Wat vrij normaal is in de situatie waarin Oekraïne zich bevindt.quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:11 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Je weet wel net als de vorige keer dat mensen op straat met geweld in busjes gesmeten werden en nooit meer thuis kwamen. Denk dat dit de ironie is.
Nee Vladje we kopen niet meer (direct) van jou.quote:Op vrijdag 27 december 2024 13:40 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Kennelijk begint hij de sancties te voelen.
Dat was toen ook normaal.quote:Op vrijdag 27 december 2024 13:45 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Wat vrij normaal is in de situatie waarin Oekraïne zich bevindt.
All aboardquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:26 schreef oheng het volgende:
[..]
Oh blijkbaar. Nou daar gaan we weer he.
Ik ben benieuwd met welke maatregelen men nu weer komt om de koersval te stutten.quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:26 schreef oheng het volgende:
[..]
Oh blijkbaar. Nou daar gaan we weer he.
Wat is dat dan? Gewoon een andere manier van meten/berekenen, zonder dat er daadwerkelijk iets wordt gedaan?quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:31 schreef oheng het volgende:
Ah ik heb de oorzaak al gevonden. De centrale bank haalt nieuwe goocheltrucs uit bij het "berekenen" van wisselkoers. Eea is gebaseerd op de roebel-yuan koers. Die ook meteen de lucht is ingeschoten.
RIA: The Central Bank has changed the procedure for setting exchange rates
Gewoon nieuwe regels maken. It just works.quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:59 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Wat is dat dan? Gewoon een andere manier van meten/berekenen, zonder dat er daadwerkelijk iets wordt gedaan?
...the inflation train!quote:
Het is net als met vrijwel alle andere macro economische cijfers: er is geen enkele openheid, niets is verifieerbaar zoals in een normale economie, en de regels worden aan de lopende band veranderd. Zoals een comment op RIA het mooi omschreef: "Forgot to add that it is tied to the phase of the moon and atmospheric pressure ".quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:59 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Wat is dat dan? Gewoon een andere manier van meten/berekenen, zonder dat er daadwerkelijk iets wordt gedaan?
Goede reden om de boel weer op te bouwen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 18:06 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.nu.nl/spannin(...)aas-rutte.html#nujij
Als je Ko Colijn zo hoort is er nog niet veel ad hand qua dreiging. Is de NLse defensie een vervallen puinhoop en Rutte een lul.
Dat Rutte een ongeloofwaardige trol is dat weten we allemaal.quote:Op vrijdag 27 december 2024 18:06 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.nu.nl/spannin(...)aas-rutte.html#nujij
Als je Ko Colijn zo hoort is er nog niet veel ad hand qua dreiging. Is de NLse defensie een vervallen puinhoop en Rutte een lul.
Na al die jaren kan ik daar nog steeds niet echt hoogte van krijgen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 18:15 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Dat Rutte een ongeloofwaardige trol is dat weten we allemaal.
quote:https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lech7or2is2c
FREE TO READ: Russia-linked Eagle S seized by Finland over damage to undersea electricity cable, was previously loaded with special transmitting and receiving devices to monitor NATO activity, according to source with direct involvement in ship: https://www.lloydslist.co(...)ith-spying-equipment
Hij doet niks met de beste bedoelingen. Hij denkt altijd in eigen belang. Persoonlijk shit erdoor proberen te douwen wat in geen enkel regeerakkoord heeft gestaan voor zijn bedrijfsvriendjes (schrappen dividendbelasting). Nu ook weer als NAVO baas. Natuurlijk wil hij dat alle landen grof geld gaan uitgeven aan defensie. Iemand moet zijn salaris betalen toch. Wij van WC-eend....quote:Op vrijdag 27 december 2024 18:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Na al die jaren kan ik daar nog steeds niet echt hoogte van krijgen.
Ik ben van mening dat hij alles nog steeds met de beste bedoelingen doet itt paupernederland die met de domme tekst kwam: oprutten.
Ik kan je wel vertellen. nederland had er ook slechter dan Duitsland voor kunnen staan, is niet zo, hij heeft het behoorlijk degelijk achtergelaten.
Ben benieuwd of het nieuwe kabinet dit over 4 jaar ook doet .
Zijn salaris wordt niet door de defensie-industrie betaald hoor.quote:Op vrijdag 27 december 2024 18:30 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Hij doet niks met de beste bedoelingen. Hij denkt altijd in eigen belang. Persoonlijk shit erdoor proberen te douwen wat in geen enkel regeerakkoord heeft gestaan voor zijn bedrijfsvriendjes (schrappen dividendbelasting). Nu ook weer als NAVO baas. Natuurlijk wil hij dat alle landen grof geld gaan uitgeven aan defensie. Iemand moet zijn salaris betalen toch. Wij van WC-eend....
Het salaris van de secretaris-generaal van de NAVO, zoals Mark Rutte in jouw voorbeeld, wordt betaald uit het gezamenlijke budget van de NAVO. Dit budget wordt gefinancierd door de lidstaten van de NAVO, die elk een bijdrage leveren op basis van een verdeelsleutel die grotendeels is gebaseerd op hun bruto binnenlands product (BBP).quote:Op vrijdag 27 december 2024 18:35 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Zijn salaris wordt niet door de defensie-industrie betaald hoor.
Hij is gewoon te lang gebleven, waardoor er uiteindelijk teveel aan hem kleefde en het gros hem zat was.quote:Op vrijdag 27 december 2024 18:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Na al die jaren kan ik daar nog steeds niet echt hoogte van krijgen.
Ik ben van mening dat hij alles nog steeds met de beste bedoelingen doet itt paupernederland die met de domme tekst kwam: oprutten.
Ik kan je wel vertellen. nederland had er ook slechter dan Duitsland voor kunnen staan, is niet zo, hij heeft het behoorlijk degelijk achtergelaten.
Ben benieuwd of het nieuwe kabinet dit over 4 jaar ook doet .
Uiteindelijk is de NAVO ook gewoon een belangenclub. Dat de NAVO voor meer geld naar defensie is, kan geen verrassing zijn. Rutte is als SG gewoon het uithangbord van de club en niet een soort allesbepalende alleenheerser.quote:Op vrijdag 27 december 2024 18:30 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Hij doet niks met de beste bedoelingen. Hij denkt altijd in eigen belang. Persoonlijk shit erdoor proberen te douwen wat in geen enkel regeerakkoord heeft gestaan voor zijn bedrijfsvriendjes (schrappen dividendbelasting). Nu ook weer als NAVO baas. Natuurlijk wil hij dat alle landen grof geld gaan uitgeven aan defensie. Iemand moet zijn salaris betalen toch. Wij van WC-eend....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |