Slaap lekkerquote:Op woensdag 25 december 2024 00:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik ga Spinvis volgend uur niet halen helaas. Slaaplekker en tot morgen weer
Beste bierstijl waar je de hop echt proeftquote:Op woensdag 25 december 2024 00:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Heb het nooit begrepen. Zit voor mij een veel te raar smaakje aan.
quote:Op woensdag 25 december 2024 00:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Noo mis je wel een mooi uur. Maar slaaplekkerquote:Op woensdag 25 december 2024 00:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat betekent dat ik te oud word. Ik kan me nog goed herinneren dat ik het voor eerst eerst hoorde op mijn koptelefoon. Lagen met kippenvel.quote:Op woensdag 25 december 2024 00:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
fake news. Nummer is 23 jaar oud
Ditquote:Op woensdag 25 december 2024 00:52 schreef alopio het volgende:
[..]
Beste bierstijl waar je de hop echt proeft
Truste koning!quote:Op woensdag 25 december 2024 00:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tripels was ik erg van. Daarnaast was het vooral pils, eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 25 december 2024 00:52 schreef alopio het volgende:
[..]
Beste bierstijl waar je de hop echt proeft
Zeker met die matige drummerquote:Op woensdag 25 december 2024 00:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
Beatles. gaat nooit wat worden met die band
ze treden ook te weinig opquote:Op woensdag 25 december 2024 00:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
Beatles. gaat nooit wat worden met die band
Doe je goed. Ik moet mijn fles Havana Club ook maar weer van stal halen. Nu een rode wijn.quote:Op woensdag 25 december 2024 00:51 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Was begonnen met een mojitoDit is de eerste van 25-12
Skol!quote:Op woensdag 25 december 2024 00:50 schreef Evenstar het volgende:
Eerste biertje van Top 2000 dan maar, laatst allemaal biertjes gekocht die ik allemaal nog niet ken
[ afbeelding ]
Evenstar heeft een pale ale, die zou jou misschien beter smaken?quote:Op woensdag 25 december 2024 00:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Heb het nooit begrepen. Zit voor mij een veel te raar smaakje aan.
ben jij pas 5?quote:Op woensdag 25 december 2024 00:54 schreef ok01 het volgende:
Beatles![]()
Zal voor altijd de eerste muzikale liefde blijven voor vijfjarige ok01
Iedere gek z'n gebrek, he?quote:Op woensdag 25 december 2024 00:54 schreef Evenstar het volgende:
Ik ga nu vast heel hard vloeken in de kerk, maar Beatles en Bowie, allebei heb ik nooit begrepen en gaat ook nooit meer gebeuren.
Truste!quote:Op woensdag 25 december 2024 00:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Beide hebben zoveel materiaal, er moet toch wel wat tussen zitten wat je van ze leuk vindt?quote:Op woensdag 25 december 2024 00:54 schreef Evenstar het volgende:
Ik ga nu vast heel hard vloeken in de kerk, maar Beatles en Bowie, allebei heb ik nooit begrepen en gaat ook nooit meer gebeuren.
Fijne nacht Scorpion!!quote:Op woensdag 25 december 2024 00:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tripels zijn ook dikke primaquote:Op woensdag 25 december 2024 00:53 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Tripels was ik erg van. Daarnaast was het vooral pils, eerlijk gezegd.
Jij snapt hetquote:Op woensdag 25 december 2024 00:54 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Doe je goed. Ik moet mijn fles Havana Club ook maar weer van stal halen. Nu een rode wijn.
Of leek ie nou heel veel op de frontman van die andere band?quote:
Ik drink niet meer, dus te laatquote:Op woensdag 25 december 2024 00:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Skol!
[..]
Evenstar heeft een pale ale, die zou jou misschien beter smaken?
Bowie trek ik stem gewoon niet. Beatles heb ik dat wel af en toe ja, maar kan ze gewoon niet serieus nemen met dit soort kleuterliedjes.quote:Op woensdag 25 december 2024 00:54 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Beide hebben zoveel materiaal, er moet toch wel wat tussen zitten wat je van ze leuk vindt?
Ok01 was een smaakvolle kleuterquote:Op woensdag 25 december 2024 00:54 schreef ok01 het volgende:
Beatles![]()
Zal voor altijd de eerste muzikale liefde blijven voor vijfjarige ok01
Heel goed. Pils is underrated!quote:Op woensdag 25 december 2024 00:53 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Tripels was ik erg van. Daarnaast was het vooral pils, eerlijk gezegd.
ja echt, luie artiestenquote:
age is just a numberquote:Op woensdag 25 december 2024 00:55 schreef ok01 het volgende:
[..]
Op mijn gevoel voor humor na, is de rest wel ouder inmiddels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |