abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216022496
Volgens Zuid-Korea is de Noord-Koreaanse krijgsgevangene overleden aan zijn verwondingen.

https://www.nu.nl/spannin(...)ne-is-overleden.html
pi_216024716
twitter

Kennelijk begint hij de sancties te voelen.
pi_216024807
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2024 12:11 schreef Nyamuk het volgende:

[..]
Je weet wel net als de vorige keer dat mensen op straat met geweld in busjes gesmeten werden en nooit meer thuis kwamen. Denk dat dit de ironie is. :X
Wat vrij normaal is in de situatie waarin Oekraïne zich bevindt.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>
  vrijdag 27 december 2024 @ 14:06:33 #229
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_216025183
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2024 13:40 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Kennelijk begint hij de sancties te voelen.
Nee Vladje we kopen niet meer (direct) van jou.
Je bent een waardeloze agent.
pi_216025531
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2024 13:45 schreef The-BFG het volgende:

[..]
Wat vrij normaal is in de situatie waarin Oekraïne zich bevindt.
Dat was toen ook normaal.
Heel veel sambal
  vrijdag 27 december 2024 @ 14:24:12 #231
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_216025608
Is de handel weer begonnen?

twitter
&lt;signature here&gt;.
pi_216025649
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 december 2024 14:24 schreef ExTec het volgende:
Is de handel weer begonnen?

[ x ]
Oh blijkbaar. Nou daar gaan we weer he.
pi_216025701
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2024 14:26 schreef oheng het volgende:

[..]
All aboard 8-)
pi_216025720
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2024 14:26 schreef oheng het volgende:

[..]
Ik ben benieuwd met welke maatregelen men nu weer komt om de koersval te stutten.
pi_216025755
Ah ik heb de oorzaak al gevonden. De centrale bank haalt nieuwe goocheltrucs uit bij het "berekenen" van wisselkoers. Eea is gebaseerd op de roebel-yuan koers. Die ook meteen de lucht is ingeschoten.

RIA: The Central Bank has changed the procedure for setting exchange rates

[ Bericht 10% gewijzigd door oheng op 27-12-2024 14:39:09 ]
pi_216026398
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2024 14:31 schreef oheng het volgende:
Ah ik heb de oorzaak al gevonden. De centrale bank haalt nieuwe goocheltrucs uit bij het "berekenen" van wisselkoers. Eea is gebaseerd op de roebel-yuan koers. Die ook meteen de lucht is ingeschoten.

RIA: The Central Bank has changed the procedure for setting exchange rates

Wat is dat dan? Gewoon een andere manier van meten/berekenen, zonder dat er daadwerkelijk iets wordt gedaan?
  vrijdag 27 december 2024 @ 15:07:41 #237
pi_216026584
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2024 14:59 schreef MaxMark het volgende:

[..]
Wat is dat dan? Gewoon een andere manier van meten/berekenen, zonder dat er daadwerkelijk iets wordt gedaan?
Gewoon nieuwe regels maken. It just works.
  vrijdag 27 december 2024 @ 15:45:56 #238
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_216027415
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2024 14:29 schreef MaxMark het volgende:

[..]
All aboard 8-)
...the inflation train!
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_216028246
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2024 14:59 schreef MaxMark het volgende:

[..]
Het is net als met vrijwel alle andere macro economische cijfers: er is geen enkele openheid, niets is verifieerbaar zoals in een normale economie, en de regels worden aan de lopende band veranderd. Zoals een comment op RIA het mooi omschreef: "Forgot to add that it is tied to the phase of the moon and atmospheric pressure ".

Er verandert in de praktijk niets. Maar binnenkort zullen ze toch de markt voor roebels weer vrij moeten geven, omdat de russische economie buitenlandse valuta nodig heeft voor de import

Devaluatie vs economische schade. Kies maar.
pi_216028917
Hij heeft net zijn land bevrijd van Assad en wil nu voor Oekraïne vechten.

twitter
pi_216029979
https://www.nu.nl/spannin(...)aas-rutte.html#nujij

Als je Ko Colijn zo hoort is er nog niet veel ad hand qua dreiging. Is de NLse defensie een vervallen puinhoop en Rutte een lul.
Vakman pur sang
  Overall beste user 2022 vrijdag 27 december 2024 @ 18:07:28 #242
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_216029997
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2024 18:06 schreef Lospedrosa het volgende:

Als je Ko Colijn zo hoort is er nog niet veel ad hand qua dreiging. Is de NLse defensie een vervallen puinhoop en Rutte een lul.
Goede reden om de boel weer op te bouwen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 27 december 2024 @ 18:15:06 #243
pi_216030131
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2024 18:06 schreef Lospedrosa het volgende:

Dat Rutte een ongeloofwaardige trol is dat weten we allemaal.
pi_216030248
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2024 18:15 schreef uitkeringsgenieter het volgende:

[..]
Dat Rutte een ongeloofwaardige trol is dat weten we allemaal.
Na al die jaren kan ik daar nog steeds niet echt hoogte van krijgen.
Ik ben van mening dat hij alles nog steeds met de beste bedoelingen doet itt paupernederland die met de domme tekst kwam: oprutten.

Ik kan je wel vertellen. nederland had er ook slechter dan Duitsland voor kunnen staan, is niet zo, hij heeft het behoorlijk degelijk achtergelaten.
Ben benieuwd of het nieuwe kabinet dit over 4 jaar ook doet .
Vakman pur sang
  Overall beste user 2022 vrijdag 27 december 2024 @ 18:27:33 #245
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_216030310
quote:
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lech7or2is2c

FREE TO READ: Russia-linked Eagle S seized by Finland over damage to undersea electricity cable, was previously loaded with special transmitting and receiving devices to monitor NATO activity, according to source with direct involvement in ship: https://www.lloydslist.co(...)ith-spying-equipment
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 27 december 2024 @ 18:30:38 #246
pi_216030366
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2024 18:23 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ik ben van mening dat hij alles nog steeds met de beste bedoelingen doet itt paupernederland die met de domme tekst kwam: oprutten.

Ik kan je wel vertellen. nederland had er ook slechter dan Duitsland voor kunnen staan, is niet zo, hij heeft het behoorlijk degelijk achtergelaten.
Hij doet niks met de beste bedoelingen. Hij denkt altijd in eigen belang. Persoonlijk shit erdoor proberen te douwen wat in geen enkel regeerakkoord heeft gestaan voor zijn bedrijfsvriendjes (schrappen dividendbelasting). Nu ook weer als NAVO baas. Natuurlijk wil hij dat alle landen grof geld gaan uitgeven aan defensie. Iemand moet zijn salaris betalen toch. Wij van WC-eend....
pi_216030462
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2024 18:30 schreef uitkeringsgenieter het volgende:

[..]
Hij doet niks met de beste bedoelingen. Hij denkt altijd in eigen belang. Persoonlijk shit erdoor proberen te douwen wat in geen enkel regeerakkoord heeft gestaan voor zijn bedrijfsvriendjes (schrappen dividendbelasting). Nu ook weer als NAVO baas. Natuurlijk wil hij dat alle landen grof geld gaan uitgeven aan defensie. Iemand moet zijn salaris betalen toch. Wij van WC-eend....
Zijn salaris wordt niet door de defensie-industrie betaald hoor.
  vrijdag 27 december 2024 @ 18:36:24 #248
pi_216030479
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2024 18:35 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Zijn salaris wordt niet door de defensie-industrie betaald hoor.
Het salaris van de secretaris-generaal van de NAVO, zoals Mark Rutte in jouw voorbeeld, wordt betaald uit het gezamenlijke budget van de NAVO. Dit budget wordt gefinancierd door de lidstaten van de NAVO, die elk een bijdrage leveren op basis van een verdeelsleutel die grotendeels is gebaseerd op hun bruto binnenlands product (BBP).

Meer details:
NAVO-bijdragen: Het gezamenlijke NAVO-budget wordt gebruikt voor administratieve en operationele kosten, waaronder de salarissen van het personeel, het onderhoud van de NAVO-hoofdkwartieren, en gezamenlijke programma's.
Verantwoordelijkheid: De lidstaten dragen bij aan dit budget op basis van hun economische draagkracht, wat betekent dat grotere economieën zoals de Verenigde Staten, Duitsland, en Frankrijk een groter aandeel betalen.
Extra kosten: Het salaris van de secretaris-generaal en andere functionarissen van de NAVO komt dus niet van één specifiek land, maar wordt verdeeld over alle lidstaten.
Dit systeem zorgt ervoor dat geen enkel land volledig verantwoordelijk is voor de financiering van de NAVO-leiding, en het weerspiegelt de gedeelde verantwoordelijkheid binnen de alliantie.
pi_216030761
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2024 18:23 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Hij is gewoon te lang gebleven, waardoor er uiteindelijk teveel aan hem kleefde en het gros hem zat was.
pi_216030798
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2024 18:30 schreef uitkeringsgenieter het volgende:

[..]
Uiteindelijk is de NAVO ook gewoon een belangenclub. Dat de NAVO voor meer geld naar defensie is, kan geen verrassing zijn. Rutte is als SG gewoon het uithangbord van de club en niet een soort allesbepalende alleenheerser.

Alsof je Marlboro vraagt of ze voor strenger antirookbeleid zijn ofzo, ja wat denk je zelf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')