Survival winkelquote:Op donderdag 26 december 2024 11:26 schreef Dagoduck het volgende:
Heeft iemand nog tips waar ik wintersokken kan kopen?
soxsquote:Op donderdag 26 december 2024 11:26 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Op donderdag 26 december 2024 11:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dit is toch een echte Top 2000 klassieker
t gaat niet snel genoeg.quote:Op donderdag 26 december 2024 11:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Net als de voorgaande 18 keer is dit gezakt.
FOK!kers komen toch nooit buiten.quote:Op donderdag 26 december 2024 11:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
soxs
alleen voor binnen gebruik want zit niet lekker in schoenen
Ze heeft ook een uitstekende Kjoer-kuffer gemaakt. En Halfway Up The Hindu Kush is ook een lekker plaatje wel.quote:Op donderdag 26 december 2024 11:27 schreef Strani het volgende:
Niks mis met dit liedje hoor. Ik zet het zelf niet snel op maar laten we niet doen alsof dit Engelenbewaarder is.
Ik zoek sokken voor in schoenen, maar hier in Den Helder heb ik alleen 'gewone' (lees niet echt dikke) hoge sokken gezien.quote:Op donderdag 26 december 2024 11:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
soxs
alleen voor binnen gebruik want zit niet lekker in schoenen
Uniqloquote:Op donderdag 26 december 2024 11:26 schreef Dagoduck het volgende:
zpeken naar thermosokkenquote:Op donderdag 26 december 2024 11:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zoek sokken voor in schoenen, maar hier in Den Helder heb ik alleen 'gewone' (lees niet echt dikke) hoge sokken gezien.
Allebei he, je had van allebei een single-edit met een videotje erbij.quote:Op donderdag 26 december 2024 11:29 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hoop elk jaar weer vergeefs op de Airscape remix. Dat was toch de hitversie toen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |