SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-videoDo what you love, love what you do!![]()
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Geilquote:Op donderdag 26 december 2024 06:31 schreef kree het volgende:
ga ff lekker pictonary met me spelen n joh. daag jullie uit, nu in private room enzo?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Een engeltje!quote:Op donderdag 26 december 2024 06:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[ link | afbeelding ]
Speciaal voor Killem.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Hey vroege Bolkerts
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben niet meer gewend dat er een paar zitten op de vroege Morguh. Wel gezellig zoquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik vind net een VVV kaart die jaren niet gebruikt is, en wat zie ik, er staat nog geld op ook! 4 van de 10 euro omda er na 3 jaar 6 euro aan "beheerkosten" af zijn gegaan
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Serieus?quote:Op donderdag 26 december 2024 06:41 schreef _UserName_ het volgende:
ik vind net een VVV kaart die jaren niet gebruikt is, en wat zie ik, er staat nog geld op ook! 4 van de 10 euro omda er na 3 jaar 6 euro aan "beheerkosten" af zijn gegaan![]()
ja, serieus, en dat is er 2 weken terug af gegaan, beetje jammerTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Baasje jaquote:Op donderdag 26 december 2024 06:41 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
“Roller”
Was toen al een baas.![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-12-2024 06:43:02 ]![]()
Wacht maar tot ToT er een bolk van maaktquote:Op donderdag 26 december 2024 06:41 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
“Roller”
Was toen al een baas.![]()
![]()
Die ziet dit vanzelf wel. Geen mention voor nodigquote:Op donderdag 26 december 2024 06:46 schreef _UserName_ het volgende:
als je @:ToT mentiont maak je meer kans![]()
![]()
Ik zou serieus naar de hoogste rechter of wie dan ook stappen.quote:Op donderdag 26 december 2024 06:42 schreef _UserName_ het volgende:
ja, serieus, en dat is er 2 weken terug af gegaan, beetje jammer![]()
welnee, zal vast wel ergens in de regeltjes staan waarmee het dus is gerechtvaardigdquote:Op donderdag 26 december 2024 06:48 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik zou serieus naar de hoogste rechter of wie dan ook stappen.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
uitzondering voor mij. eigenlijk moet ik het nl; niet doen voor het goeie, maar ok tis wat t is, en kan ruw he vandaag nog vrij.quote:Op donderdag 26 december 2024 06:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben niet meer gewend dat er een paar zitten op de vroege Morguh. Wel gezellig zoDo what you love, love what you do!![]()
Een bazige bolkquote:Op donderdag 26 december 2024 06:43 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wacht maar tot ToT er een bolk van maaktProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op donderdag 26 december 2024 06:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ja nou mag wel weet je maar hey is toch naar soms,naast stropwafels of appeltaart denk ik dan ja toch haha boeiend toch, lang is hetzelfde als kort denk dan want de koek is sowieso op toch?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-12-2024 06:50:38 ]![]()
Je bent er toch wel vaker op de vroege morgen, zekers op de dagen dat je vrij bent.quote:Op donderdag 26 december 2024 06:50 schreef kree het volgende:
[..]
uitzondering voor mij. eigenlijk moet ik het nl; niet doen voor het goeie, maar ok tis wat t is, en kan ruw he vandaag nog vrij.
Dan woon je hier in de nacht en vroege ochtend
ik heb een filmpje he, en dan snap je ook gelijk dat ik hier ff gewoon van bij moet komen met spelletjes neven en niche... en familie....
lol voor wie ik vertrouw wil ik het nog wel ff dm doen, maar is sowieso niet voor openbaar. damn.
was uitgeput na een uur eigenlijk al.Do what you love, love what you do!![]()
waar maar uit beetje dat t kan hoorquote:Op donderdag 26 december 2024 06:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent er toch wel vaker op de vroege morgen, zekers op de dagen dat je vrij bent.
Dan woon je hier in de nacht en vroege ochtend
Do what you love, love what you do!![]()
Not it man!quote:Op donderdag 26 december 2024 06:53 schreef kree het volgende:
ik heb een filmpje he, en dan snap je ook gelijk dat ik hier ff gewoon van bij moet komen met spelletjes neven en niche... en familie....
lol voor wie ik vertrouw wil ik het nog wel ff dm doen, maar is sowieso niet voor openbaar. damn.
was uitgeput na een uur eigenlijk al.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Het is een openhuis hier, iedereen is welkom.quote:Op donderdag 26 december 2024 06:54 schreef kree het volgende:
[..]
waar maar uit beetje dat t kan hoorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nog gefeliciteerd sp3cquote:
je klinkt dus echt als mijn ma. maar ok. wacht ff had ik jou nr nou? dacht t wel. maar scheelt uploaden. je zult dit wss herkenning wat ik nu heb?quote:Op donderdag 26 december 2024 06:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is een openhuis hier, iedereen is welkom.Do what you love, love what you do!![]()
Ouwe lulquote:Op donderdag 26 december 2024 06:57 schreef kree het volgende:
[..]
je klinkt dus echt als mijn ma. maar ok. wacht ff had ik jou nr nou? dacht t wel. maar scheelt uploaden. je zult dit wss herkenning wat ik nu heb?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Beter laat dan nooit tochquote:Op donderdag 26 december 2024 06:56 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Crisis hij is bijna weer jarig.
Je bedoeld mijn telefoonnummer? Nee die had je niet en ik heb ook geen idee waar je het over hebt?quote:Op donderdag 26 december 2024 06:57 schreef kree het volgende:
[..]
je klinkt dus echt als mijn ma. maar ok. wacht ff had ik jou nr nou? dacht t wel. maar scheelt uploaden. je zult dit wss herkenning wat ik nu heb?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nog leuke plannen vandaag?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben ouder, maar ben niet gesloopt als ik een paar uurtjes met familie en kinderen heb doorgebracht.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
ik wel maar dat heeft meer met de familie te maken dan met mijn leeftijdquote:Op donderdag 26 december 2024 07:03 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ben ouder, maar ben niet gesloopt als ik een paar uurtjes met familie en kinderen heb doorgebracht.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op donderdag 26 december 2024 07:04 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ik wel maar dat heeft meer met de familie te maken dan met mijn leeftijd
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Gezellig, bolk ik met je mee.quote:Op donderdag 26 december 2024 07:04 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Lunch ouders en daarna jullie vervelen
Ik ga ze hier de hele dag vervelen, als ik niet op de bank duik om een serie tekijken
Lekker geen plannen vandaag.
Gewoon een happie koken niets bijzonders, net of het donderdag is
Ga je dan naar je familie ookal vind je ze niet leuk?quote:Op donderdag 26 december 2024 07:04 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ik wel maar dat heeft meer met de familie te maken dan met mijn leeftijd
Forum Opties Forumhop: Hop naar: