Hier had ook Fix You kunnen staanquote:Op donderdag 26 december 2024 10:44 schreef LTVDK het volgende:
Hier had ook gewoon Livin' On My Own van Freddie kunnen staan

Is Roger ook?quote:Op donderdag 26 december 2024 10:45 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
John Deacon tenminste wel.

Dat ookquote:

Livin' On My Own is dan ook niet van Queen maar van Freddie soloquote:Op donderdag 26 december 2024 10:45 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
We hebben al genoeg Kwien in de lijst

Pfoe...quote:Op donderdag 26 december 2024 10:45 schreef peaceman het volgende:
Ik krijg hier de vraag: Is dit Queen?

Hoe dan.quote:Op donderdag 26 december 2024 10:45 schreef peaceman het volgende:

En nu kom je hier vragen of dat zo is want je weet het ook niet?quote:Op donderdag 26 december 2024 10:45 schreef peaceman het volgende:

Zou er wel een betere plek voor zijn ja, of Piano Manquote:Op donderdag 26 december 2024 10:45 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Hier had ook Fix You kunnen staan

Freddie solo of Queen is wel een beetje potato potato hoor.quote:Op donderdag 26 december 2024 10:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Livin' On My Own is dan ook niet van Queen maar van Freddie solo

Maar wat nou als je een beperking hebt?quote:

quote:Op donderdag 26 december 2024 10:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
En nu kom je hier vragen of dat zo is want je weet het ook niet?

Zekerquote:Op donderdag 26 december 2024 10:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ook als je je laat beperken door huidskleur...

Die gaan voor Nederland naar het songfestival, hoorde ik van de week.quote:

zelfs met een beperking hoef je jezelf niet te laten beperkenquote:Op donderdag 26 december 2024 10:46 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Maar wat nou als je een beperking hebt?

dan heb je een aparte parkeerplaatsquote:Op donderdag 26 december 2024 10:46 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Maar wat nou als je een beperking hebt?

Of is het Memorex?quote:Op donderdag 26 december 2024 10:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn....
Is het queen?

Ja ok, maar is wel handig voor mijn criterium dat ik maar 1 plaat per artiest mag stemmen, kan ik op Queen én Freddie stemmenquote:Op donderdag 26 december 2024 10:46 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Freddie solo of Queen is wel een beetje potato potato hoor.

quote:
heb ook niet het idee dat er wat aan gemist wordtquote:

Ja dan mag het wel hoorquote:Op donderdag 26 december 2024 10:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ok, maar is wel handig voor mijn criterium dat ik maar 1 plaat per artiest mag stemmen, kan ik op Queen én Freddie stemmen
Plus Livin' On My Own is mijn oudste muzikale herinnering, dus die stem ik standaard elk jaar
 Die heeft er toch ook even ingestaan dankzij de Bohemian Rhapsody-slipstream?
 Die heeft er toch ook even ingestaan dankzij de Bohemian Rhapsody-slipstream?

Ja heeft er alleen 2018 in gestaanquote:Op donderdag 26 december 2024 10:49 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ja dan mag het wel hoorDie heeft er toch ook even ingestaan dankzij de Bohemian Rhapsody-slipstream?

Ik zou een shotje nemen om hier overheen te komen.quote:Op donderdag 26 december 2024 10:49 schreef peaceman het volgende:
Diaan vindt dit mooi
Waar is het mis gegaan?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |