Met The Who had ik het ook ja. The Smashing Pumpkins en Therapt? idem.quote:Op woensdag 25 december 2024 02:40 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Grappig, The Doors en The Who kon ik heel lang niks mee, maar nu kan ik het echt waarderen. Niet alles, maar wel veel.
Muzieksmaak ontwikkeld bijna altijd wel jaquote:Op woensdag 25 december 2024 02:40 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja, vroeger kon ik er ook niet echt naar luisteren. Ik hoop dat dat inhoudt dat mijn muzieksmaak een beetje is ontwikkeld
Went nooit nee. Ik droom uit protest in zwartwit vanavond.quote:Op woensdag 25 december 2024 02:42 schreef Evenstar het volgende:
Het had hier best mooi kunnen zijn ja ... het was zelfs heel mooi ...
Wasda? Afblijven van Jeroen Rietbergen?quote:Op woensdag 25 december 2024 02:42 schreef ok01 het volgende:
Sowieso zijn de mensen die naar S & F luisteren degene die ook seks tips van de Linda serieus nemen
Jij hebt alles opgekocht?quote:Op woensdag 25 december 2024 02:43 schreef PippenScottie het volgende:
6 keer uitverkochte ziggo dome in een week
En toch behoud ik wel leuke nostalgie bij nummers die ik anders echt kut zou vinden als ik er niet mee was opgegroeid.quote:Op woensdag 25 december 2024 02:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Muzieksmaak ontwikkeld bijna altijd wel ja
Dan mis je gelijk het nummer erna. Had je beter Immigrant Song kunnen luisteren die duurt ongeveer even lang.quote:Op woensdag 25 december 2024 02:43 schreef Strani het volgende:
Ik heb de TV uitgezet en luister nu naar Stairway to Heaven. Ik sta heel erg achter die beslissing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |