Quadrupel, das niet niksquote:Op woensdag 25 december 2024 20:46 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
It's Christmas Time van Kees.
[ afbeelding ]
Lekker manquote:Op woensdag 25 december 2024 20:46 schreef Dagoduck het volgende:
Lekker gegeten, #viesdik, en de kerstbingo gewonnen.
Het is kerst hè, dan mag het wel iets meer zijnquote:Op woensdag 25 december 2024 20:46 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Quadrupel, das niet niksGeniet ervan
Mijn 1e was vanacht om 5 uur, mijn volgende pas morgen rond een uur of 11-12 geloof ikquote:Op woensdag 25 december 2024 20:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb mijn stemplaat van vandaag helemaal gemist. Terwijl de radio wel op de achtergrond aanstond.
Ik heb dat eigenlijk wel met veel bands die lange nummers makenquote:Op woensdag 25 december 2024 20:46 schreef Evenstar het volgende:
Alsof ze gedacht hebben wij willen ook een nummer van 18 minuten, want dan horen wij er bij, maar eigenlijk geen idee hadden hoe ze het moesten aanpakken, dus maar wat hebben gedaan ....
Dank, zocht die gif nog.quote:
quote:Op woensdag 25 december 2024 20:48 schreef EDMAN- het volgende:
Conclusie: dit is niet voor mij dit nummer
Zijn we pas op de helft?quote:Op woensdag 25 december 2024 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit stuk is wel genot, jammer dat je daarvoor eerst 7 minuten narigheid en daarna 7 minuten kabbel moet doorstaan
Bijna klaarquote:
quote:Op woensdag 25 december 2024 20:50 schreef Cee het volgende:
Ik dacht leuk, onderweg van m’n ouders terug naar huis lekker Top 2000 luisteren maar de hele rit dit godverdommese gejengel moeten aanhoren.
JIj bent natuurlijk alleen gewend dat nummers maximaal 3 minuten mogen durenquote:Op woensdag 25 december 2024 20:50 schreef Cee het volgende:
Ik dacht leuk, onderweg van m’n ouders terug naar huis lekker Top 2000 luisteren maar de hele rit dit godverdommese gejengel moeten aanhoren.
Ik vind porcupine tree tof en dit niet.quote:Op woensdag 25 december 2024 20:50 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik geloof dat ik dit als Porcupine Tree-fan mooi hoor te vinden.
Vanmiddag op de kerstmarkt in Antwerpen werd op radio JOE gemeld dat het favoriete nummer van Gert Verhulst Tarzan Boy' van Baltimora is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |