SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Hij moet nog terug. Elke dag bloedafname en infuus. Met nieuwjaar is hij ook thuis dacht ik.quote:Op donderdag 26 december 2024 10:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wat fijn dat hij er b ij was. Moet hij nog terug of mag hij thuis blijven?Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Ja had een mooie gezien, was een showmodel, maar die is inmiddels verkocht.quote:Op donderdag 26 december 2024 10:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Een mooie stoel voor bij de bank?
Ik was telaat
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Oke, nou wel fijn dat hij in ieder geval met de feestdagen thuis mag zijn.quote:Op donderdag 26 december 2024 10:10 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Hij moet nog terug. Elke dag bloedafname en infuus. Met nieuwjaar is hij ook thuis dacht ik.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah dat is balenquote:Op donderdag 26 december 2024 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja had een mooie gezien, was een showmodel, maar die is inmiddels verkocht.
Ik was telaat
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja, het is niet anders.quote:
Wel jammer want die stoel was van dezelfde kleur en stof als de bankWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Haha ja ik ga ook kijken nadat ik Loup Garous heb uitgekeken.quote:Op donderdag 26 december 2024 10:13 schreef AardappelSchotel het volgende:
Squid Games seizoen 2 kijkenWerewolf
Krijgen ze die niet weer binnen dan?quote:Op donderdag 26 december 2024 10:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, het is niet anders.
Wel jammer want die stoel was van dezelfde kleur en stof als de bank"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nope, was een showmodel. De laatste helaasquote:Op donderdag 26 december 2024 10:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Krijgen ze die niet weer binnen dan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hij is wel elders te koop meaar 400 duurder dan gaat die 1249 kostenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik krijg net een bonnetje onder mijn neus geschovenquote:![]()
Henk heeft hem al gekocht voor mij
Wauw! Dat is wel heel liefquote:Op donderdag 26 december 2024 10:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik krijg net een bonnetje onder mijn neus geschoven![]()
Henk heeft hem al gekocht voor mij
Deze https://www.degrootwonen.(...)-van-1249-60330.htmlquote:
Was alleen een show model en die was goedkoperWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja echt heel lief.quote:En hij heeft er nog wat korting afgepraat
Mooie stoelquote:Op donderdag 26 december 2024 10:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Deze https://www.degrootwonen.(...)-van-1249-60330.html
Was alleen een show model en die was goedkoperlekker ook de beentjes op de voetenbank
Rugleuning kan ook lekker naar achteren. Ik ben zelf niet zo stoelzitter, lig liever op de bank dan op een stoel.quote:Op donderdag 26 december 2024 10:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mooie stoellekker ook de beentjes op de voetenbank
Bank ligt wel fijner..quote:Op donderdag 26 december 2024 10:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Rugleuning kan ook lekker naar achteren. Ik ben zelf niet zo stoelzitter, lig liever op de bank dan op een stoel.
Maar zo'n stoel ook wel"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dit is voor het eerst sinds ik op mijn zelf woon dat ik een stoel in huis heb.quote:Op donderdag 26 december 2024 10:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Bank ligt wel fijner..
Maar zo'n stoel ook wel
Normaal altijd een twee en drie zitter.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Morguh Mikey
Aww wat liefquote:Op donderdag 26 december 2024 10:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik krijg net een bonnetje onder mijn neus geschoven![]()
Henk heeft hem al gekocht voor mijWerewolf
Ja echt heel liefquote:
Ik val uit de top 20 zie ik maar volgend jaar sta ik er weer.
Hopelijk.
Fijne dagWerewolf
Fijne dagThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Fijne dag Mutskequote:Op donderdag 26 december 2024 10:53 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik val uit de top 20 zie ik maar volgend jaar sta ik er weer.
Hopelijk.
Fijne dag
Lekker, dat was ik al
Hebben we allemaal synchroon gedouched?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Jij hebt net ook gedoucht?quote:Op donderdag 26 december 2024 11:00 schreef Fogel het volgende:
Hebben we allemaal synchroon gedouched?
quote:Op donderdag 26 december 2024 11:00 schreef Fogel het volgende:
Hebben we allemaal synchroon gedouched?Gisteravond
Smile, it's free therapy.![]()
Goedemorgen Birdie Birdquote:Op donderdag 26 december 2024 11:01 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemorgen[ afbeelding ][ afbeelding ]
![]()
quote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Da’s te lang geledenquote:I'm surrounded by morons!
Ik stond er om 6 uur al onderquote:Op donderdag 26 december 2024 11:00 schreef Fogel het volgende:
Hebben we allemaal synchroon gedouched?
Morgeuh Fogel
Hey Birdiequote:Op donderdag 26 december 2024 11:01 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemorgen[ afbeelding ][ afbeelding ]
Zo even de airfryer aan zetten voor de saucijzenbroodjes
quote:Op donderdag 26 december 2024 11:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik stond er om 6 uur al onder
Morgeuh Fogelhe? vrijwillig waarom???
Goedemorgen Dott!quote:
Smile, it's free therapy.![]()
Oei lekker! Liggen hier ook nog in de koelkast.quote:Op donderdag 26 december 2024 11:04 schreef Lovely het volgende:
Zo even de airfryer aan zetten voor de saucijzenbroodjesSmile, it's free therapy.![]()
Doe ik altijd gelijk als ik wakker wordt.quote:Op donderdag 26 december 2024 11:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]he? vrijwillig waarom???
[..]
Goedemorgen Dott!
Zo vanuit bed eerst naar toilet en dan gelijk douchenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Jussiequote:
Heb uit de diepvries..quote:Op donderdag 26 december 2024 11:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oei lekker! Liggen hier ook nog in de koelkast."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Hier ook nog minisaucijzen, van de warme bakker.quote:Op donderdag 26 december 2024 11:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oei lekker! Liggen hier ook nog in de koelkast.
Maar ik heb er geen zin in
Is zoveel over als ik dat allemaal op moet eten ppppffffWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als m'n vriezer wat leger is kan ik dat ook wel eens kopen. Altijd wel handig om in huis te hebbenquote:Op donderdag 26 december 2024 11:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Moet ze alleen wel eerst ontdooien
Smile, it's free therapy.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: