jij andere dingen met legoblokken doet daar in België weten we wel Fred
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |