Als ik naar de A1 moet pak ik de A7 maar anders vrijwel altijd de N9/A9quote:Op donderdag 26 december 2024 11:05 schreef Isorden het volgende:
[..]
*checked google maps*
Ah, das min of meer jouw enige fatsoenlijke manier om naar het zuiden te gaan.
Aan alle kanten gesubsidieerd worden en dan nog om geld lopen schooien.quote:
De zus van Lou?quote:
Allequote:
Je meent hetquote:Op donderdag 26 december 2024 11:08 schreef Strani het volgende:
Ik vind Ik Meen Het eigenlijk nog best een grappig liedje
Een van zijn minder vervelende jaquote:Op donderdag 26 december 2024 11:08 schreef Strani het volgende:
Ik vind Ik Meen Het eigenlijk nog best een grappig liedje
ze hadden het over HBOquote:Op donderdag 26 december 2024 11:08 schreef Zorro het volgende:
Er staan leuke singles op ematching hoor ik. Mischien nog een paar voor in de top2000?
Goed jaarquote:Op donderdag 26 december 2024 11:09 schreef S9H het volgende:
Van alle nummers uit 2002 in de lijst, zijn de meeste van Eminem of Coldplay, allebei drie stuks. Eminem heeft Cleanin' Out My Closet, Without Me en Lose Yourself en Coldplay In My Place, Green Eyes en The Scientist.
prachtig ja.quote:Op donderdag 26 december 2024 11:10 schreef DecoAoreste het volgende:
Eminem schijnt spijt te hebben van dit nummer.
Maar hij is wel mooi.
En verder was het nog zo'n aardig jaar. Geweldig debuutalbum van Interpol bijvoorbeeldquote:Op donderdag 26 december 2024 11:09 schreef S9H het volgende:
Van alle nummers uit 2002 in de lijst, zijn de meeste van Eminem of Coldplay, allebei drie stuks. Eminem heeft Cleanin' Out My Closet, Without Me en Lose Yourself en Coldplay In My Place, Green Eyes en The Scientist.
Mwah, 2002 is best een matig muziekjaar. TOTBL is de uitzondering.quote:Op donderdag 26 december 2024 11:11 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
En verder was het nog zo'n aardig jaar. Geweldig debuutalbum van Interpol bijvoorbeeld
Doe me toch No One Knows maar.quote:Op donderdag 26 december 2024 11:09 schreef S9H het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |