Nietquote:Op donderdag 26 december 2024 09:13 schreef mschol het volgende:
vraagje: stottert Radio2 ook bij jullie?
ik heb em aanstaan via de mediabox next van ziggo maar regelmatig stottert het geluid, ik verdenk de box maar toch even vragen..
ja dat inderdaadquote:
Nee, heb Ziggo via de smartcard en die lijkt het gewoon prima te doen (luister wel de radio via tv)quote:Op donderdag 26 december 2024 09:13 schreef mschol het volgende:
ik heb em aanstaan via de mediabox next van ziggo maar regelmatig stottert het geluid, ik verdenk de box maar toch even vragen..
grapjas, ook in het praatstukje valt hij overduidelijk even wegquote:Op donderdag 26 december 2024 09:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, die 'stutter' in de melodielijn hoort bij deze song…
Het liedje van Springsteen heb ik nog niet gehoord dit jaar.quote:Op donderdag 26 december 2024 09:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja nou, dat zeggen ze ook altijd over hem.
ik kijk via de browser van mijn tv... nergens last van dus het ligt niet aan de zender zelf..quote:Op donderdag 26 december 2024 09:13 schreef mschol het volgende:
Die lui mogen nooit meer top2000 cafe verschijnenquote:Op donderdag 26 december 2024 09:14 schreef datismijnmening het volgende:
Beter dat dit niet gisteravond kwam. Mensen hadden al moeite met Metallica en The Progedy![]()
Hadden die niet beter de Evergreen aan kunnen zetten danquote:Op donderdag 26 december 2024 09:14 schreef datismijnmening het volgende:
Beter dat dit niet gisteravond kwam. Mensen hadden al moeite met Metallica en The Progedy![]()
wat vonden ze ervan dat je ineens in hun slaapkamer stond?quote:
quote:Op donderdag 26 december 2024 09:13 schreef mschol het volgende:
quote:Op donderdag 26 december 2024 09:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik kijk via de browser van mijn tv... nergens last van dus het ligt niet aan de zender zelf..
dan zal de box wel crooky zijn ofzo.. bekabeld aangesloten dus dat kan het ook niet zijnquote:Op donderdag 26 december 2024 09:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, heb Ziggo via de smartcard en die lijkt het gewoon prima te doen (luister wel de radio via tv)
jij zit in elk geval niet in de commissiequote:
Ja vandaag wel...quote:
No good.quote:Op donderdag 26 december 2024 09:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
wat vonden ze ervan dat je ineens in hun slaapkamer stond?
Zo af en toe zet ik even de stream van dat cafe aan.quote:Op donderdag 26 december 2024 09:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hadden die niet beter de Evergreen aan kunnen zetten dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |