Drie.quote:Op woensdag 25 december 2024 20:53 schreef peaceman het volgende:
Hoe vaak staan Earth & Fire in de T2000? Vast te weinig.
Slechts 3xquote:Op woensdag 25 december 2024 20:53 schreef peaceman het volgende:
3 meen ikquote:Op woensdag 25 december 2024 20:53 schreef peaceman het volgende:
Tering. wat een kutland hebben wij toch. schandalig..quote:
quote:Op woensdag 25 december 2024 20:53 schreef Isorden het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
weggewaaid in het weekendquote:
Die is sinds September blijven liggen en daar blijft ie wmb ookquote:
Snap ook wel dat Evenstar en Viv zijn vertrokken.quote:Op woensdag 25 december 2024 20:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tering. wat een kutland hebben wij toch. schandalig..
Speelt nog steeds bij Wolfsburg.quote:
quote:Op woensdag 25 december 2024 20:53 schreef Isorden het volgende:
[..]Bekijk deze YouTube-videoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die dus.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Origineel van René Schuurmans toch?quote:Op woensdag 25 december 2024 20:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Laß die Sonne in dein Herz heeft het net niet gehaald.
Je bedoelt die vriend van Demis Roussos?quote:
Ik vond het toch leuker om die tekst in de stem van Urrnie te lezenquote:Op woensdag 25 december 2024 20:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Die dus.
Nee, dit origineel is wél een leuk nummerquote:Op woensdag 25 december 2024 20:55 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Origineel van René Schuurmans toch?
Ik keek gisteren Witness for the Prosecution waarin een zin begint met "It was the 3rd of September". Moest toch even aan de Temptations denken.quote:Op woensdag 25 december 2024 20:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die is sinds September blijven liggen en daar blijft ie wmb ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |