SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Hij moet nog terug. Elke dag bloedafname en infuus. Met nieuwjaar is hij ook thuis dacht ik.quote:Op donderdag 26 december 2024 10:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wat fijn dat hij er b ij was. Moet hij nog terug of mag hij thuis blijven?Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Ja had een mooie gezien, was een showmodel, maar die is inmiddels verkocht.quote:Op donderdag 26 december 2024 10:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Een mooie stoel voor bij de bank?
Ik was telaat
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Oke, nou wel fijn dat hij in ieder geval met de feestdagen thuis mag zijn.quote:Op donderdag 26 december 2024 10:10 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Hij moet nog terug. Elke dag bloedafname en infuus. Met nieuwjaar is hij ook thuis dacht ik.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah dat is balenquote:Op donderdag 26 december 2024 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja had een mooie gezien, was een showmodel, maar die is inmiddels verkocht.
Ik was telaat
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja, het is niet anders.quote:
Wel jammer want die stoel was van dezelfde kleur en stof als de bankWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Haha ja ik ga ook kijken nadat ik Loup Garous heb uitgekeken.quote:Op donderdag 26 december 2024 10:13 schreef AardappelSchotel het volgende:
Squid Games seizoen 2 kijkenWerewolf
Krijgen ze die niet weer binnen dan?quote:Op donderdag 26 december 2024 10:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, het is niet anders.
Wel jammer want die stoel was van dezelfde kleur en stof als de bank"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nope, was een showmodel. De laatste helaasquote:Op donderdag 26 december 2024 10:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Krijgen ze die niet weer binnen dan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hij is wel elders te koop meaar 400 duurder dan gaat die 1249 kostenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik krijg net een bonnetje onder mijn neus geschovenquote:![]()
Henk heeft hem al gekocht voor mij
Wauw! Dat is wel heel liefquote:Op donderdag 26 december 2024 10:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik krijg net een bonnetje onder mijn neus geschoven![]()
Henk heeft hem al gekocht voor mij
Deze https://www.degrootwonen.(...)-van-1249-60330.htmlquote:
Was alleen een show model en die was goedkoperWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja echt heel lief.quote:En hij heeft er nog wat korting afgepraat
Mooie stoelquote:Op donderdag 26 december 2024 10:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Deze https://www.degrootwonen.(...)-van-1249-60330.html
Was alleen een show model en die was goedkoperlekker ook de beentjes op de voetenbank
Rugleuning kan ook lekker naar achteren. Ik ben zelf niet zo stoelzitter, lig liever op de bank dan op een stoel.quote:Op donderdag 26 december 2024 10:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mooie stoellekker ook de beentjes op de voetenbank
Bank ligt wel fijner..quote:Op donderdag 26 december 2024 10:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Rugleuning kan ook lekker naar achteren. Ik ben zelf niet zo stoelzitter, lig liever op de bank dan op een stoel.
Maar zo'n stoel ook wel"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dit is voor het eerst sinds ik op mijn zelf woon dat ik een stoel in huis heb.quote:Op donderdag 26 december 2024 10:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Bank ligt wel fijner..
Maar zo'n stoel ook wel
Normaal altijd een twee en drie zitter.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Morguh Mikey
Aww wat liefquote:Op donderdag 26 december 2024 10:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik krijg net een bonnetje onder mijn neus geschoven![]()
Henk heeft hem al gekocht voor mijWerewolf
Ja echt heel liefquote:
Ik val uit de top 20 zie ik maar volgend jaar sta ik er weer.
Hopelijk.
Fijne dagWerewolf
Fijne dagThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Fijne dag Mutskequote:Op donderdag 26 december 2024 10:53 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik val uit de top 20 zie ik maar volgend jaar sta ik er weer.
Hopelijk.
Fijne dag
Lekker, dat was ik al
Hebben we allemaal synchroon gedouched?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Jij hebt net ook gedoucht?quote:Op donderdag 26 december 2024 11:00 schreef Fogel het volgende:
Hebben we allemaal synchroon gedouched?
quote:Op donderdag 26 december 2024 11:00 schreef Fogel het volgende:
Hebben we allemaal synchroon gedouched?Gisteravond
Smile, it's free therapy.![]()
Goedemorgen Birdie Birdquote:Op donderdag 26 december 2024 11:01 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemorgen[ afbeelding ][ afbeelding ]
![]()
quote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Da’s te lang geledenquote:I'm surrounded by morons!
Ik stond er om 6 uur al onderquote:Op donderdag 26 december 2024 11:00 schreef Fogel het volgende:
Hebben we allemaal synchroon gedouched?
Morgeuh Fogel
Hey Birdiequote:Op donderdag 26 december 2024 11:01 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemorgen[ afbeelding ][ afbeelding ]
Zo even de airfryer aan zetten voor de saucijzenbroodjes
quote:Op donderdag 26 december 2024 11:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik stond er om 6 uur al onder
Morgeuh Fogelhe? vrijwillig waarom???
Goedemorgen Dott!quote:
Oei lekker! Liggen hier ook nog in de koelkast.quote:Op donderdag 26 december 2024 11:04 schreef Lovely het volgende:
Zo even de airfryer aan zetten voor de saucijzenbroodjesSmile, it's free therapy.![]()
Doe ik altijd gelijk als ik wakker wordt.quote:Op donderdag 26 december 2024 11:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]he? vrijwillig waarom???
[..]
Goedemorgen Dott!
Zo vanuit bed eerst naar toilet en dan gelijk douchenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Jussiequote:
Heb uit de diepvries..quote:Op donderdag 26 december 2024 11:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oei lekker! Liggen hier ook nog in de koelkast."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Hier ook nog minisaucijzen, van de warme bakker.quote:Op donderdag 26 december 2024 11:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oei lekker! Liggen hier ook nog in de koelkast.
Maar ik heb er geen zin in
Is zoveel over als ik dat allemaal op moet eten ppppffffWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als m'n vriezer wat leger is kan ik dat ook wel eens kopen. Altijd wel handig om in huis te hebbenquote:Op donderdag 26 december 2024 11:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Moet ze alleen wel eerst ontdooien
11:11They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
of dus invriezen zoals lovely doetquote:Op donderdag 26 december 2024 11:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier ook nog minisaucijzen, van de warme bakker.
Maar ik heb er geen zin in
Is zoveel over als ik dat allemaal op moet eten ppppffff
Ja toch.. croissantjes er van zijn ook lekkerquote:Op donderdag 26 december 2024 11:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Als m'n vriezer wat leger is kan ik dat ook wel eens kopen. Altijd wel handig om in huis te hebben"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
die liggen hier in blik in de koelkast en van die voorverpakte. Voor het geval ik geen 3 min naar de winkel wil lopenquote:Op donderdag 26 december 2024 11:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja toch.. croissantjes er van zijn ook lekker
Normaal doe ik dat wel maar niet alles is in te vriezen.quote:Op donderdag 26 december 2024 11:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
of dus invriezen zoals lovely doet
En ik had ook soesjes uit de vriezer, die kan ik er niet weer ingooienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah die uit blik ook wel eens gemaaktquote:Op donderdag 26 december 2024 11:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
die liggen hier in blik in de koelkast en van die voorverpakte. Voor het geval ik geen 3 min naar de winkel wil lopen
Goeie tipquote:Op donderdag 26 december 2024 11:13 schreef Lovely het volgende:
Deze https://www.ah.nl/product(...)es-saucijzenbroodjes
ja en zie nu dat het echte invries broodjes zijnquote:Op donderdag 26 december 2024 11:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Normaal doe ik dat wel maar niet alles is in te vriezen.
En ik had ook soesjes uit de vriezer, die kan ik er niet weer ingooien
Ik hou daar niet zo van net als die afbakbroodjes. Ook niet lekker.quote:Op donderdag 26 december 2024 11:13 schreef Lovely het volgende:
Deze https://www.ah.nl/product(...)es-saucijzenbroodjesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 26 december 2024 11:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah die uit blik ook wel eens gemaaktalleen wel erg zoutig vind ik.. Eet bijna zoutloos eigenlijk dus dan proef ik het wel goed als er ergens wat veel zout in zit.
Lekker, doe een bakkie met je meequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 26 december 2024 11:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hou daar niet zo van net als die afbakbroodjes. Ook niet lekker.is wel lekker
![]()
ja jij haalt vaker dingen bij de bakker. Is ook anders.Smile, it's free therapy.![]()
Heerlijkquote:Op donderdag 26 december 2024 11:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hou daar niet zo van net als die afbakbroodjes. Ook niet lekker.is t nog wel lekker warm die afbrakbroodjes
Vroeger waren ze van de Hema ook zo lekker, ,maar ook daar is niets meer aan.quote:Op donderdag 26 december 2024 11:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]is wel lekker
![]()
ja jij haalt vaker dingen bij de bakker. Is ook anders.
En die van AH bij de versafdeling zijn ook wel lekker
Haal het niet altijd b ij de bakker hoor, dat is mij veel te duurWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is waar, maar je ook de verste even in de oven doen>quote:Op donderdag 26 december 2024 11:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heerlijkis t nog wel lekker warm die afbrakbroodjes
Ik haal vaak die broodjes bij de Lidl of AH die zijn dan lekker vers gebakken en wil ik ze warm doe ik ze wel even in de ovenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat gaat u afbakkuh?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Mizzquote:
Oh dacht dat jij wel vaker naar de bakker ging.quote:Op donderdag 26 december 2024 11:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vroeger waren ze van de Hema ook zo lekker, ,maar ook daar is niets meer aan.
En die van AH bij de versafdeling zijn ook wel lekker
Haal het niet altijd b ij de bakker hoor, dat is mij veel te duur
Klopt versafdeling van de AH vind ik ook lekker.Smile, it's free therapy.![]()
De broodjes wel, de saucijzen niet.quote:
De appeltaartjes van de lidl zijn ook zo lekkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ik ga wel naar de bakker, maar niet vaak.quote:Op donderdag 26 december 2024 11:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh dacht dat jij wel vaker naar de bakker ging.
Klopt versafdeling van de AH vind ik ook lekker.
Henk gaat vaker daar heen en neemt dan wat voor hier mee
Nu had ik voor 30 euro aan bonnen gekregen voor die bakker, dus ja dan haal ik ze wel daar natuurlijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 26 december 2024 11:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ga wel naar de bakker, maar niet vaak.
Henk gaat vaker daar heen en neemt dan wat voor hier mee
Nu had ik voor 30 euro aan bonnen gekregen voor die bakker, dus ja dan haal ik ze wel daar natuurlijkleuk cadeau
Had ik zelf gekocht, ( uit de kas) voor de vrijwilligers waar ik ook onder hoorquote:
zvoor alemaal voor 30 euro aan bonnen![]()
Beter dan een samengesteld pakket.
Nu kunnen ze kopen wat ze lekker vindenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker lekker.quote:
Verdernog plannen buiten het afbakken het opeten en het bolken na?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 26 december 2024 11:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had ik zelf gekocht, ( uit de kas) voor de vrijwilligers waar ik ook onder hoor
zvoor alemaal voor 30 euro aan bonnen![]()
Beter dan een samengesteld pakket.
Nu kunnen ze kopen wat ze lekker vindenja liever dit dan zo'n samengesteld pakket waarvan niet iedereen alles lust of leuk vindt.
spelletjes nog steedsquote:Op donderdag 26 december 2024 11:28 schreef kree het volgende:
hele weer misgevallen wss?
waar hebben we t nu over?
koffie?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Straks nog even rondje lopen en een boodschappie doen. En later vandaag langs mn ouders.quote:Op donderdag 26 december 2024 11:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker lekker.
Verdernog plannen buiten het afbakken het opeten en het bolken na?![]()
Ja vond ik ook, dus doe al jaren voor iedereen van die b onnen kopen, 3 van 10 euro, want dat is wel het nadeel je krijgt geen geld terug als je iets koopt van minder dan 30 euro Dan beter drie van 10quote:Op donderdag 26 december 2024 11:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ja liever dit dan zo'n samengesteld pakket waarvan niet iedereen alles lust of leuk vindt.
quote:Op donderdag 26 december 2024 11:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Straks nog even rondje lopen en een boodschappie doen. En later vandaag langs mn ouders.
Schuif hem dr inquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Rondje lopen heb ik ook al gedaan. Boodschappen hoef ik niet en mijn ouders leven niet meer.quote:Op donderdag 26 december 2024 11:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Straks nog even rondje lopen en een boodschappie doen. En later vandaag langs mn ouders.
Dus doe vandaag lekker niets.
Ga je eten bij je ouders?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 26 december 2024 11:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Schuif hem dr inik klik geen spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
just sayinOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Meer bolken danquote:Op donderdag 26 december 2024 11:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Rondje lopen heb ik ook al gedaan. Boodschappen hoef ik niet en mijn ouders leven niet meer.
Dus doe vandaag lekker niets.
Ga je eten bij je ouders?![]()
Yess![]()
OkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je weet niet wat je mistquote:
O lekker en gezellig.quote:
Ik denk dat ik vanmiddag mijn serie ga kijken, lekker op de bank liggenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Teveel kerst?
Ik dacht net genoegOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ja ik klik ze ook wel, ik ben een aagjequote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ook leukquote:Op donderdag 26 december 2024 11:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker en gezellig.
Ik denk dat ik vanmiddag mijn serie ga kijken, lekker op de bank liggen![]()
![]()
OjThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Straks lunch, dan weer naar huis rijden. Over Nederland. Gisteren door Duitsland 3 ongelukken, waarbij ik bij 1 de eerste auto achter de brandweer was en de ambulance achter me reed. Ik wist even niet wat te doen en wilde ruimte maken voor de ambulance, dus ben toen maar door de brokstukken over de vluchtstrook erlangs gereden, daarna blokkeerde de ambulance de vluchtstrook.
De net uitgestapte brandweermannen keken me wat boos aan, achteraf bezien had ik waarschijnlijk ook moeten stoppen.
Wel blij dat ik de brandweerwagen niet had ingehaald want die reed nog een tijdje met maar 90 km/h voor me op de rechterbaan en ik wist natuurlijk niet dat ze op weg waren naar een ongeluk op de autobaan zelf. Dan was ik misschien ook bovenop de auto's geknald.
Ook wel opvallend dat er verder helemaal niemand stond (behalve de brandweermannen die uit hun auto stapten dan), iedereen was dus doorgereden.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op donderdag 26 december 2024 11:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja ik klik ze ook wel, ik ben een aagje
Bestaat er iets als teveel kerst?quote:Op donderdag 26 december 2024 11:36 schreef sp3c het volgende:
Teveel kerst?
[ afbeelding ]
Ik dacht net genoeg
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op donderdag 26 december 2024 11:39 schreef MizzezAmy het volgende:
Straks lunch, dan weer naar huis rijden. Over Nederland. Gisteren door Duitsland 3 ongelukken, waarbij ik bij 1 de eerste auto achter de brandweer was en de ambulance achter me reed. Ik wist even niet wat te doen en wilde ruimte maken voor de ambulance, dus ben toen maar door de brokstukken over de vluchtstrook erlangs gereden, daarna blokkeerde de ambulance de vluchtstrook.
De net uitgestapte brandweermannen keken me wat boos aan, achteraf bezien had ik waarschijnlijk ook moeten stoppen.
Wel blij dat ik de brandweerwagen niet had ingehaald want die reed nog een tijdje met maar 90 km/h voor me op de rechterbaan en ik wist natuurlijk niet dat ze op weg waren naar een ongeluk op de autobaan zelf. Dan was ik misschien ook bovenop de auto's geknald.
Ook wel opvallend dat er verder helemaal niemand stond (behalve de brandweermannen die uit hun auto stapten dan), iedereen was dus doorgereden.![]()
![]()
niet in mijn wereldquote:Op donderdag 26 december 2024 11:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Bestaat er iets als teveel kerst?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op donderdag 26 december 2024 11:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Bestaat er iets als teveel kerst?![]()
![]()
wtfquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
O dat is minder, hopelijk niet al te veel gewonden.quote:Op donderdag 26 december 2024 11:39 schreef MizzezAmy het volgende:
Ook wel opvallend dat er verder helemaal niemand stond (behalve de brandweermannen die uit hun auto stapten dan), iedereen was dus doorgereden.
Je hebt gedaan wat je dacht wat goed was toch, en nog een geluk dat je er achter bent blijven rijdenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 26 december 2024 11:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En jij bent van een andere planeet![]()
![]()
kerstfeest = beste feest
nog les voor @ToT zijn inburgeringscursis, kerstfeest is beste feest bij stoerinamers, dan gaat je oma de hele dag je tantes uitschelden dat ze niet kunnen koken terwijl jij met je ooms een neven cola met een groeiend alcoholpercentage (zeer eigenaardig fenomeen) zit te drinken in de woonkamer pratend over auto's en tieten enzo
@KillemWieftOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
god en jezus komen op een gegeven moment ook voorbij, daar moet je doorheen bijten, dat is alleen tijdens het marineren van het vleesOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
daarna is het toch weer mortal kombat in de keuken en de dominee drinkt dezelfde eigenaardige colaOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ik zit net helemaal te doen alsof ik een surinamer ben en nu daag je me uit he en nl woorden
fffffffffuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ik ben 50/50 beste van beide werelden
volgens sommigen slechtste van beide werelden maar maakt niet uit, ik ben er gelukkig meeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Wordt er dan nog geklaagd over Bouterse, of heeft niemand het meer daarover?quote:Op donderdag 26 december 2024 11:44 schreef sp3c het volgende:
kerstfeest = beste feest
nog les voor @:ToT zijn inburgeringscursis, kerstfeest is beste feest bij stoerinamers, dan gaat je oma de hele dag je tantes uitschelden dat ze niet kunnen koken terwijl jij met je ooms een neven cola met een groeiend alcoholpercentage (zeer eigenaardig fenomeen) zit te drinken in de woonkamer pratend over auto's en tieten enzo
@:killemwieft![]()
Wie?quote:Op donderdag 26 december 2024 11:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Wordt er dan nog geklaagd over Bouterse, of heeft niemand het meer daarover?![]()
Goed en slecht zijn objectiefquote:Op donderdag 26 december 2024 11:50 schreef sp3c het volgende:
volgens sommigen slechtste van beide werelden maar maakt niet uit, ik ben er gelukkig mee![]()
![]()
Ja, de inzittenden van de gebotste auto's zaten dus ook nog in de auto. Al weet ik ook niet wat ik zou doen, uitstappen midden op de snelweg klinkt ook niet echt veilig.quote:Op donderdag 26 december 2024 11:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is minder, hopelijk niet al te veel gewonden.
Je hebt gedaan wat je dacht wat goed was toch, en nog een geluk dat je er achter bent blijven rijden
Het is ook niet dat ik er bewust langsreed omdat ik niet wilde wachten, ik had zelfs nog wel de mogelijkheid om de brandweerwagen pas achter me in te laten voegen op de autobaan, maar besloot wat af te remmen, zodat hij voor me kon invoegen. Gelukkig, want daardoor reed ik niet met hoge snelheid op het ongeluk af.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
we praten niet over Bouterse want we willen het gezellig houdenquote:Op donderdag 26 december 2024 11:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Wordt er dan nog geklaagd over Bouterse, of heeft niemand het meer daarover?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Een beetje als Trump hier dusquote:Op donderdag 26 december 2024 11:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
we praten niet over Bouterse want we willen het gezellig houden![]()
Koekiequote:Op donderdag 26 december 2024 11:58 schreef Monsterkoekie het volgende:
Oh ik val weer op het juiste moment binnen![]()
![]()
Ook al was je wel gestopt, wat zou je kunnen doen voor die inzittende? Bolk roepen? Ik zou zelf ook langzaam en voorzichtig voorbij zijn gereden.quote:Op donderdag 26 december 2024 11:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, de inzittenden van de gebotste auto's zaten dus ook nog in de auto. Al weet ik ook niet wat ik zou doen, uitstappen midden op de snelweg klinkt ook niet echt veilig.
Het is ook niet dat ik er bewust langsreed omdat ik niet wilde wachten, ik had zelfs nog wel de mogelijkheid om de brandweerwagen pas achter me in te laten voegen op de autobaan, maar besloot wat af te remmen, zodat hij voor me kon invoegen. Gelukkig, want daardoor reed ik niet met hoge snelheid op het ongeluk af.![]()
Dat ligt helemaal aan je zelf, wat je er mee doet Hier heb ik vandaag gewoon donderdagquote:Op donderdag 26 december 2024 11:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Bestaat er iets als teveel kerst?
lolneequote:
bouterse is echt de duivel in onze familie, af en toe komt er met een van de jonger nichtjes (heel zelden neefjes) zo'n vogel binnenwaaien die het een topgast vind maar die leert dan heel snel dat hij er zijn mond over moet houden want anders geen funkytime vanavondOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik had gisteren gewoon woensdagquote:Op donderdag 26 december 2024 11:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat ligt helemaal aan je zelf, wat je er mee doet Hier heb ik vandaag gewoon donderdag![]()
![]()
het mag van ons, democrasie is mooi en alles moois
maar flikker op vriendOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Blijven zitten is ook een risico kunnen er nog wat tegen aan klappen.quote:Op donderdag 26 december 2024 11:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, de inzittenden van de gebotste auto's zaten dus ook nog in de auto. Al weet ik ook niet wat ik zou doen, uitstappen midden op de snelweg klinkt ook niet echt veilig.
Het is ook niet dat ik er bewust langsreed omdat ik niet wilde wachten, ik had zelfs nog wel de mogelijkheid om de brandweerwagen pas achter me in te laten voegen op de autobaan, maar besloot wat af te remmen, zodat hij voor me kon invoegen. Gelukkig, want daardoor reed ik niet met hoge snelheid op het ongeluk af.
Ik weet ook niet wat ik zou doen hoor.
Gelukkig heb je voor jou de juiste keuze gemaakt, dus de beste keuze
Hey Koekiequote:Op donderdag 26 december 2024 11:58 schreef Monsterkoekie het volgende:
Oh ik val weer op het juiste moment binnen![]()
Ja hoor, lekker huismussen met de hondjes. Kerstboom aan en net wat klusjes gedaan in huis. Loop lekker in mijn sportlegging met croptoptrui rond. Zo even de koelkast leegpakken en uitzetten dan kan ik het vriesvak ontdooien.quote:Op donderdag 26 december 2024 12:00 schreef JustinK het volgende:
[..]
HihiKerst tot nu toe een btje doorgekomen?
![]()
Oh lekker hoorquote:Op donderdag 26 december 2024 12:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja hoor, lekker huismussen met de hondjes. Kerstboom aan en net wat klusjes gedaan in huis. Loop lekker in mijn sportlegging met croptoptrui rond. Zo even de koelkast leegpakken en uitzetten dan kan ik het vriesvak ontdooien.![]()
![]()
Ik een halve gewone woensdagquote:Op donderdag 26 december 2024 12:00 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik had gisteren gewoon woensdag![]()
Heb gisteren avond gewoon een broodje filetamerican gegeten met een gekookt ei
Had 18 eieren gekookt, waren er nog 10 over![]()
Vanmorgen maar weer twee gegetenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh?quote:Op donderdag 26 december 2024 11:50 schreef sp3c het volgende:
volgens sommigen slechtste van beide werelden maar maakt niet uit, ik ben er gelukkig mee
Heb jij ook, euhm, hoe zeg je dit netjes, euhm,..
een voorliefde voor kip?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Met mij wel goed hoor, lief dat je vraagt.quote:Op donderdag 26 december 2024 12:03 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dotje ❤️ hoe is het met jou?
Hoe gaat het met jou en het afvallen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zal ook blij zijn als ik weer in de auto naar huis zit. Straks lekker serie kijken en lekkers eten, mn hele koelkast thuis ligt vol. Alsof het kerstdiner bij mij wasquote:Op donderdag 26 december 2024 11:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat ligt helemaal aan je zelf, wat je er mee doet Hier heb ik vandaag gewoon donderdag
Afvallen gaat best goed heb wel soms een wat minder fijne dag maar merk dat ik er steeds meer aan wen. Mentaal ook. Het gaat wel echt heul heul heul erg snel.. ben onderweg naar de -40quote:Op donderdag 26 december 2024 12:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met mij wel goed hoor, lief dat je vraagt.
Hoe gaat het met jou en het afvallen?
Kijk enorm uit naar de zomer heb net 2 nieuwe jurkjes weer een maat kleiner besteldhet is bizar dat ik al bijna 4 maten gekrompen ben maar mijn hoofd kan het dus niet bijhouden. Dat is wel lastig en frustrerend
![]()
Lekker tochquote:Op donderdag 26 december 2024 12:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zal ook blij zijn als ik weer in de auto naar huis zit. Straks lekker serie kijken en lekkers eten, mn hele koelkast thuis ligt vol. Alsof het kerstdiner bij mij was
Ik had qua warm eten niet eens veel in huis gehaald.
Ik ken mij zelf als ik een brunh op heb dan heb ik echt geen zin meer om later op de dag nog warm te eten.
EN voor vandaag had ik varkenshaasje, met patat en stoofpeertjes.
Maar ik heb al drie kerstbrood, twee eieren en pure chocomouse op. Zit al vol en mij kennende zal ik vanavodn niet veel eten daardoor
Ik heb nog 2 chocolade mouse over een witte en een pure en dan heb ik ook nog een halve bak pure Had drie bakken gehaald voor 12 man, niemand had wat genomen
Wow, dat is wel heel snel, is dat normaal?quote:Op donderdag 26 december 2024 12:09 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Afvallen gaat best goed heb wel soms een wat minder fijne dag maar merk dat ik er steeds meer aan wen. Mentaal ook. Het gaat wel echt heul heul heul erg snel.. ben onderweg naar de -40
Kijk enorm uit naar de zomer heb net 2 nieuwe jurkjes weer een maat kleiner besteldhet is bizar dat ik al bijna 4 maten gekrompen ben maar mijn hoofd kan het dus niet bijhouden. Dat is wel lastig en frustrerend
Heb je dan geen last van loshangend vel?
Maar je voelt je dus niet meer zo slap, dat is wel fijn.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Wauw koekie bijna 40 kilo er af, dat is goed. Hoe bedoel je je hoofd kan het niet b ijhouden?quote:Op donderdag 26 december 2024 12:09 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Afvallen gaat best goed heb wel soms een wat minder fijne dag maar merk dat ik er steeds meer aan wen. Mentaal ook. Het gaat wel echt heul heul heul erg snel.. ben onderweg naar de -40
das een door hollywood gecreeerde fabelquote:Op donderdag 26 december 2024 12:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh?
Heb jij ook, euhm, hoe zeg je dit netjes, euhm,..
een voorliefde voor kip?
Surinamers houden van vlees, zoveel mogelijk vlees, alle soorte vlees
noemen we moksie metie ... gemengd vlees, dat is het beste, dan krijg je alles wat leuk isOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:
Gisteravond bij mn ouders gegourmet. Hadden geen voorgerecht en geen dessert. En ook geen groente, dat vond ik wel wat storend. Ja ze hadden 1 komkommer gekocht, maar die had mn nichtje al opgegetenquote:Op donderdag 26 december 2024 12:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker toch
Ik had qua warm eten niet eens veel in huis gehaald.
Ik ken mij zelf als ik een brunh op heb dan heb ik echt geen zin meer om later op de dag nog warm te eten.
EN voor vandaag had ik varkenshaasje, met patat en stoofpeertjes.
Maar ik heb al drie kerstbrood, twee eieren en pure chocomouse op. Zit al vol en mij kennende zal ik vanavodn niet veel eten daardoor
Ik heb nog 2 chocolade mouse over een witte en een pure en dan heb ik ook nog een halve bak pure Had drie bakken gehaald voor 12 man, niemand had wat genomen![]()
Dus toen heb ik maar een sinaasappel als dessert genomen
Behalve rund toch?quote:Op donderdag 26 december 2024 12:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
das een door hollywood gecreeerde fabel
noemen we moksie metie ... gemengd vlees, dat is het beste, dan krijg je alles wat leuk isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh, dan heb ik misschien ook wel wat surinaams bloedquote:Op donderdag 26 december 2024 12:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
das een door hollywood gecreeerde fabel
noemen we moksie metie ... gemengd vlees, dat is het beste, dan krijg je alles wat leuk is
Klinkt bijna alsof je bij mijn ouders wasquote:Op donderdag 26 december 2024 12:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gisteravond bij mn ouders gegourmet. Hadden geen voorgerecht en geen dessert. En ook geen groente, dat vond ik wel wat storend. Ja ze hadden 1 komkommer gekocht, maar die had mn nichtje al opgegeten![]()
Dus toen heb ik maar een sinaasappel als dessert genomenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
ey sma'tje, fawaka?quote:Op donderdag 26 december 2024 12:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik misschien ook wel wat surinaams bloed![]()
![]()
Had bij gourmetten ook nooit een voorgerecht, als ik dat op heb zit ik al volquote:Op donderdag 26 december 2024 12:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gisteravond bij mn ouders gegourmet. Hadden geen voorgerecht en geen dessert. En ook geen groente, dat vond ik wel wat storend. Ja ze hadden 1 komkommer gekocht, maar die had mn nichtje al opgegeten![]()
Dus toen heb ik maar een sinaasappel als dessert genomen![]()
Wel altijd komkommer, tomaat, champignons, drie kleuren paprika en uien. Verder ook eigenlijk geen groente.
Wel een salade maar die pak ik zelf nooitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee alles rekt nog steeds meequote:Op donderdag 26 december 2024 12:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wow, dat is wel heel snel, is dat normaal?
Heb je dan geen last van loshangend vel?
Maar je voelt je dus niet meer zo slap, dat is wel fijn.hopelijk blijft dat ook zo
Kliniek zegt elk lichaam reageert anders en dat van mij reageert heel vlug. Ze zeggen daar verder weinig op. Nee ik heb soms een dag dat ik moe koud en slap ben maar het merendeel van de dagen heb ik eigenlijk nergens last van en veel energie.
![]()
Ben benieuwd hoe dat dit jaar met het vuurwerk gaat.quote:
DIt jaar hier verboden, maar hoe is dat te handhavenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou mijn hoofd ziet geen verschil met drie maanden geleden en nuquote:Op donderdag 26 december 2024 12:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wauw koekie bijna 40 kilo er af, dat is goed. Hoe bedoel je je hoofd kan het niet b ijhouden?![]()
![]()
Bijna nietquote:Op donderdag 26 december 2024 12:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe dat dit jaar met het vuurwerk gaat.
DIt jaar hier verboden, maar hoe is dat te handhaven![]()
![]()
Wij hadden bij het gourmetten 1 schaaltje champignons en 1 schaaltje paprika. Het kwam er op neer dat de champignons verdwenen in het pannetje van een van de stiefkinders. Want die kenden het woord delen nietTrotste mama van Ambar
Heb je dubbel geluk, en geen lellend vel en je verliest snel kilo's. Nadeel dat je je wel eens slap en moe voel. Maar al met al voel je je goed dus. Echt heel fijn voor jequote:Op donderdag 26 december 2024 12:17 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee alles rekt nog steeds meehopelijk blijft dat ook zo
Kliniek zegt elk lichaam reageert anders en dat van mij reageert heel vlug. Ze zeggen daar verder weinig op. Nee ik heb soms een dag dat ik moe koud en slap ben maar het merendeel van de dagen heb ik eigenlijk nergens last van en veel energie.
Ja ik mag echt niet klagen hoor, heb inmiddels heel veel andere verhalen gehoordquote:Op donderdag 26 december 2024 12:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je dubbel geluk, en geen lellend vel en je verliest snel kilo's. Nadeel dat je je wel eens slap en moe voel. Maar al met al voel je je goed dus. Echt heel fijn voor je![]()
Ik kreeg net een foto door van een kerstdiner en ik zoek moed om daar iets aardigs over te zeggenTrotste mama van Ambar
"Deze foto heeft een sfeervolle belichting!"quote:Op donderdag 26 december 2024 12:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kreeg net een foto door van een kerstdiner en ik zoek moed om daar iets aardigs over te zeggen![]()
KOEKIEquote:Op donderdag 26 december 2024 12:20 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja ik mag echt niet klagen hoor, heb inmiddels heel veel andere verhalen gehoord![]()
Voor de rest goed gemutst. En dat voor een kerstdag
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Mijne gaat nu aanquote:Op donderdag 26 december 2024 12:28 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik hou van mijn verwarming:')![]()
Moguh sintquote:Op donderdag 26 december 2024 12:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Goeiemiddag. Lang blijven liggen vandaag...![]()
![]()
Zo even douchen, de haren moeten weer gewassen worden. Beddengoed ook maar even verversen.
En dan maar even bedenken wat ik verder ga doen vandaagTrotste mama van Ambar
Doe dr de groetenquote:Op donderdag 26 december 2024 12:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Goeiemiddag hoor. Zo effe mijn ma bellen![]()
![]()
Oh, dat klinkt goed! Fijn!quote:Op donderdag 26 december 2024 12:17 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee alles rekt nog steeds meehopelijk blijft dat ook zo
Bolk aan iedereenI'm surrounded by morons!
Ah ja, dat is hier ook wat onbekend bij de kinders.quote:Op donderdag 26 december 2024 12:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Wij hadden bij het gourmetten 1 schaaltje champignons en 1 schaaltje paprika. Het kwam er op neer dat de champignons verdwenen in het pannetje van een van de stiefkinders. Want die kenden het woord delen niet
Volgende keer neem ik wel mn eigen groente mee
Cause there is always a wrong to your right 🎶sinterklaaskapoentje
![]()
Ja Pff hoe kom ik vandaag weer doorquote:Op donderdag 26 december 2024 12:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo even douchen, de haren moeten weer gewassen worden. Beddengoed ook maar even verversen.
En dan maar even bedenken wat ik verder ga doen vandaag:')![]()
Ik heb hier over volwassen mensen he?quote:Op donderdag 26 december 2024 12:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah ja, dat is hier ook wat onbekend bij de kinders.
Volgende keer neem ik wel mn eigen groente mee
Trotste mama van Ambar
Mentaal zijn blijkbaar nog niet volwassen.quote:Op donderdag 26 december 2024 12:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb hier over volwassen mensen he?I'm surrounded by morons!
Kerstmuts op gezet?quote:Op donderdag 26 december 2024 12:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Voor de rest goed gemutst. En dat voor een kerstdag
Okik weet het
Ik gok nog steeds niet.quote:Op donderdag 26 december 2024 12:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mentaal zijn blijkbaar nog niet volwassen.Trotste mama van Ambar
Oh dat had ik even niet door. Dat is wel een beetje jammer. Al zou ik soms ook wel zo willen zijn, gewoon alleen aan mezelf denken en iedereen anders heeft pech.quote:Op donderdag 26 december 2024 12:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb hier over volwassen mensen he?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Helemaal volwassen was jezelf ook nog niet toch?quote:Op donderdag 26 december 2024 12:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh dat had ik even niet door. Dat is wel een beetje jammer. Al zou ik soms ook wel zo willen zijn, gewoon alleen aan mezelf denken en iedereen anders heeft pech.![]()
![]()
We gingen dus ook elk jaar gourmetten omdat zowel stiefzus als stiefbroer beide hadden aangegeven dat als we niet zouden gourmetten ze gewoon niet zouden komenquote:Op donderdag 26 december 2024 12:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh dat had ik even niet door. Dat is wel een beetje jammer. Al zou ik soms ook wel zo willen zijn, gewoon alleen aan mezelf denken en iedereen anders heeft pech.
En mijn moeder het niet op haar geweten wilde hebben dat ze mijn stiefvader pijn zou doen. En wetende dat haar eigen kinderen het wel zouden pikken.
Maar wel altijd horen waarom ik mij niet kon aanpassen en het gezellig kon houden. Volgens mij was ik niet het probleem?Trotste mama van Ambar
O ja dat hoor je wel vaker inderdaad.quote:Op donderdag 26 december 2024 12:18 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nou mijn hoofd ziet geen verschil met drie maanden geleden en nu
Wel jammer, dat je dat dan niet ziet. Je blijft jezelf dik zienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :Psinterklaaskapoentje
![]()
Zo, moeder komt even langs voor de lunch en dan wrs stukje wandelen. Gaat er ook weer wat tijd voorbij.:')![]()
Ik heb zelfs niet van de hapjes gegeten. Paar snoepjes, soep, friet met vol au vent en 1 koekje.
Normaal gezien ga ik serieus door de hapjes.Werewolf
Ja een buuf hier in de andere straat valt niets af. EN een anderen in weer een andere straat is het niet goed gegana die liep heel lang met sonde voeding, was wel heel veel afgevallen maar begint weer aan te komenquote:Op donderdag 26 december 2024 12:20 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja ik mag echt niet klagen hoor, heb inmiddels heel veel andere verhalen gehoordWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Klaasjequote:Op donderdag 26 december 2024 12:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Goeiemiddag. Lang blijven liggen vandaag...lekker toch
Hoe was het etentje gisteren?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Owja en de andere kerstdag moesten we naar opa en oma voor een dieet van vieze soep, koud rollade, stokbrood, en een of ander slaatje. Terwijl de volwassen broers en neefjes patat kregen.Trotste mama van Ambar
Wat is au vent..?quote:Op donderdag 26 december 2024 12:44 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik heb zelfs niet van de hapjes gegeten. Paar snoepjes, soep, friet met vol au vent en 1 koekje.
Normaal gezien ga ik serieus door de hapjes.![]()
O hoe komt dat dan?quote:Op donderdag 26 december 2024 12:44 schreef Pinnenmutske het volgende:
Normaal gezien ga ik serieus door de hapjes.
Ik zelf ben geen grote eter en ook niet als er hapjes staan
Ik ben meer een zoete kauw, heb liever een lekkere door bonbons of zoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goh waarschijnlijk was ik bang dat ik niet meer zou kunnen eten van het hoofdgerechtquote:Op donderdag 26 december 2024 12:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O hoe komt dat dan?
Ik zelf ben geen grote eter en ook niet als er hapjes staan
Ik ben meer een zoete kauw, heb liever een lekkere door bonbons of zo
Werewolf
Ben toch zo blij dat hier niets moet en alles magquote:Op donderdag 26 december 2024 12:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Owja en de andere kerstdag moesten we naar opa en oma voor een dieet van vieze soep, koud rollade, stokbrood, en een of ander slaatje. Terwijl de volwassen broers en neefjes patat kregen.
WIllen ze komen leuk zijn ze welkom. Willen ze niet komen en hebben hun eigen plannen ook goed.
Ik nodig zelf nooit iemand uit, ze melden zich vanzelf in de groeps app
Zullen we dan en dan naar ma voor de Kerst, ma ben je dan thuis
Of zullen we dan en dan uit eten gaan voor de Kerst
WIe kan kan en wie niet kan kan niet. WOrdt nooit moeilijk over gedaan als iemand niet kanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :Psinterklaaskapoentje
![]()
Ja was leuk spontaan. Heeft me wel wat opgevrolijkt.quote:Op donderdag 26 december 2024 12:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Klaasjelekker toch
Hoe was het etentje gisteren?:')![]()
O dat was het, goed doordacht dusquote:Op donderdag 26 december 2024 12:49 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Goh waarschijnlijk was ik bang dat ik niet meer zou kunnen eten van het hoofdgerecht
En het mooiste was dan was ik bij oma. En dan wilden oma en ik eigenlijk wel Sissi of Annie kijken. Moest van moeders de tv uit
Trotste mama van Ambar
Want dat was ongezellig en we hadden zowel Sissi als Annie natuurlijk al tienduizend keer gezien dus waarom wilden we dat nog een keer zien dan?
Dat was het hele punt moeders, oma en ik haten mensen we wilden een comfort film.Trotste mama van Ambar
EensThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee. Zijn de beste.quote:Op donderdag 26 december 2024 12:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
Zijn ook wel kutfilms natuurlijkTrotste mama van Ambar
Ik vind ze wel leuk en mijn oma vond ze ook leuk
Trotste mama van Ambar
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Mag gewoonquote:Op donderdag 26 december 2024 13:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind ze wel leuk en mijn oma vond ze ook leuk![]()
Nee dat mocht niet. Tv moest uit en we moesten zwijgzaam voor ons uit starenquote:Trotste mama van Ambar
* Homijn zet de jacht op plek 37 inMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ik heb thuis ook een doosje staanquote:Op donderdag 26 december 2024 12:41 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik heb een hele zak champignons, voor de liefhebber
quote:Op donderdag 26 december 2024 12:41 schreef JustinK het volgende:
[..]
Helemaal volwassen was jezelf ook nog niet toch?![]()
Deze vrouw hequote:Op donderdag 26 december 2024 13:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb thuis ook een doosje staan![]()
quote:Op donderdag 26 december 2024 12:47 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik hoor namelijk eigenlijk alleen maar 'au vent, je bent te groot daar'
![]()
Artic monkeyThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 december 2024 12:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
Zelfs Home Alone 3 is beter dan die films
Sissi!
![]()
Mooi zoquote:Op donderdag 26 december 2024 12:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja was leuk spontaan. Heeft me wel wat opgevrolijkt.
Zit je goed in je vel vandaag?quote:MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Strakkies mag je weer uit je schuilhoekje komen, nu al wel denk ikquote:
Ze zijn nu toch te laat om je voor het kerstdiner te bereidenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Wurstjuhhhhh
Zeker niet eerder dan vanavondquote:Op donderdag 26 december 2024 13:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Strakkies mag je weer uit je schuilhoekje komen, nu al wel denk ik
Ze zijn nu toch te laat om je voor het kerstdiner te bereiden
Pics!quote:Op donderdag 26 december 2024 13:22 schreef Monsterkoekie het volgende:
Denk dat ik straks fullglam aan het kerstdiner bij mijn ouders ga
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Forum Opties Forumhop: Hop naar: