Hier had ook Fix You kunnen staanquote:Op donderdag 26 december 2024 10:44 schreef LTVDK het volgende:
Hier had ook gewoon Livin' On My Own van Freddie kunnen staan
Is Roger ook?quote:Op donderdag 26 december 2024 10:45 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
John Deacon tenminste wel.
Dat ookquote:
Livin' On My Own is dan ook niet van Queen maar van Freddie soloquote:Op donderdag 26 december 2024 10:45 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
We hebben al genoeg Kwien in de lijst
Pfoe...quote:Op donderdag 26 december 2024 10:45 schreef peaceman het volgende:
Ik krijg hier de vraag: Is dit Queen?
Hoe dan.quote:Op donderdag 26 december 2024 10:45 schreef peaceman het volgende:
En nu kom je hier vragen of dat zo is want je weet het ook niet?quote:Op donderdag 26 december 2024 10:45 schreef peaceman het volgende:
Zou er wel een betere plek voor zijn ja, of Piano Manquote:Op donderdag 26 december 2024 10:45 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Hier had ook Fix You kunnen staan
Freddie solo of Queen is wel een beetje potato potato hoor.quote:Op donderdag 26 december 2024 10:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Livin' On My Own is dan ook niet van Queen maar van Freddie solo
Maar wat nou als je een beperking hebt?quote:
quote:Op donderdag 26 december 2024 10:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
En nu kom je hier vragen of dat zo is want je weet het ook niet?
Zekerquote:Op donderdag 26 december 2024 10:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ook als je je laat beperken door huidskleur...
Die gaan voor Nederland naar het songfestival, hoorde ik van de week.quote:
zelfs met een beperking hoef je jezelf niet te laten beperkenquote:Op donderdag 26 december 2024 10:46 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Maar wat nou als je een beperking hebt?
dan heb je een aparte parkeerplaatsquote:Op donderdag 26 december 2024 10:46 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Maar wat nou als je een beperking hebt?
Of is het Memorex?quote:Op donderdag 26 december 2024 10:47 schreef peaceman het volgende:
[..]![]()
Dat zou wat zijn....
Is het queen?
Ja ok, maar is wel handig voor mijn criterium dat ik maar 1 plaat per artiest mag stemmen, kan ik op Queen én Freddie stemmenquote:Op donderdag 26 december 2024 10:46 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Freddie solo of Queen is wel een beetje potato potato hoor.
quote:
heb ook niet het idee dat er wat aan gemist wordtquote:
Ja dan mag het wel hoorquote:Op donderdag 26 december 2024 10:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ok, maar is wel handig voor mijn criterium dat ik maar 1 plaat per artiest mag stemmen, kan ik op Queen én Freddie stemmen![]()
Plus Livin' On My Own is mijn oudste muzikale herinnering, dus die stem ik standaard elk jaar
Ja heeft er alleen 2018 in gestaanquote:Op donderdag 26 december 2024 10:49 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ja dan mag het wel hoorDie heeft er toch ook even ingestaan dankzij de Bohemian Rhapsody-slipstream?
Ik zou een shotje nemen om hier overheen te komen.quote:Op donderdag 26 december 2024 10:49 schreef peaceman het volgende:
Diaan vindt dit mooi![]()
Waar is het mis gegaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |