Ze is nu wat afgevallen schijntquote:Op donderdag 26 december 2024 10:35 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Het is dat het een mooie vrouw was
Ja, inderdaad.quote:Op donderdag 26 december 2024 07:04 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Gordijnen open...
Grijs, vies, nat...
Gordijnen dicht.
1x teveel maar.quote:Op donderdag 26 december 2024 10:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
ze ging alleen iets te vaak in bad
Deze zeker, is ook wel de beste van d'r.quote:Op donderdag 26 december 2024 10:35 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik weet nooit zo goed of ik dit mooi of kut vind. Beetje van beide denk ik.
San Antonio…quote:Op donderdag 26 december 2024 10:37 schreef LTVDK het volgende:
Maar Houston is toch een beetje passé, Dallas is de booming city in Texas
Naar binnen gaan met je kolossale pens was geen optie?quote:Op donderdag 26 december 2024 10:37 schreef PippenScottie het volgende:
Ik loop langs de sportschool, die blijkt open te zijn. Hele volksstammen zitten hun gournetschotel eraf te spinnen.
Niet de Queengoden nog meepakkenquote:
Dat komt allen maar daar voor?quote:Op donderdag 26 december 2024 10:37 schreef LTVDK het volgende:
Dat grapje van Forest Gump. There was Dallas from Houstonquote:Op donderdag 26 december 2024 10:37 schreef LTVDK het volgende:
Josh Homme is al geweest.quote:
Dat ga ik morgen weer doen. Als Dikke Dennis met een wifebeater iedereen bij de crosstrainers wegjagenquote:Op donderdag 26 december 2024 10:38 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Naar binnen gaan met je kolossale pens was geen optie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |