Helaasquote:Op woensdag 25 december 2024 00:50 schreef Moody het volgende:
Staat New Slang van The Shins in de top-2000 eigenlijk?
Zou wel moeten, een van de beste nummers van de afgelopen 20 jaar en eigenlijk zeker top-50 materiaal.
Bekijk deze YouTube-video
Nu ook even gebruiken als slaapmutsje omdat de Top 2000 komend half uur weinig soeps meer is. Herkenbaar van dat kippenvel, nog steeds eigenlijkquote:Op woensdag 25 december 2024 00:53 schreef Moody het volgende:
[..]
Dat betekent dat ik te oud word. Ik kan me nog goed herinneren dat ik het voor eerst eerst hoorde op mijn koptelefoon. Lagen met kippenvel.
Maar even een voorzichtige top-10:quote:Op woensdag 25 december 2024 01:14 schreef Isorden het volgende:
Nog een rondvraag:
Beste concert wat je dit jaar hebt bezocht?
Dit forum is me te druk om in de drukke kerstdagen dit jaar bij te houdenquote:Op dinsdag 24 december 2024 20:34 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Je bent er niet bij als we live gaan?
Fijne feestdagen iig
Haha zou je denken? Ik was chauffeur dus had geen druppel op. Wel nog steeds stijf van de adrenaline hahaquote:Op woensdag 25 december 2024 07:05 schreef Cassa95 het volgende:
Nu is het te behappen met alleen lamme @:Gretzl terwijl een dubieus blokje met I'm Going Home, Take Me Home, IJskoud en IJsaapjes op de radio was.
Geen klachten wmb over de aanwezigheid van de IJsaapjes in de lijst.quote:Op woensdag 25 december 2024 07:05 schreef Cassa95 het volgende:
Nu is het te behappen met alleen lamme @:Gretzl terwijl een dubieus blokje met I'm Going Home, Take Me Home, IJskoud en IJsaapjes op de radio was.
Sowieso allemaal wel oke tot goede nummers.quote:Op woensdag 25 december 2024 07:27 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Geen klachten wmb over de aanwezigheid van de IJsaapjes in de lijst.
Haha. Dat zeggen we bij het traditionele (Kolonisten van) Catan potje op Tweede Kerstdag ooka tlijdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |