Ik doe meequote:Op woensdag 25 december 2024 01:25 schreef PippenScottie het volgende:
Ik wil Me and my Monkey weer in de Top 2000
Daar heeft ze echt een te mooi gezichtje voorquote:
Europapapapam. Zoiets.quote:Op woensdag 25 december 2024 01:25 schreef Isorden het volgende:
[..]
mag wel een plek of 1500 hoger ofzo ja
Ik kijk vooral weer enorm uit naar de shifts van Emmelyquote:Op woensdag 25 december 2024 01:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Daar heeft ze echt een te mooi gezichtje voor
Je houdt je Monkey maar ff in je broekquote:Op woensdag 25 december 2024 01:25 schreef PippenScottie het volgende:
Ik wil Me and my Monkey weer in de Top 2000
Die had dan wel weer hier mogen staan, of nog 20 plekken lager.quote:
Ja, dat is wel een goede mening.quote:Op woensdag 25 december 2024 01:25 schreef Strani het volgende:
Ik vind Robbie Williams ook een heel interessant figuur. Geweldige zanger maar mooie persoonlijkheid ook. Gecompliceerd, maar met de tijd volwassen geworden en nu volgens mij gewoon een leuke kerel.
Gelukkig, dank jequote:Op woensdag 25 december 2024 01:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een goede mening.
Oh ja Alice Cooper, die was er ook nog. Die gast blijft ook geweldige shows geven, was heerlijkquote:Op woensdag 25 december 2024 01:18 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik had toch een aardige score dit jaar.
Deep Purple met Jefferson Starship als voorprogramma in de Ziggo Dome.
John Fogerty en Alice Cooper op Bospop
en Bruce Springsteen in Nijmegen
Dat had ik van jou nou echt niet verwacht.quote:Op woensdag 25 december 2024 01:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kijk vooral weer enorm uit naar de shifts van Emmely
Ja als we kunnen ruilen, maar helaas... Nederland is...quote:Op woensdag 25 december 2024 01:26 schreef Isorden het volgende:
[..]
Die had dan wel weer hier mogen staan, of nog 20 plekken lager.
en Nita Strauss....quote:Op woensdag 25 december 2024 01:27 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Oh ja Alice Cooper, die was er ook nog. Die gast blijft ook geweldige shows geven, was heerlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |