reclamecommerciequote:
Nonono, zis is so not right!quote:
Die van Cock Robin vind ik ook een pareltje.quote:Op donderdag 26 december 2024 14:57 schreef LTVDK het volgende:
War on Drugs en Led Zeppelin, voor de rest geloof ik niet heel veel spannends komend uur
Eens.quote:Op donderdag 26 december 2024 14:58 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Die van Cock Robin vind ik ook een pareltje.
Die stemmen dan op het verkeerde lied van hem.quote:Op donderdag 26 december 2024 14:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
Mensen die op Ben Howard stemmen
Qua titel zegt het me nog niksquote:Op donderdag 26 december 2024 14:58 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Die van Cock Robin vind ik ook een pareltje.
Ik ben vieslui en laat gewoon boodschappen bezorgenquote:Op donderdag 26 december 2024 15:00 schreef Zorro het volgende:
Zo, boodschappen gedaan.
HEERLIJK!
Parkeerplaats genoeg voor de deur, 1 kassa open en nog niet in de rij staan, dit mag altijd zo zijn.
Ik krijg wel medelijden met alle mensen die morgen gaan
Een uur in de file voor een loeidruk outletcentrumquote:Op donderdag 26 december 2024 15:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ben je een dag vrij, sta je nog in 160km file
Die zangeres danste altijd als een pony in draf.quote:
Hoe levenloos is je leven danquote:Op donderdag 26 december 2024 15:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ben je een dag vrij, sta je nog in 160km file
Mwah ik ga gewoon wel. Tis 1 minuut lopen en dan ben ik iig een keer buitenquote:Op donderdag 26 december 2024 15:01 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik ben vieslui en laat gewoon boodschappen bezorgen
Altijd het gevoel dat ze zingt alsof ze elk moment moet kotsen.quote:Op donderdag 26 december 2024 15:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die zangeres danste altijd als een pony in draf.
Er zit nog niet direct iets bij wat een mute reactie triggert neequote:Op donderdag 26 december 2024 15:01 schreef Zorro het volgende:
Heel behoorlijk uurtje in aantocht zie ik.
Bikkelquote:Op donderdag 26 december 2024 15:04 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Mwah ik ga gewoon wel. Tis 1 minuut lopen en dan ben ik iig een keer buiten
Wie dat bedacht heeft, mag op tientallen legoblokjes stappenquote:
Erg jammer dat je maar 1 like kan geven.quote:Op donderdag 26 december 2024 15:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wie dat bedacht heeft, mag op tientallen legoblokjes stappen
Verkleinwoorden gebruiken is sowieso al een red flag.quote:Op donderdag 26 december 2024 15:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wie dat bedacht heeft, mag op tientallen legoblokjes stappen
quote:Op donderdag 26 december 2024 15:01 schreef alopio het volgende:
Ik ben vieslui en laat gewoon boodschappen bezorgen
quote:
Weet niet waarom ik nu deze plaat gelijk in mijn kop hebquote:Op donderdag 26 december 2024 15:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die zangeres danste altijd als een pony in draf.
Legoblokken dan, jij je zin.quote:Op donderdag 26 december 2024 15:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Verkleinwoorden gebruiken is sowieso al een red flag.
Ja dat is echt zo naartjesquote:Op donderdag 26 december 2024 15:06 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 december 2024 15:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet niet waarom ik nu deze plaat gelijk in mijn kop heb
Bekijk deze YouTube-video
Dat is die wel jaquote:Op donderdag 26 december 2024 15:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er zit nog niet direct iets bij wat een mute reactie triggert neeAl ga ik er van uit dat die Elbow wel weer een druilerig zeiknummer gaat zijn
Mee eens, Cee'tje.quote:Op donderdag 26 december 2024 15:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Deze moeten we volgend jaar de Top2000 in stemmenquote:Op donderdag 26 december 2024 15:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet niet waarom ik nu deze plaat gelijk in mijn kop heb
Bekijk deze YouTube-video
Schandalig eigenlijk dat die er niet in staat hequote:
Ok, tot later!quote:
Dat zeker. Waarbij blokjes in dit geval wel correct is, want de kleine zijn des te pijnlijkerquote:Op donderdag 26 december 2024 15:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |