Ik zou met eentje uit het hele oeuvre wel kunnen leven. Ik weet niet welke, maar deze in ieder geval zeker niet.quote:Op donderdag 26 december 2024 09:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind de rest dikke prima op Lungs. Cosmic Love tijdens de quiz was even genot.
Ik prefereer schorseneren.quote:
Mensen, het is geen lijst van beste muziek, het is een lijst van populairste muziek.quote:Op donderdag 26 december 2024 09:10 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ja maar dan toch niet dit overbodige kuffertje? Hier had ook een Ship to Wreck kunnen staan.
Erg fijn nummer nummer wel al gaat mijn voorkeur ook uit naar de The Source remix van Candi Staton van dezequote:Op donderdag 26 december 2024 09:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk niet waarom dit zo populair is.
Florence is de vrouwelijke Broesquote:Op donderdag 26 december 2024 09:11 schreef Dagoduck het volgende:
Er zijn mensen die Florence live hebben gezien en mensen die dat niet hebben.
Ja, maar mijn post illustreert dus mijn verbazing/afschuw over waarom dit populair is.quote:Op donderdag 26 december 2024 09:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mensen, het is geen lijst van beste muziek, het is een lijst van populairste muziek.
Ik ben wel in Florence geweest, telt dat ook?quote:Op donderdag 26 december 2024 09:11 schreef Dagoduck het volgende:
Er zijn mensen die Florence live hebben gezien en mensen die dat niet hebben.
Meh, dan liever Cosmic Love of iets anders van Lungs of zelfs Ceremonials.quote:Op donderdag 26 december 2024 09:10 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ja maar dan toch niet dit overbodige kuffertje? Hier had ook een Ship to Wreck kunnen staan.
Wtf.quote:Op donderdag 26 december 2024 09:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Florence is de vrouwelijke Broes
Firenze.quote:Op donderdag 26 december 2024 09:12 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ik ben wel in Florence geweest, telt dat ook?
ja meestdal om 1 uur snachts sowieso welquote:
Nee, die 'stutter' in de melodielijn hoort bij deze song…quote:Op donderdag 26 december 2024 09:13 schreef mschol het volgende:
vraagje: stottert Radio2 ook bij jullie?
ik heb em aanstaan via de mediabox next van ziggo maar regelmatig stottert het geluid, ik verdenk de box maar toch even vragen..
Ik droeg mijn Hard Rock Café Florence shirt als ik naar een concert van Florence + The Machine gingquote:Op donderdag 26 december 2024 09:12 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ik ben wel in Florence geweest, telt dat ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |