slaapse Okkiequote:Op donderdag 26 december 2024 01:46 schreef ok01 het volgende:
Zat vooral op dit nummer te wachten om te slapen vanwege de perfecte titel ervoor
Beautiful goodbyes aan iedereen en tot morgen! (ben bewust dat dit dan eigenlijk vandaag is)
Sleep well okquote:Op donderdag 26 december 2024 01:46 schreef ok01 het volgende:
Zat vooral op dit nummer te wachten om te slapen vanwege de perfecte titel ervoor
Beautiful goodbyes aan iedereen en tot morgen! (ben bewust dat dit dan eigenlijk vandaag is)
De wansmaak van dit land verbaast me elke keer weer.quote:Op donderdag 26 december 2024 01:46 schreef Gretzl het volgende:
En nog altijd onbegrijpelijk dat het net zo wonderschone Jewel - Foolish Games al twee jaar uit de lijst is gevallen
schande inderdaadquote:Op donderdag 26 december 2024 01:46 schreef Gretzl het volgende:
En nog altijd onbegrijpelijk dat het net zo wonderschone Jewel - Foolish Games al twee jaar uit de lijst is gevallen
Never forget, dat waren een paar epische jarenquote:Op donderdag 26 december 2024 01:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In coronatijd zat ik hele nachten in dat digitale Top 2000-caféToen vroegen degenen achter de schermen of ik in Nieuw-Zeeland woonde ofzo
Thanks, maar eer ik de lijst op de voet kan volgen zitten we morgen (27 dec.) al ergens in de middag.quote:Op donderdag 26 december 2024 01:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Goed dat je er nu dan bent!
Heb het wel eens geprobeerd eerdere jaren, zonder succes. Of berichtjes gestuurd ook.quote:Op donderdag 26 december 2024 01:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En in de nacht is het rustiger dus grotere kans dat je op een "stoel" komt te zitten. Er zijn een beperkt aantal cam-plekken beschikbaar. 20 ofzo. 's Nachts kun je met weinig moeite op zo'n stoel komen.
Huh wat?quote:Op donderdag 26 december 2024 01:46 schreef Gretzl het volgende:
Topics gingen vies hard toen.quote:Op donderdag 26 december 2024 01:47 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Never forget, dat waren een paar epische jaren
Nee toch...quote:Op donderdag 26 december 2024 01:46 schreef Gretzl het volgende:
Terwijl ik wanneer ik echt in beeld was weinig op FOK! zatquote:Op donderdag 26 december 2024 01:48 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Topics gingen vies hard toen.
Trustenquote:Op donderdag 26 december 2024 01:50 schreef Hamlapjes het volgende:
Goed moment om te gaan slapen wel
Welterusten allen!
voor nr 2001 ofzoquote:Op donderdag 26 december 2024 01:49 schreef FireFox1 het volgende:
Leuk, Paul de Leeuw.
Stiekem toch best een aardige zanger.
slapsequote:Op donderdag 26 december 2024 01:50 schreef Hamlapjes het volgende:
Goed moment om te gaan slapen wel
Welterusten allen!
Ik heb je lief is nog beter.quote:
Ik ga er ook geen diep nachtwerk van maken vrees ik.quote:
ik zit aan de cola nuquote:Op donderdag 26 december 2024 01:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
ja, het is laat! Ik heb net iets niet-alcoholisch gepakt
Welke raad je aan? Volgende maand doe ik weer mee aan dry january, dus ik sta open voor goede suggesties.quote:Op donderdag 26 december 2024 02:02 schreef MTheBassman het volgende:
* MTheBassman pakt nog maar een lekkere 0.0
Komt ook wel door de wat minder interessante nummers.quote:
Ik vind die van Heineken eerlijk gezegd erg fijn. Maar ik snap dat dat misschien een vreemde mening isquote:Op donderdag 26 december 2024 02:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Welke raad je aan? Volgende maand doe ik weer mee aan dry january, dus ik sta open voor goede suggesties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |