Nightynight!quote:Op woensdag 25 december 2024 03:34 schreef PippenScottie het volgende:
Ik vrees dat dit de enige keer Rainbow in de Top 2000 was. Tot Ritche Blackmore de DAB krijgt. Blij dat ik erbij was
Slaap lekker lieve mensen. Hoop dat jullie allemaal leuke kerstdingetjes gaan doen en dat we nog veel mooie muziek met elkaar gaan luisteren komende week!
Slaap lekkerquote:Op woensdag 25 december 2024 03:34 schreef PippenScottie het volgende:
Ik vrees dat dit de enige keer Rainbow in de Top 2000 was. Tot Ritche Blackmore de DAB krijgt. Blij dat ik erbij was
Slaap lekker lieve mensen. Hoop dat jullie allemaal leuke kerstdingetjes gaan doen en dat we nog veel mooie muziek met elkaar gaan luisteren komende week!
Kudos voor het wakker blijven!quote:Op woensdag 25 december 2024 03:34 schreef PippenScottie het volgende:
Sleep well Samquote:Op woensdag 25 december 2024 04:14 schreef SamCooke het volgende:
Niet echt een uur om op voor te blijven. Ga ook maar lekker slapen.
quote:James Blunt leaves fans gobsmacked as he reveals his 'real name’
James Blunt will not have to rename himself Blunty McBluntface after failing to top the UK's albums chart.
Ayaan Ali01:00, Wed, Nov 6, 2024
Kylie Minogue And James Blunt Visit Magic And Hits Radio
James Blunt recently shared that he’s relieved he didn’t end up changing his name. Last month, the 50-year-old artist pledged to change his name to “whatever the public wants” if his debut album, Back to Bedlam, reached number one on its 20th anniversary.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
James Blunt WITCHHUNTquote:Jamie Cullum, Jamie Lidell, James Blunt, James Morrison, James Bay, James TW, James Arthur, Gavin James, Jack Johnson, Jason Mraz, John Legend, John Mayer, Jonathan Jeremiah + Jon Allen, James Vincent McMorrow, een heleboel potten nat
Zuipen.quote:
quote:Op woensdag 25 december 2024 01:53 schreef PippenScottie het volgende:
@:gretzl je had ons een polonaise bij Damien Rice beloofd! Ik ben benieuwd
quote:Op woensdag 25 december 2024 01:53 schreef BillDauterive het volgende:
Owja, de polonaise pak ik nog even mee.
quote:Op woensdag 25 december 2024 01:58 schreef BillDauterive het volgende:
Geen polonaise van Gretzl, hij loopt een beetje te filmen
We waren maar met z’n tweeën en iedereen om ons heen was het hele nummer lang aan het lullen, dus het is helaas misluktquote:Op woensdag 25 december 2024 01:59 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Matig hoor. Een woord is een woord
Mag ook in de OP @Redefinequote:@:redefine : voor in de OP, onder FOK!ers in beeld
Haha, ik heb serieus er nog wel aan gedacht om een van m'n landenvlaggen mee te nemen (bijvoorbeeld de Nieuw-Zeelandse), maar ik wist dat ik het dan vrijwel zeker aan de stok zou kregen met de beveiligingquote:Op woensdag 25 december 2024 01:03 schreef Evenstar het volgende:
Hoe ziet @:Gretzl er uit, FOK! vlag mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vervolgens bij de rij voor de ingang van het café is m’n bord nog twee keer gecheckt (of er geen ontoelaatbare boodschappen op stonden). Gelukkig kon ik goed uitleggen dat het gewoon een paar lyrics waren en een groet aan m’n vrienden van het Top 2000 forumEn dat ik zeker niet van plan was om het hele uur voor de dj-booth te hangen om als een leipo met een bord te gaan zwaaien
![]()
(Snap overigens wel dat ze erg scherp op de teksten, je wilt niet dat mensen het café gaan gebruiken voor politiek en andere maatschappelijke thema’s.)
(achterkant van m'n bord)
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Helaasquote:Op woensdag 25 december 2024 00:50 schreef Moody het volgende:
Staat New Slang van The Shins in de top-2000 eigenlijk?
Zou wel moeten, een van de beste nummers van de afgelopen 20 jaar en eigenlijk zeker top-50 materiaal.
Bekijk deze YouTube-video
Nu ook even gebruiken als slaapmutsje omdat de Top 2000 komend half uur weinig soeps meer is. Herkenbaar van dat kippenvel, nog steeds eigenlijkquote:Op woensdag 25 december 2024 00:53 schreef Moody het volgende:
[..]
Dat betekent dat ik te oud word. Ik kan me nog goed herinneren dat ik het voor eerst eerst hoorde op mijn koptelefoon. Lagen met kippenvel.
Maar even een voorzichtige top-10:quote:Op woensdag 25 december 2024 01:14 schreef Isorden het volgende:
Nog een rondvraag:
Beste concert wat je dit jaar hebt bezocht?
Dit forum is me te druk om in de drukke kerstdagen dit jaar bij te houdenquote:Op dinsdag 24 december 2024 20:34 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Je bent er niet bij als we live gaan?
Fijne feestdagen iig
Haha zou je denken? Ik was chauffeur dus had geen druppel op. Wel nog steeds stijf van de adrenaline hahaquote:Op woensdag 25 december 2024 07:05 schreef Cassa95 het volgende:
Nu is het te behappen met alleen lamme @:Gretzl terwijl een dubieus blokje met I'm Going Home, Take Me Home, IJskoud en IJsaapjes op de radio was.
Geen klachten wmb over de aanwezigheid van de IJsaapjes in de lijst.quote:Op woensdag 25 december 2024 07:05 schreef Cassa95 het volgende:
Nu is het te behappen met alleen lamme @:Gretzl terwijl een dubieus blokje met I'm Going Home, Take Me Home, IJskoud en IJsaapjes op de radio was.
Sowieso allemaal wel oke tot goede nummers.quote:Op woensdag 25 december 2024 07:27 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Geen klachten wmb over de aanwezigheid van de IJsaapjes in de lijst.
Haha. Dat zeggen we bij het traditionele (Kolonisten van) Catan potje op Tweede Kerstdag ooka tlijdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |