Ja heeft er alleen 2018 in gestaanquote:Op donderdag 26 december 2024 10:49 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ja dan mag het wel hoorDie heeft er toch ook even ingestaan dankzij de Bohemian Rhapsody-slipstream?
Ik zou een shotje nemen om hier overheen te komen.quote:Op donderdag 26 december 2024 10:49 schreef peaceman het volgende:
Diaan vindt dit mooi![]()
Waar is het mis gegaan?
quote:
Tot aan het ge ohohohhohoho gaat het wel. Maar dit, tsjaquote:Op donderdag 26 december 2024 10:49 schreef peaceman het volgende:
Diaan vindt dit mooi![]()
Waar is het mis gegaan?
uiteraard.. sinds je je sig verwijderd hebt krijg je ineens praatjesquote:
bijna het overwegen waardquote:Op donderdag 26 december 2024 10:50 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ik zou een shotje nemen om hier overheen te komen.
Zie SPLquote:Op donderdag 26 december 2024 10:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Van wie ben jij een kloon trouwens? Met je 600 berichten per dag.
quote:Op donderdag 26 december 2024 10:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
uiteraard.. sinds je je sig verwijderd hebt krijg je ineens praatjes
de nick kan ook gewoon SPL worden dan is het meteen duidelijkquote:
Met het geluid is dat een leuke videoclipquote:Op donderdag 26 december 2024 10:51 schreef Gale_Boetticher het volgende:
...for christmas is you [ afbeelding ]
Kenner gespotquote:Op donderdag 26 december 2024 10:52 schreef Isorden het volgende:
Wat mij betreft is dit by far het mooiste nummer van Madonna.
Het staat dan inmiddels echt schandalig laag!
Sluit ik me schoorvoetend bij aan.quote:Op donderdag 26 december 2024 10:52 schreef Isorden het volgende:
Ik heb echt een weak spot voor Borderline, maar deze is ook prachtig.quote:Op donderdag 26 december 2024 10:52 schreef Isorden het volgende:
Het staat dan inmiddels echt schandalig laag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |