SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-videoDo what you love, love what you do!![]()
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Geilquote:Op donderdag 26 december 2024 06:31 schreef kree het volgende:
ga ff lekker pictonary met me spelen n joh. daag jullie uit, nu in private room enzo?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Een engeltje!quote:Op donderdag 26 december 2024 06:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[ link | afbeelding ]
Speciaal voor Killem.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Hey vroege Bolkerts
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben niet meer gewend dat er een paar zitten op de vroege Morguh. Wel gezellig zoquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik vind net een VVV kaart die jaren niet gebruikt is, en wat zie ik, er staat nog geld op ook! 4 van de 10 euro omda er na 3 jaar 6 euro aan "beheerkosten" af zijn gegaan
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Serieus?quote:Op donderdag 26 december 2024 06:41 schreef _UserName_ het volgende:
ik vind net een VVV kaart die jaren niet gebruikt is, en wat zie ik, er staat nog geld op ook! 4 van de 10 euro omda er na 3 jaar 6 euro aan "beheerkosten" af zijn gegaan![]()
ja, serieus, en dat is er 2 weken terug af gegaan, beetje jammerTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Baasje jaquote:Op donderdag 26 december 2024 06:41 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
“Roller”
Was toen al een baas.![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-12-2024 06:43:02 ]![]()
Wacht maar tot ToT er een bolk van maaktquote:Op donderdag 26 december 2024 06:41 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
“Roller”
Was toen al een baas.![]()
![]()
Die ziet dit vanzelf wel. Geen mention voor nodigquote:Op donderdag 26 december 2024 06:46 schreef _UserName_ het volgende:
als je @:ToT mentiont maak je meer kans![]()
![]()
Ik zou serieus naar de hoogste rechter of wie dan ook stappen.quote:Op donderdag 26 december 2024 06:42 schreef _UserName_ het volgende:
ja, serieus, en dat is er 2 weken terug af gegaan, beetje jammer![]()
welnee, zal vast wel ergens in de regeltjes staan waarmee het dus is gerechtvaardigdquote:Op donderdag 26 december 2024 06:48 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik zou serieus naar de hoogste rechter of wie dan ook stappen.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
uitzondering voor mij. eigenlijk moet ik het nl; niet doen voor het goeie, maar ok tis wat t is, en kan ruw he vandaag nog vrij.quote:Op donderdag 26 december 2024 06:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben niet meer gewend dat er een paar zitten op de vroege Morguh. Wel gezellig zoDo what you love, love what you do!![]()
Een bazige bolkquote:Op donderdag 26 december 2024 06:43 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wacht maar tot ToT er een bolk van maaktProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op donderdag 26 december 2024 06:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ja nou mag wel weet je maar hey is toch naar soms,naast stropwafels of appeltaart denk ik dan ja toch haha boeiend toch, lang is hetzelfde als kort denk dan want de koek is sowieso op toch?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-12-2024 06:50:38 ]![]()
Je bent er toch wel vaker op de vroege morgen, zekers op de dagen dat je vrij bent.quote:Op donderdag 26 december 2024 06:50 schreef kree het volgende:
[..]
uitzondering voor mij. eigenlijk moet ik het nl; niet doen voor het goeie, maar ok tis wat t is, en kan ruw he vandaag nog vrij.
Dan woon je hier in de nacht en vroege ochtend
ik heb een filmpje he, en dan snap je ook gelijk dat ik hier ff gewoon van bij moet komen met spelletjes neven en niche... en familie....
lol voor wie ik vertrouw wil ik het nog wel ff dm doen, maar is sowieso niet voor openbaar. damn.
was uitgeput na een uur eigenlijk al.Do what you love, love what you do!![]()
waar maar uit beetje dat t kan hoorquote:Op donderdag 26 december 2024 06:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent er toch wel vaker op de vroege morgen, zekers op de dagen dat je vrij bent.
Dan woon je hier in de nacht en vroege ochtend
Do what you love, love what you do!![]()
Not it man!quote:Op donderdag 26 december 2024 06:53 schreef kree het volgende:
ik heb een filmpje he, en dan snap je ook gelijk dat ik hier ff gewoon van bij moet komen met spelletjes neven en niche... en familie....
lol voor wie ik vertrouw wil ik het nog wel ff dm doen, maar is sowieso niet voor openbaar. damn.
was uitgeput na een uur eigenlijk al.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Het is een openhuis hier, iedereen is welkom.quote:Op donderdag 26 december 2024 06:54 schreef kree het volgende:
[..]
waar maar uit beetje dat t kan hoorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nog gefeliciteerd sp3cquote:
je klinkt dus echt als mijn ma. maar ok. wacht ff had ik jou nr nou? dacht t wel. maar scheelt uploaden. je zult dit wss herkenning wat ik nu heb?quote:Op donderdag 26 december 2024 06:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is een openhuis hier, iedereen is welkom.Do what you love, love what you do!![]()
Ouwe lulquote:Op donderdag 26 december 2024 06:57 schreef kree het volgende:
[..]
je klinkt dus echt als mijn ma. maar ok. wacht ff had ik jou nr nou? dacht t wel. maar scheelt uploaden. je zult dit wss herkenning wat ik nu heb?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Beter laat dan nooit tochquote:Op donderdag 26 december 2024 06:56 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Crisis hij is bijna weer jarig.
Je bedoeld mijn telefoonnummer? Nee die had je niet en ik heb ook geen idee waar je het over hebt?quote:Op donderdag 26 december 2024 06:57 schreef kree het volgende:
[..]
je klinkt dus echt als mijn ma. maar ok. wacht ff had ik jou nr nou? dacht t wel. maar scheelt uploaden. je zult dit wss herkenning wat ik nu heb?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nog leuke plannen vandaag?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben ouder, maar ben niet gesloopt als ik een paar uurtjes met familie en kinderen heb doorgebracht.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
ik wel maar dat heeft meer met de familie te maken dan met mijn leeftijdquote:Op donderdag 26 december 2024 07:03 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ben ouder, maar ben niet gesloopt als ik een paar uurtjes met familie en kinderen heb doorgebracht.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op donderdag 26 december 2024 07:04 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ik wel maar dat heeft meer met de familie te maken dan met mijn leeftijd
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Gezellig, bolk ik met je mee.quote:Op donderdag 26 december 2024 07:04 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Lunch ouders en daarna jullie vervelen
Ik ga ze hier de hele dag vervelen, als ik niet op de bank duik om een serie tekijken
Lekker geen plannen vandaag.
Gewoon een happie koken niets bijzonders, net of het donderdag is
Ga je dan naar je familie ookal vind je ze niet leuk?quote:Op donderdag 26 december 2024 07:04 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ik wel maar dat heeft meer met de familie te maken dan met mijn leeftijd![]()
hmmmssssssssssquote:Op donderdag 26 december 2024 07:03 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ben ouder, maar ben niet gesloopt als ik een paar uurtjes met familie en kinderen heb doorgebracht.Do what you love, love what you do!![]()
Heb jij wel leuke familie?quote:Op donderdag 26 december 2024 07:06 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ga je dan naar je familie ookal vind je ze niet leuk?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Was meer een inkoppertje die ik niet ko laten liggen, mijn (schoon)familie valt wel meequote:Op donderdag 26 december 2024 07:06 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ga je dan naar je familie ookal vind je ze niet leuk?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
IK ook niet had gisteren 12 man op bezoek, allemaal mee eten. Was er al om 3.18 uit en ben tegen 7 uur begonnen met alles te snijden en klaar te zetten voor de brunch.quote:Op donderdag 26 december 2024 07:03 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ben ouder, maar ben niet gesloopt als ik een paar uurtjes met familie en kinderen heb doorgebracht.
Ben dan wel moe, door dat zere lijf, maar niet zo van het bezoek.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zelluf!quote:Op woensdag 25 december 2024 23:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
Met dank aan @:aardappelschotel ga ik nu paar afleveringen from kijken![]()
De man is een genie![]()
Wij zitten op verjaardagen en zo al gauw met 25-30 man en dan is echt alleen directe familie. (Moeder, kinderen, kleinkinderen en achterkleinkinderen)quote:Op donderdag 26 december 2024 07:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK ook niet had gisteren 12 man op bezoek, allemaal mee eten. Was er al om 3.18 uit en ben tegen 7 uur begonnen met alles te snijden en klaar te zetten voor de brunch.
Ben dan wel moe, door dat zere lijf, maar niet zo van het bezoek.
quote:Op donderdag 26 december 2024 07:12 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wij zitten op verjaardagen en zo al gauw met 25-30 man en dan is echt alleen directe familie. (Moeder, kinderen, kleinkinderen en achterkleinkinderen)![]()
![]()
Je mag mijn familie hebben. Gratis en voor niks.quote:Op donderdag 26 december 2024 07:09 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Waarom?
Niet altijd alles verloopt vlekkeloos maar......familieProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik zou er waarschijnlijk perfect bij passenquote:Op donderdag 26 december 2024 07:13 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je mag mijn familie hebben. Gratis en voor niks.![]()
![]()
De vrouwen zijn nogal…hoe zal ik het zeggen…quote:Op donderdag 26 december 2024 07:14 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik zou er waarschijnlijk perfect bij passenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Lastig!quote:Op donderdag 26 december 2024 07:16 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
De vrouwen zijn nogal…hoe zal ik het zeggen…![]()
Ik wilde het niet zeggen, maar daar komt het wel op neer. Dat betekent niet dat het krengen zijn of zo, maar ja, wel lastig. Altijd gedoe onderling ook. M’n broer en ik hebben nooit ruzie.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
vond je het leuk uiteindelijk? en met alle moeite die je ervoor deed?quote:Op donderdag 26 december 2024 07:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK ook niet had gisteren 12 man op bezoek, allemaal mee eten. Was er al om 3.18 uit en ben tegen 7 uur begonnen met alles te snijden en klaar te zetten voor de brunch.
Ben dan wel moe, door dat zere lijf, maar niet zo van het bezoek.Do what you love, love what you do!![]()
Drama'squote:Op donderdag 26 december 2024 07:20 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggen, maar daar komt het wel op neer. Dat betekent niet dat het krengen zijn of zo, maar ja, wel lastig. Altijd gedoe onderling ook. M’n broer en ik hebben nooit ruzie.![]()
Af en toe ging ik er ook echt voor zitten![]()
En die mannen gewoonweg geen fuck geven.![]()
Wij willen gewoon lekker eten!quote:Op donderdag 26 december 2024 07:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Drama's![]()
Af en toe ging ik er ook echt voor zitten![]()
En die mannen gewoonweg geen fuck geven.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
En daarom kan ik best redelijk goed koken. Geleerd van moeders, oma's en tantesquote:Op donderdag 26 december 2024 07:26 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wij willen gewoon lekker eten!![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 26-12-2024 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 4137 / +135 / +0 / 15306 / 16084
2. FreshFruit / 1602 / +0 / +0 / 3653 / 4387
3. Dr.Mikey / 1130 / +37 / +9 / 1651 / 2091
4. mario390 / 816 / +3 / +0 / 658 / 981
5. KillemWieft / 608 / +22 / +54 / 474 / 752
6. _UserName_ / 519 / +3 / +3 / 481 / 627
7. hemarookworst / 519 / +14 / +8 / 1816 / 2163
8. HappyCharly / 478 / +0 / +0 / 2282 / 2550
9. gebrokenglas / 464 / +117 / +0 / 2811 / 3173
10. AardappelSchotel / 383 / +4 / +0 / 2286 / 2553
11. greysbones / 373 / +65 / +0 / 3315 / 3504
12. ToT / 325 / +33 / +0 / 3589 / 3850
13. MizzezAmy / 303 / +3 / +0 / 1570 / 1807
14. Lovely / 302 / +7 / +0 / 2977 / 3301
15. loveyoulongtime / 267 / +70 / +0 / 1160 / 1290
16. mascara-klodder / 255 / +30 / +65 / 734 / 897
17. Rob / 236 / +0 / +0 / 267 / 350
18. kree / 223 / +0 / +56 / 885 / 1016
19. Pinnenmutske / 192 / +6 / +0 / 905 / 1067
20. Fogel / 183 / +0 / +0 / 681 / 833SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Das een beste groep Killemquote:Op donderdag 26 december 2024 07:12 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wij zitten op verjaardagen en zo al gauw met 25-30 man en dan is echt alleen directe familie. (Moeder, kinderen, kleinkinderen en achterkleinkinderen)
Ik zit met kids en kleinkids en hun aanhang op 14 stuks, achterkleinkinderen heb ik nog niet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hello Roosquote:
Ja zeker was gezellig. Ik vind het altijd fijn dat we allemaal bij elkaar zijn.quote:Op donderdag 26 december 2024 07:22 schreef kree het volgende:
[..]
vond je het leuk uiteindelijk? en met alle moeite die je ervoor deed?
En de kleintjes die genieten van hun Kerstcadeautjes en blij zijn.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bolkje
En nu zit je dus @sp3c vet te mesten?quote:Op donderdag 26 december 2024 07:28 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
En daarom kan ik best redelijk goed koken. Geleerd van moeders, oma's en tantes
Nee.quote:Op donderdag 26 december 2024 07:37 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
En nu zit je dus @:sp3c vet te mesten?![]()
Surinamers hè. De hele dag neuken en vreten! Man man manquote:Op donderdag 26 december 2024 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das een beste groep Killem
Ik zit met kids en kleinkids en hun aanhang op 14 stuks, achterkleinkinderen heb ik nog niet.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
ja zoo ook mijn ideequote:Op donderdag 26 december 2024 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zeker was gezellig. Ik vind het altijd fijn dat we allemaal bij elkaar zijn.
En de kleintjes die genieten van hun Kerstcadeautjes en blij zijn.
Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 26 december 2024 07:39 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Surinamers hè. De hele dag neuken en vreten! Man man mandoen ze goed toch
Mijn schoonzoon is ook een surinamer, maar die hangt liever de hele dag op de bank tv ( buten zijn werkuren om)
Het is man3quote:Op donderdag 26 december 2024 07:39 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Surinamers hè. De hele dag neuken en vreten! Man man man![]()
quote:
Roosje met d’r geurige doosje is een levende legende.quote:Op donderdag 26 december 2024 07:39 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Omg ik ben dus niet de enige Roos-fanProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Bedankt dot!quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ze is ook echt een jongere versie van mijquote:Op donderdag 26 december 2024 07:42 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Roosje met d’r geurige doosje is een levende legende.![]()
![]()
Aha, daarom houdt ze van mij.quote:Op donderdag 26 december 2024 07:44 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ze is ook echt een jongere versie van mijProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik denk van wel.quote:Op donderdag 26 december 2024 07:45 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Aha, daarom houdt ze van mij.![]()
tis trouwens als wij met familie spellen met elkaar doen, ja. LOL dat gaat tot het hoogste trouwens, van dit zijn de regeles etc.
nu hadden we gewonnen met mijn zusje en broertje tegen de rest, maar damn wel dat we regels aan houden, rest speelde al vals
LOL.Do what you love, love what you do!![]()
et?vraag? ik ben in open antwoord toestand nog even?quote:
wat niet?Do what you love, love what you do!![]()
Terechtquote:Op donderdag 26 december 2024 07:46 schreef kree het volgende:
tis trouwens als wij met familie spellen met elkaar doen, ja. LOL dat gaat tot het hoogste trouwens, van dit zijn de regeles etc.
nu hadden we gewonnen met mijn zusje en broertje tegen de rest, maar damn wel dat we regels aan houden, rest speelde al vals
LOL.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik lees iets over de hele dag neuken en vreten?
Kan ik me ergens bekeren tot het Surinamerdom?Goeiemorgen!
![]()
niet gelezen, wat denk jij?quote:Op donderdag 26 december 2024 07:49 schreef mascara-klodder het volgende:
sp3c heeft het al uitgelegd.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 26 december 2024 07:49 schreef ToT het volgende:
![]()
Morguh GGquote:
Je moet een bolk maken op Killem zijn t-shirt!quote:Op donderdag 26 december 2024 07:49 schreef ToT het volgende:
![]()
Ha die Dotquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
ja idd je zou ze keihard aan moeten pakken idd die neefjes en nichtjes ook. nu heb ik ff zelf vals gespeeld omdat ik dacht gaat te lam duren. dus ff wat anders gedaanquote:
maar gaat t niet om ik denk dat die kinderen t leuk vonden en daar ging t mij om. boeie rest of wie wint.Do what you love, love what you do!![]()
Dick pic sturen naar Klodder. Als zij ‘m goedkeurt krijg je van mij een aanvraagformulier.quote:Op donderdag 26 december 2024 07:49 schreef ToT het volgende:
Oeh, die kan op een tegeltjequote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik en mijn broer gister ook spelen, PlayStation 5, hij heeft zelf PlayStation 5 weet je maar ik heb zelf PlayStation 5 haha dus wij daar maar op
Niet echt erop LOL, vanaf de bank maar we speelden daar dus spelletjes op lol, en toen CRISIS
En toen niet snap je, zo ging datOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik dacht dat jij niks met spelletjes hebt? Dit DTS spel vind je maar niks bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 26 december 2024 07:52 schreef kree het volgende:
[..]
ja idd je zou ze keihard aan moeten pakken idd die neefjes en nichtjes ook. nu heb ik ff zelf vals gespeeld omdat ik dacht gaat te lam duren. dus ff wat anders gedaan
maar gaat t niet om ik denk dat die kinderen t leuk vonden en daar ging t mij om. boeie rest of wie wint.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op donderdag 26 december 2024 07:51 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Je moet een bolk maken op Killem zijn t-shirt!![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 december 2024 07:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niks met spelletjes hebt? Dit DTS spel vind je maar niks bijvoorbeeld.![]()
![]()
ik heb er ook niks mee?quote:Op donderdag 26 december 2024 07:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niks met spelletjes hebt? Dit DTS spel vind je maar niks bijvoorbeeld.
alleen het wordt me soort van gedwongen en als ik mee doe dan vind ik het wel leuk?
zie tekenen linkje en rade. hiervoor. ?Do what you love, love what you do!![]()
Dit is niet okay.quote:Op donderdag 26 december 2024 07:53 schreef sp3c het volgende:
Ik en mijn broer gister ook spelen, PlayStation 5, hij heeft zelf PlayStation 5 weet je maar ik heb zelf PlayStation 5 haha dus wij daar maar op
Niet echt erop LOL, vanaf de bank maar we speelden daar dus spelletjes op lol, en toen CRISIS
En toen niet snap je, zo ging dat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Gewoon overal te laat komen en op iedere vraag ja toch? antwoordenquote:Op donderdag 26 december 2024 07:49 schreef ToT het volgende:
Maar!
En dit is belangrijk
Als de vraag is heb je X al gedaan is het antwoord altijd nee mangOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Killem regelt het blijkbaar welquote:Op donderdag 26 december 2024 07:52 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dick pic sturen naar Klodder. Als zij ‘m goedkeurt krijg je van mij een aanvraagformulier.![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 december 2024 07:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
Gewoon overal te laat komen en op iedere vraag ja toch? antwoorden
Maar!
En dit is belangrijk
Als de vraag is heb je X al gedaan is het antwoord altijd nee mang![]()
![]()
![]()
Je kan beter.quote:Op donderdag 26 december 2024 07:53 schreef sp3c het volgende:
En toen niet snap je, zo ging dat![]()
Ik doe ff voor
Zeg ToT kun je vandaag ff de vuilniszakken in de bak gooien?
Ja toch!
Heb je al gedaan?
Nee mang
Ga je nog doen?
Ja toch!
Na het eten anders
Ja toch!
Ga je nu doen dan?
Ja toch?
Heb je al gedaan?
Nee mang
Etc.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Niemandquote:Op donderdag 26 december 2024 07:57 schreef kree het volgende:
nou wie gaat er pictieobary spelen met me>. en nu in NL?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
* ToT maakt notities en probeert er een workflow-schema van te maken.quote:Op donderdag 26 december 2024 07:58 schreef sp3c het volgende:
Ik doe ff voor
Zeg ToT kun je vandaag ff de vuilniszakken in de bak gooien?
Ja toch!
Heb je al gedaan?
Nee mang
Ga je nog doen?
Ja toch!
Na het eten anders
Ja toch!
Ga je nu doen dan?
Ja toch?
Heb je al gedaan?
Nee mang
Etc.![]()
quote:Op donderdag 26 december 2024 07:46 schreef kree het volgende:
LOL.Beetje tegenstrijdigquote:Op donderdag 26 december 2024 07:52 schreef kree het volgende:
[..]
ja idd je zou ze keihard aan moeten pakken idd die neefjes en nichtjes ook. nu heb ik ff zelf vals gespeeld omdat ik dacht gaat te lam duren. dus ff wat anders gedaan
maar gaat t niet om ik denk dat die kinderen t leuk vonden en daar ging t mij om. boeie rest of wie wint.
Surinaams is flowschemaquote:Op donderdag 26 december 2024 07:59 schreef ToT het volgende:
[..]
* ToT maakt notities en probeert er een workflow-schema van te maken.
Niet workflowOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hallo o jaquote:
tja we zijn wel competitief als familie dan weer, maar dat is relatief enzo, als het vroeger was was dit keihard gegaan, nu geven we kinderen beetje meer voordeel.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Een go-with-the-flow schema?quote:Op donderdag 26 december 2024 08:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
Surinaams is flowschema
Niet workflow![]()
![]()
Ja toch!quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Surinaamse families krijgen kinderen geen voordeelquote:Op donderdag 26 december 2024 08:00 schreef kree het volgende:
[..]
tja we zijn wel competitief als familie dan weer, maar dat is relatief enzo, als het vroeger was was dit keihard gegaan, nu geven we kinderen beetje meer voordeel.
Das makkelijker winnenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nergens voor nodigquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Niet gewoon sjoelschijven naar je hoofd geslingerd te worden als kind
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 26-12-2024 08:03:57 ]![]()
soort van wel. op deze leeftijd, eens wel ook zeggen en duidelijk maken je kunt neit alles winnen enzo. dus met verlies omgaan is best een goeie.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Gaan ze alleen maar van naast hun schoenen lopen en die zijn in de regel al duur zatOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Doet me denken aan dat we vroeger thuis vaak zaten te kaarten.quote:Op donderdag 26 december 2024 08:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
Surinaamse families krijgen kinderen geen voordeel
Das makkelijker winnen
1x riep m'n vader boos tegen me: "Als je dit bij échte kaartspelers had gedaan, had je nu een mes tussen je vingers gehad!"
Ik was een jaar of 10 of zo!![]()
![]()
Hey Mutskequote:
Ze kunnen maar beter jong leren hoe met verlies om te gaan.quote:Op donderdag 26 december 2024 08:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
Surinaamse families krijgen kinderen geen voordeel
Das makkelijker winnenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
ik ging schaken met mijn broertje en werd bekogeld door die stenen enzo, weet het nog steeds, die fucker kan ook nog niet tegen zijn verliesquote:Op donderdag 26 december 2024 08:03 schreef mascara-klodder het volgende:
Niet gewoon sjoelschijven naar je hoofd geslingerd te wordenDo what you love, love what you do!![]()
Dat leren ze op het schoolplein welquote:Op donderdag 26 december 2024 08:03 schreef kree het volgende:
[..]
soort van wel. op deze leeftijd, eens wel ook zeggen en duidelijk maken je kunt neit alles winnen enzo. dus met verlies omgaan is best een goeie.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat doe ik nooit, kinderen moeten leren dat ze ook tegen hun verlies moeten kunnen.quote:
Speelde je vals toen?quote:Op donderdag 26 december 2024 08:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Doet me denken aan dat we vroeger thuis vaak zaten te kaarten.
1x riep m'n vader boos tegen me: "Als je dit bij échte kaartspelers had gedaan, had je nu een mes tussen je vingers gehad!"
Ik was een jaar of 10 of zo!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Lol, das dan ook weer wat veelquote:Op donderdag 26 december 2024 08:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Doet me denken aan dat we vroeger thuis vaak zaten te kaarten.
Ik was een jaar of 10 of zo!
Mooie tijden waren dat.quote:Op donderdag 26 december 2024 08:03 schreef mascara-klodder het volgende:
Niet gewoon sjoelschijven naar je hoofd geslingerd te worden als kind
Ja maar dan krijg je gejank enzo.quote:Op donderdag 26 december 2024 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat doe ik nooit, kinderen moeten leren dat ze ook tegen hun verlies moeten kunnen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Probeer ik Mini ook meer en meer aan te leren. Heeft hij nogal moeite mee.quote:Op donderdag 26 december 2024 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat doe ik nooit, kinderen moeten leren dat ze ook tegen hun verlies moeten kunnen.Maar er komt verbetering in.
![]()
ja denk je? ik heb daar vrij mijn twijfels over of ze daar nog normen en waarden leren echt?quote:Op donderdag 26 december 2024 08:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dat leren ze op het schoolplein welDo what you love, love what you do!![]()
Staan sowieso al 1-0 achter volgens de mainstream mediaquote:Op donderdag 26 december 2024 08:04 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ze kunnen maar beter jong leren hoe met verlies om te gaan.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Gewoon van jongs af aan leren met het mes op tafel te spelen.quote:Op donderdag 26 december 2024 08:04 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ze kunnen maar beter jong leren hoe met verlies om te gaan.![]()
Als ze mij tegenkwamen.quote:Op donderdag 26 december 2024 08:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dat leren ze op het schoolplein wel
Ja joh komt wel goed, de lockdown is voorbij hoorde ik laatstquote:Op donderdag 26 december 2024 08:06 schreef kree het volgende:
[..]
ja denk je? ik heb daar vrij mijn twijfels over of ze daar nog normen en waarden leren echt?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dan is de gang een mooie plaats om even na te denkenquote:Op donderdag 26 december 2024 08:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja maar dan krijg je gejank enzo.![]()
Geen gejank ik huize Dot
De kleine zegt het al, geen sjankebekken he oma
echt ik hoop het, maar ik vrees anders.quote:Op donderdag 26 december 2024 08:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ja joh komt wel goed, de lockdown is voorbij hoorde ik laatstDo what you love, love what you do!![]()
Wat is dat voor boos pokerhuis waar je vader bij zat danquote:Op donderdag 26 december 2024 08:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, ik maakte een foutje, geloof ik. Verkeerde kaart neergelegd of zo.
High stakesOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Met deze rubbertegelgeneratie waarvan ieder individu een speciaal sneeuwvlokje is?quote:Op donderdag 26 december 2024 08:06 schreef kree het volgende:
[..]
ja denk je? ik heb daar vrij mijn twijfels over of ze daar nog normen en waarden leren echt?Vast wel!
![]()
Ja als ze het thuis niet leren krijgen ze het buiten heel moeilijk denk ik atijd maar.quote:Op donderdag 26 december 2024 08:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Probeer ik Mini ook meer en meer aan te leren. Heeft hij nogal moeite mee.Maar er komt verbetering in.
De meeste kinderen vinden het moeilijk, en ik snap dat. Maar het is en blijft maar een spelletje.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Balkon is ook nog niet bevroren ofzoquote:Op donderdag 26 december 2024 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan is de gang een mooie plaats om even na te denken![]()
Geen gejank ik huize Dot
De kleine zegt het al, geen sjankebekken he omaOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op donderdag 26 december 2024 08:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
Wat is dat voor boos pokerhuis waar je vader bij zat dan
High stakesHij was een koster en de voorzitter van De Zonnebloem!
Maar hij heeft ook in het leger gezeten.![]()
oeh. Streng en striktquote:Op donderdag 26 december 2024 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan is de gang een mooie plaats om even na te denken![]()
Geen gejank ik huize Dot
De kleine zegt het al, geen sjankebekken he oma
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Kan ook, heb dan wel geen balkon, maar voor de degene die dat hebben een hele goeie optiequote:Op donderdag 26 december 2024 08:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
Balkon is ook nog niet bevroren ofzo
Gaan ze dreigen met "Dan bel ik de kindertelefoon!!"Autocorrect
(zelfst. naamw.)
jaaaaa maar ik sta er ook niet hard tegen in opzich enzo?quote:Op donderdag 26 december 2024 08:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Met deze rubbertegelgeneratie waarvan ieder individu een speciaal sneeuwvlokje is?Vast wel!
maar vindt het gewoon jammer dat het zo gaart en eigenlijk ben ik er klaar mee.Do what you love, love what you do!![]()
Jaquote:Op donderdag 26 december 2024 08:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Gaan ze dreigen met "Dan bel ik de kindertelefoon!!"![]()
![]()
![]()
Ik gebruikte mijn mes altijd als blikopener, wist niet dat je die ook bij kaarten nodig had, dan had ik denk meer gewonnenquote:Op donderdag 26 december 2024 08:08 schreef ToT het volgende:
[..]Hij was een koster en de voorzitter van De Zonnebloem!
Maar hij heeft ook in het leger gezeten.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Gewoon telefoon afpakkenquote:Op donderdag 26 december 2024 08:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Gaan ze dreigen met "Dan bel ik de kindertelefoon!!"Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Liefst voor je ze op het balkon zetOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Volgorde is wel belangrijk das een prima tipOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op donderdag 26 december 2024 08:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik gebruikte mijn mes altijd als blikopener, wist niet dat je die ook bij kaarten nodig had, dan had ik denk meer gewonnen![]()
Ja maakte ik hier in huis ook mee, dat er een blik open gemaakt werd met een groot koksmes.
Punt gelijk bot natuurlijk!![]()
![]()
Ja als ze weten waar ze aan toe zijn dan loopt het vaak ook beter.quote:
Ze mogen hier heel veel. Ik ben in het begin altijd best streng, als ze eenmaal door hebben dat er niet met je te sollen valt dan luisteren ze echt wel
En ze zijn allemaal graag hier, jaloers als de ene bij mij zit wan het is mijn oma![]()
Moest er gisteren ook weer om lachen. Zelfs die van 15 komt nog lekker op schoot zitten knuffelenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb gewoon ook echt de kindertelefoon gebeld vroegerquote:Op donderdag 26 december 2024 08:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Gaan ze dreigen met "Dan bel ik de kindertelefoon!!"![]()
![]()
Kinderen moeten fouten mogen maken anders leren ze niet.
Als je een kind steeds behoedt voor vallen, dat helpt niet.
Laat ze maar eens languit op straat kletteren van de fiets. Dan letten ze de volgende keer wel beter op.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Als ze dat zouden doen zou ik ze de telefoon geven en zeggen bel maarquote:Op donderdag 26 december 2024 08:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Gaan ze dreigen met "Dan bel ik de kindertelefoon!!"
quote:Op donderdag 26 december 2024 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja als ze weten waar ze aan toe zijn dan loopt het vaak ook beter.
Ze mogen hier heel veel. Ik ben in het begin altijd best streng, als ze eenmaal door hebben dat er niet met je te sollen valt dan luisteren ze echt wel
En ze zijn allemaal graag hier, jaloers als de ene bij mij zit wan het is mijn oma![]()
Moest er gisteren ook weer om lachen. Zelfs die van 15 komt nog lekker op schoot zitten knuffelen![]()
Zo is dat. Duidelijkheid geven en consequent zijn.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dus dat GGquote:Op donderdag 26 december 2024 08:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Laat ze maar eens languit op straat kletteren van de fiets. Dan letten ze de volgende keer wel beter op.
Met vallen en opstaan worden ze grootWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dit dus!quote:Op donderdag 26 december 2024 08:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Laat ze maar eens languit op straat kletteren van de fiets. Dan letten ze de volgende keer wel beter op.Ik laat Mini-ToT ook gewoon z'n eigen tandjes oprapen in zulke situaties hoor!
![]()
![]()
Jawelquote:Op donderdag 26 december 2024 08:12 schreef kree het volgende:
ik ben het niet eens met allen jullie zeggen?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik ook. Met vragen over seks. Gewoon voor de grap want ik wist al hoe het zat. Maar m’n maatjes en ik gingen helemaal stuk om de antwoorden.quote:Op donderdag 26 december 2024 08:12 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb gewoon ook echt de kindertelefoon gebeld vroegerProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Hoeft ook nietquote:Op donderdag 26 december 2024 08:12 schreef kree het volgende:
ik ben het niet eens met allen jullie zeggen?
Maar keihard fysiek straffen is wel het andere uiterste.quote:Op donderdag 26 december 2024 08:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Laat ze maar eens languit op straat kletteren van de fiets. Dan letten ze de volgende keer wel beter op.![]()
Nee allesquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Klopt.quote:Op donderdag 26 december 2024 08:14 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Maar keihard fysiek straffen is wel het andere uiterste.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Al is dat deel over surinamers wel racistisch als je blank bent dus daar moet je wel mee uitkijkenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op donderdag 26 december 2024 08:14 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Maar keihard fysiek straffen is wel het andere uiterste.
![]()
![]()
![]()
* gebrokenglas maakt een aantekening in het schriftje: Met Dot valt niet te sollen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik heb uit angst gebeld.quote:Op donderdag 26 december 2024 08:14 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ook. Met vragen over seks. Gewoon voor de grap want ik wist al hoe het zat. Maar m’n maatjes en ik gingen helemaal stuk om de antwoorden.
Blij dat het er toen was. Geen idee of er nu nog zoiets als de kindertelefoon bestaat.![]()
M’n ma had waarschijnlijk de hoorn uit mn handen gerukt en met met de telefoon een pak rammel gegeven.quote:Op donderdag 26 december 2024 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ze dat zouden doen zou ik ze de telefoon geven en zeggen bel maarProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Vast wel.quote:Op donderdag 26 december 2024 08:16 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb uit angst gebeld.
Blij dat het er toen was. Geen idee of er nu nog zoiets als de kindertelefoon bestaat.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Bellen is zó 2013!quote:Op donderdag 26 december 2024 08:16 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb uit angst gebeld.
Blij dat het er toen was. Geen idee of er nu nog zoiets als de kindertelefoon bestaat.![]()
![]()
Dan bel je iemand op, de telefoon wordt niet opgenomen, en 1 minuut later krijg je een appje: "Wat is er?"quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Mee eens!quote:Op donderdag 26 december 2024 08:19 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Een beller is sneller.
Appen isHoly fuck, serieus meegemaakt?quote:Op donderdag 26 december 2024 08:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan bel je iemand op, de telefoon wordt niet opgenomen, en 1 minuut later krijg je een appje: "Wat is er?"![]()
![]()
Mijn moeder laat het altijd twee keer overgaan en dan hangt ze op tegen de tijd dat ik het ding heb gevonden heeft ze drie appjes gestuurd dat ze me niet kan bereiken en dat ik haar terug moet bellen en ach en weequote:Op donderdag 26 december 2024 08:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan bel je iemand op, de telefoon wordt niet opgenomen, en 1 minuut later krijg je een appje: "Wat is er?"
Gelijk terugbellen van wat is er aan de hand dan?
Niks?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
VERDOMME MAN!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik had laatst foon uitstaan, de hoeveelheid aan appjes en zelfs sms: onverstelbaarquote:Op donderdag 26 december 2024 08:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan bel je iemand op, de telefoon wordt niet opgenomen, en 1 minuut later krijg je een appje: "Wat is er?"![]()
Ohja en gemiste oproepen. Mijn hemel zo erg blij dat ik geen voicemail heb.![]()
Nee, maar het komt voorquote:Op donderdag 26 december 2024 08:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Mee eens!
[..]
Holy fuck, serieus meegemaakt?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Je bent geliefd!quote:Op donderdag 26 december 2024 08:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik had laatst foon uitstaan, de hoeveelheid aan appjes en zelfs sms: onverstelbaar![]()
Ohja en gemiste oproepen. Mijn hemel zo erg blij dat ik geen voicemail heb.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Allemaal van die "waar ben je" "je neemt niet op" appjes?quote:Op donderdag 26 december 2024 08:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik had laatst foon uitstaan, de hoeveelheid aan appjes en zelfs sms: onverstelbaar![]()
Ohja en gemiste oproepen. Mijn hemel zo erg blij dat ik geen voicemail heb.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
MK vertelt alleen niet hoelang de telefoon uitstond. 1 uur? De hele nacht? 3 dagen? 4 weken?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Het erge was: ik kan je niet bereiken. Je hebt me geblokkeerd.quote:
Meerdere mensen.
Waarom?
En toen wilde ik wederom mijn telefoon weer uitzetten![]()
![]()
2 dagen maar.quote:Op donderdag 26 december 2024 08:26 schreef gebrokenglas het volgende:
MK vertelt alleen niet hoelang de telefoon uitstond. 1 uur? De hele nacht? 3 dagen? 4 weken?![]()
2 dagen zonder telefoon?quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Je doet het er gewoon om! Hier zouden ze na een dag echt al voor de deur staan.quote:
quote:Op donderdag 26 december 2024 08:33 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je doet het er gewoon om! Hier zouden ze na een dag echt al voor de deur staan.![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
ik snap je wel.quote:Op donderdag 26 december 2024 08:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
Mijn moeder laat het altijd twee keer overgaan en dan hangt ze op tegen de tijd dat ik het ding heb gevonden heeft ze drie appjes gestuurd dat ze me niet kan bereiken en dat ik haar terug moet bellen en ach en wee
Gelijk terugbellen van wat is er aan de hand dan?
Niks?Do what you love, love what you do!![]()
* gebrokenglas schenkt thee inquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op donderdag 26 december 2024 08:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas schenkt thee in![]()
![]()
maar alles komt door jou dan he\;' dat is wat ik iig herken.quote:Op donderdag 26 december 2024 08:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ohja en gemiste oproepen. Mijn hemel zo erg blij dat ik geen voicemail heb.Do what you love, love what you do!![]()
Voelt tetechtquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Of te echt?
Weet je nietOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
het is wel echt en denk voor meer die minder erovertellen als ik deed ..quote:Do what you love, love what you do!![]()
Maar ik vertelde het juistquote:Op donderdag 26 december 2024 08:40 schreef kree het volgende:
[..]
het is wel echt en denk voor meer die minder erovertellen als ik deed ..Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Maar het was geen stellingOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Een anecdote is hetOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
TetechtOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
nou broertje en ik kunnen eer dik in over gaan ,met aandelen etc. maar dit was meer ff voor gezellig met kinderen enne dat was net doel en uitpjttemd.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Zijn we nog met die spelletjes bezig
Als ik met mijn neefje spelletjes speel ben ik degene die met het bord gooit
Speel mij geen spelletjes mangOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
jaa kreig die. meigig soms? waar wip ke ze niet lere dan toch?quote:Op donderdag 26 december 2024 08:50 schreef sp3c het volgende:
Als ik met mijn neefje spelletjes speel ben ik degene die met het bord gooit
Speel mij geen spelletjes mang
ki had mooie 20% winstDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 26 december 2024 08:53 schreef kree het volgende:
[..]
jaa kreig die. meigig soms? waar wip ke ze niet lere dan toch?
ki had mooie 20% winst![]()
![]()
Ventje speelt niet eens vals
Hij bedenkt gewoon zelf de regels, hele oneerlijke regels
Dan krijg je het bord om de oren
PaljasOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
het was een goed gelegingsjaar en doe dit totaal via ing enzo. met wart risico fonds.quote:
maarja het§.5000 winst erop. volgende jaar zien we weer sta nu weer 0Do what you love, love what you do!![]()
Dus spelletjes duren een kwartiertje, zoiets?quote:Op donderdag 26 december 2024 08:54 schreef sp3c het volgende:
Ventje speelt niet eens vals
Hij bedenkt gewoon zelf de regels, hele oneerlijke regels
Dan krijg je het bord om de oren
PaljasAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Is je toetsenbord kapotquote:Op donderdag 26 december 2024 08:53 schreef kree het volgende:
[..]
ki had mooie 20% winst
[img]https://https://y.yarn.co/27910597-d057-4ef1-95e3-6299bdd526b1_text.gif[/img]quote:Op donderdag 26 december 2024 08:53 schreef kree het volgende:
[..]
ki had mooie 20% winstOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ligt er een beetje aan met hoeveel gratie hij zijn aanstaande overwinning in ontvangst neemtquote:Op donderdag 26 december 2024 08:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus spelletjes duren een kwartiertje, zoiets?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Log uitquote:Op donderdag 26 december 2024 09:00 schreef kree het volgende:
[..]
ja ga meedoen take ingen. raden ff. jiuj vind dat leuk![]()
![]()
ik scoor nog best goed terwijl ijk aan het engels taal meedoe?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Weten wij niet?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Morguh Lovely:WWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat een rust hier in een keerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb je nu iedereen weggejaagd
O dan heeft MK iedereen weggebolktquote:Op donderdag 26 december 2024 09:47 schreef Lovely het volgende:
Nee het was al stil na dat MK had gepost
Misschien allemaal in slaap gevallen of zitten aan het kerstontbijtquote:Op donderdag 26 december 2024 09:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan heeft MK iedereen weggebolkt"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Zou maar zo kunnen. Ik had net even een hele kleine wandeling buiten gedaan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik doe er vanmiddag ook nog een.
Ben weer aan het opbouwen, strompel beetje voor beter een rondje en dan wil ik dat weer steeds iets verder doen.
Maar mag het niet te snel doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja doe ik ook.
Begin steeds, maar steeds gebeurd er weer wat waardoor ik niet kan of mag.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gaat vast goedkomen, dank je.quote:Op donderdag 26 december 2024 09:57 schreef Lovely het volgende:
Hopen op een beter jaar voor jou Dot
Voor jou ook een heel mooi jaarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dankjewel..quote:Op donderdag 26 december 2024 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat vast goedkomen, dank je.
Voor jou ook een heel mooi jaar"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Heb je nog voornemens?quote:
Ik niet heb ik eigenlijk nooitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Ik ook niet echt..quote:Op donderdag 26 december 2024 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je nog voornemens?
Ik niet heb ik eigenlijk nooit
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Mooi zo, gewoon zien wat er komt en wat je er mee gaat doenquote:
Ja toch..quote:Op donderdag 26 december 2024 10:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi zo, gewoon zien wat er komt en wat je er mee gaat doen
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ga je nog wat leuks doen vandaag?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker rustig dagje..quote:Op donderdag 26 december 2024 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga je nog wat leuks doen vandaag?
Jij dan?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Hey Mutskequote:Is je vader nog thuis gekomen voor de Kerst?
Hier ook gewoon een donderdag. Misschien dat ik de Kerst spullen op ga ruimen of op stoelenjachtquote:
Voorals nog niet echt duidelijk plannenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja hoor. Het was heel gezellig met Kerst.quote:Op donderdag 26 december 2024 10:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey MutskeIs je vader nog thuis gekomen voor de Kerst?
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
O wat fijn dat hij er b ij was. Moet hij nog terug of mag hij thuis blijven?quote:Op donderdag 26 december 2024 10:06 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ja hoor. Het was heel gezellig met Kerst.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een mooie stoel voor bij de bank?quote:Op donderdag 26 december 2024 10:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier ook gewoon een donderdag. Misschien dat ik de Kerst spullen op ga ruimen of op stoelenjacht
Voorals nog niet echt duidelijk plannen"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Forum Opties Forumhop: Hop naar: