Wtf?quote:
what's in a namequote:Op woensdag 25 december 2024 23:24 schreef ok01 het volgende:
[..]
Oeps![]()
Was voor mij ook een lange dag
Ja, dat vergeet je niet meerquote:Op woensdag 25 december 2024 23:23 schreef Viv het volgende:
[..]
Bovenste en onderste waren @:evenstar en ik ook bij (en nog tig andere gelegenheden).
Die van 2014 was wel legendarisch, met die storm.
Als je dit nu muzikaal beoordeelt is het niet heel bijzonder.quote:Op woensdag 25 december 2024 23:23 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Mensen die Backstreet Boys leuk vinden. En dat waren er echt heel veel, 28 jaar geleden. Dat is niet heel lastig te verklaren.
Ze heeft het toch niet gehoord joh.quote:Op woensdag 25 december 2024 23:24 schreef ok01 het volgende:
[..]
Oeps![]()
Was voor mij ook een lange dag
Die deed ie wel knap ja, maar heb dit wel echt te vaak gehoord.quote:Op woensdag 25 december 2024 23:24 schreef Evenstar het volgende:
3FM live versie was echt geniaal goed, zouden die er in moeten doen
2008 was een gemiddelde lijst van alle voorgaande lijsten.quote:Op woensdag 25 december 2024 23:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Oh topic dicht.
[..]
Wtf?
Hele rare kronkel in 2008.
Maar verder wel een natuurlijk verloop zo te zien
is dat ook al een dingetje?quote:Op woensdag 25 december 2024 23:24 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Compensatie voor te weinig zwarte muziek in de lijst.
Het is wachten op de column van de onvermijdelijke Tina Nijkamp.quote:Op woensdag 25 december 2024 23:24 schreef Gretzl het volgende:
Op Twitter is werkelijk iedereen zwaar negatief over die irritante pannenwals
Wat een azijnzeikers!quote:Op woensdag 25 december 2024 23:24 schreef Gretzl het volgende:
Op Twitter is werkelijk iedereen zwaar negatief over die irritante pannenwals
Nooit ingezetenquote:Op woensdag 25 december 2024 23:25 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
Ja, dit was best grappig in de oudejaarsconference toentertijd, maar de grap is er inmiddels toch wel af, of niet?
#viesdikquote:Op woensdag 25 december 2024 23:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Goedenavond
Iedereen leuke kerstdag gehad?
Mee oneens. Ik vind het heerlijk. Net als hert, eend en fazant.quote:
Flappie niet, de rest welquote:Op woensdag 25 december 2024 23:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Goedenavond
Iedereen leuke kerstdag gehad?
Nee nee Flappie is een nationaal trauma dat we elke jaar herhalenquote:Op woensdag 25 december 2024 23:25 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
Ja, dit was best grappig in de oudejaarsconference toentertijd, maar de grap is er inmiddels toch wel af, of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |