Ze is nu wat afgevallen schijntquote:Op donderdag 26 december 2024 10:35 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Het is dat het een mooie vrouw was
Ja, inderdaad.quote:Op donderdag 26 december 2024 07:04 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Gordijnen open...
Grijs, vies, nat...
Gordijnen dicht.
1x teveel maar.quote:Op donderdag 26 december 2024 10:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
ze ging alleen iets te vaak in bad
Deze zeker, is ook wel de beste van d'r.quote:Op donderdag 26 december 2024 10:35 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik weet nooit zo goed of ik dit mooi of kut vind. Beetje van beide denk ik.
San Antonio…quote:Op donderdag 26 december 2024 10:37 schreef LTVDK het volgende:
Maar Houston is toch een beetje passé, Dallas is de booming city in Texas
Naar binnen gaan met je kolossale pens was geen optie?quote:Op donderdag 26 december 2024 10:37 schreef PippenScottie het volgende:
Ik loop langs de sportschool, die blijkt open te zijn. Hele volksstammen zitten hun gournetschotel eraf te spinnen.
Niet de Queengoden nog meepakkenquote:
Dat komt allen maar daar voor?quote:Op donderdag 26 december 2024 10:37 schreef LTVDK het volgende:
Dat grapje van Forest Gump. There was Dallas from Houstonquote:Op donderdag 26 december 2024 10:37 schreef LTVDK het volgende:
Josh Homme is al geweest.quote:
Dat ga ik morgen weer doen. Als Dikke Dennis met een wifebeater iedereen bij de crosstrainers wegjagenquote:Op donderdag 26 december 2024 10:38 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Naar binnen gaan met je kolossale pens was geen optie?
Buiten sporten met dit weer is echt wel kut. Maar ja, de sportschool is ook kut.quote:Op donderdag 26 december 2024 10:37 schreef PippenScottie het volgende:
Ik loop langs de sportschool, die blijkt open te zijn. Hele volksstammen zitten hun gournetschotel eraf te spinnen.
Ik loop onder een grauwe lucht terwijl ik daar in een bubbelbad kan zitten
Austin toch?quote:Op donderdag 26 december 2024 10:37 schreef LTVDK het volgende:
De hele band?quote:Op donderdag 26 december 2024 10:39 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Douchen met Blondie geen betere optie?
Ja, dûh!quote:
FEBO ging bijna sluiten zeker.quote:Op donderdag 26 december 2024 10:39 schreef DecoAoreste het volgende:
Heb zelf nog een klein stukje hardgelopen eergisteren
zal vast gezellig zijnquote:
Beter dan rappende Blondie. Ze isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |