Nee dat zou er helaas nooit in staanquote:Op woensdag 25 december 2024 02:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Wasda? Afblijven van Jeroen Rietbergen?
Ik onthoud vrijwel nooit dromen, dus ik denk dat ik dan vooral in het zwart droomquote:Op woensdag 25 december 2024 02:43 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Went nooit nee. Ik droom uit protest in zwartwit vanavond.
Oh dat zeker ja. Living on a Prayer vind ik nog steeds geweldigquote:Op woensdag 25 december 2024 02:43 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
En toch behoud ik wel leuke nostalgie bij nummers die ik anders echt kut zou vinden als ik er niet mee was opgegroeid.
Video unavailablequote:
John Denver is leuk ja. Maar ik hoor dat liedje al vaak genoeg dus het is oké en de TV moest toch een keertje uitquote:Op woensdag 25 december 2024 02:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan mis je gelijk het nummer erna. Had je beter Immigrant Song kunnen luisteren die duurt ongeveer even lang.
Jep. Ik hoop dat ze een existentiële crisis krijgen na zes keer een lege hal te zien.quote:
Nog niet eensquote:Op woensdag 25 december 2024 02:44 schreef PippenScottie het volgende:
Even feitje droppen dat dit het eerste liedje in de eerste top 2000 ooit was
Maar dat is vast al behandeld
Eurodancequote:Op woensdag 25 december 2024 02:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oh dat zeker ja. Living on a Prayer vind ik nog steeds geweldig
Thank you for your service 🫡quote:Op woensdag 25 december 2024 02:45 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Jep. Ik hoop dat ze een existentiële crisis krijgen na zes keer een lege hal te zien.
Kost wat, maar is het waard
Wilde dit net posten. Leuk feitje iddquote:Op woensdag 25 december 2024 02:44 schreef PippenScottie het volgende:
Doe maar niet. Een existentiële crisis is voor de meeste artiesten juist voer voor karrenvrachten aan nieuwe liedjes.quote:Op woensdag 25 december 2024 02:45 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Jep. Ik hoop dat ze een existentiële crisis krijgen na zes keer een lege hal te zien.
Not all heroes wear capesquote:Op woensdag 25 december 2024 02:45 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Nog niet, ik hoop dat ie snel landt.quote:
quote:Op woensdag 25 december 2024 02:45 schreef ok01 het volgende:
John Denver heeft 1 mooi nummer en dan ga je op dit stemmen
Die is net weg met het vliegtuig.quote:
Met een Jet Plane?quote:Op woensdag 25 december 2024 02:46 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nog niet, ik hoop dat ie snel landt.
Nee, intussen is John Den vergaan.quote:
Die waarschijnlijk toen helemaal niet op 2000 stond, want denk niet dat ze bij dat deel van de lijst nog heel actief briefkaarten hebben geteld.quote:Op woensdag 25 december 2024 02:44 schreef PippenScottie het volgende:
Wat is deze jonguh ....quote:Op woensdag 25 december 2024 02:47 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ga mn bed opzoeken. Fijne avond nachtbrakers
Awwwquote:Op woensdag 25 december 2024 02:47 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Nee, intussen is John Den vergaan.
Misschien slaan ze een andere koers in. Grindcore of zoquote:Op woensdag 25 december 2024 02:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Doe maar niet. Een existentiële crisis is voor de meeste artiesten juist voer voor karrenvrachten aan nieuwe liedjes.
Trustequote:Op woensdag 25 december 2024 02:47 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ga mn bed opzoeken. Fijne avond nachtbrakers
Ik noteer het even voor een eventuele meet, thanks.quote:Op woensdag 25 december 2024 02:47 schreef houdjemond het volgende:
Ik kan/kon wel Irish Riverdance, maar dat ga ik niet aan jullie vertellen natuurlijk.
Dit zou ik wel willen horenquote:Op woensdag 25 december 2024 02:48 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Misschien slaan ze een andere koers in. Grindcore of zo
Leaving on a jet plane en Annies song dan?quote:Op woensdag 25 december 2024 02:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
WEEEEEEEST VIRGEEEEEEEEENIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
Als je het maar tussen ons houdquote:Op woensdag 25 december 2024 02:48 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik noteer het even voor een eventuele meet, thanks.
Ik houdmijnmondquote:Op woensdag 25 december 2024 02:48 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Als je het maar tussen ons houd
Annie Schmanniequote:Op woensdag 25 december 2024 02:48 schreef ok01 het volgende:
[..]
Leaving on a jet plane en Annies song dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |