Morgen de volgende tussen 19 en 20.quote:Op woensdag 25 december 2024 20:47 schreef Isorden het volgende:
[..]
Mijn 1e was vanacht om 5 uur, mijn volgende pas morgen rond een uur of 11-12 geloof ik
Voor sommige nummers zou het wel beter zijnquote:Op woensdag 25 december 2024 20:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
JIj bent natuurlijk alleen gewend dat nummers maximaal 3 minuten mogen duren
En Song for the marching childrenquote:Op woensdag 25 december 2024 20:51 schreef peaceman het volgende:
Jammer dat Get Ready er niet meer in staat.
Storm and Thunderquote:Op woensdag 25 december 2024 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is niet zo boeiend, maar goed een stuk beter na die vorige.
Probleem is vooral dat E&F veel beter heeft
Dat kennen alleen de ouwe knarren van de Evergreenlijst.quote:Op woensdag 25 december 2024 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is niet zo boeiend, maar goed een stuk beter na die vorige.
Probleem is vooral dat E&F veel beter heeft
wie kentquote:Op woensdag 25 december 2024 20:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
Goed luisteren naar hoe ze "weekend" uitspreekt.....
Lekker valley girl accentje, niks mis meequote:Op woensdag 25 december 2024 20:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
Goed luisteren naar hoe ze "weekend" uitspreekt.....
quote:Op woensdag 25 december 2024 20:52 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom staat Seasons niet in de lijst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |