Dat vraag ik me rond oudjaar ook altijd afquote:Op woensdag 25 december 2024 23:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Snap dit nummer eigenlijk niet echt.
Hartstikke leuk die strijkers maar wat zou het me moeten doen?
Gretzl was er toch vannacht?quote:Op woensdag 25 december 2024 23:38 schreef Koen66 het volgende:
geen Fokkers vandaag in het cafe geweest?
Met die vrouw die net compleet Flappie verkeerd stond te playbacken loop je het risico dat ze begint te squirten als ze een cassis door een rietje leegzuigtquote:Op woensdag 25 december 2024 23:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ghehe zie je die boomers al voor je?
Vallen net niet in slaap.
Ik ben het eens met Chevy, oh my!quote:Op woensdag 25 december 2024 23:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Snap dit nummer eigenlijk niet echt.
Hartstikke leuk die strijkers maar wat zou het me moeten doen?
Boner Rock?quote:Op woensdag 25 december 2024 23:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Qotsa is ook steengoed, ook live 2 keer geweest . Er werd gewoon geneukt in het publiek.
Huh? Ben je om?quote:
miquote:Op woensdag 25 december 2024 23:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Met die vrouw die net compleet Flappie verkeerd stond te playbacken loop je het risico dat ze begint te squirten als ze een cassis door een rietje leegzuigt
quote:Op woensdag 25 december 2024 23:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Met die vrouw die net compleet Flappie verkeerd stond te playbacken loop je het risico dat ze begint te squirten als ze een cassis door een rietje leegzuigt
Jij hebt wel een rijke fantasiequote:Op woensdag 25 december 2024 23:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Rare zin welquote:Op woensdag 25 december 2024 23:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Inderdaad, einde is ook mooi.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |