SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')![]()
Ja, ik snap het. Dat wordt ook niet minder, die negatieve herinneringen.quote:Op dinsdag 24 december 2024 22:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik wil gewoon niet thuiswerken, en dat heeft ook wel een beetje een achterliggend iets. Mijn vader is in mijn huis overleden, mijn moeder heb ik hier heel lang als mantelzorger verzorgd voor ze naar het verpleeghuis ging.. Als ik verder gewoon op mijn computer kamer zit of slaapkamer geen probleem. Dat zijn mijn plekken hier in huis, maar ik heb hier teveel negatieve herinneringen heel eerlijk gezegd. Maar ja, verhuizen is nu nog geen optie.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ik weet het nog niet zeker. Is erg ver reizen van mij af... Destijds woonde hij dichterbijquote:Op dinsdag 24 december 2024 22:39 schreef mascara-klodder het volgende:
Ben jij er ook zaterdag dan @:sinterklaaskapoentje:')sinterklaaskapoentje
![]()
Lapo maakt het nieuwe topic toch?quote:Op dinsdag 24 december 2024 22:40 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik wilde op de valreep nog even naamtopic maken maar Klaas was me voor:')![]()
Maar het is ook heel simpel, verkoop ik nu.. Ga ik huren in de vrije sector om wel nog bij moeders langs te kunnen dan gooi ik rond de 1200 euro per maand gewoon weg. Ook niet echt een slim idee.quote:Op dinsdag 24 december 2024 22:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik snap het. Dat wordt ook niet minder, die negatieve herinneringen.Lach met een schone bips![]()
Ga je dat uitgebreid vieren?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Neequote:Op dinsdag 24 december 2024 22:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ga je dat uitgebreid vieren?
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Weet ik, zei iemand voor je ook al.... Maar dan vergeet ik het gegarandeerdquote:Dus bij deze
Lach met een schone bips![]()
quote:Ow MC zeiquote:Op dinsdag 24 december 2024 22:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Weet ik, zei iemand voor je ook al.... Maar dan vergeet ik het gegarandeerdDus bij deze
Tsja, veel op je kerfstok. Ik begrijp hetquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ben verder een brave burgert hoorquote:Op dinsdag 24 december 2024 22:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja, veel op je kerfstok. Ik begrijp het
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
wat is het originele bericht? ben iik wel benieuwd naarquote:Uw ADH vitamine Worst
Weet ikquote:Op dinsdag 24 december 2024 22:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ben verder een brave burgert hoor
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Denk niet, vind het ook wel vaak beschamend dat bij een ongeluk met 70 doden of whatever ze nog moeten zeggen dat er 3 Nederlanders bij de slachtoffers waren.... Who cares? Het waren allemaal mensen van vlees en bloed.quote:Lach met een schone bips![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)et-cocaine-in-kofferquote:Op dinsdag 24 december 2024 22:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wat is het originele bericht? ben iik wel benieuwd naarsinterklaaskapoentje
![]()
Zo werkt het nieuwsquote:Op dinsdag 24 december 2024 22:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Denk niet, vind het ook wel vaak beschamend dat bij een ongeluk met 70 doden of whatever ze nog moeten zeggen dat er 3 Nederlanders bij de slachtoffers waren.... Who cares? Het waren allemaal mensen van vlees en bloed.
1 nederlander is even veel waard als 10 Europeanen en 100 afrikanen:')![]()
Bij dat soort vermeldingen draait mijn maag om.quote:Op dinsdag 24 december 2024 22:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zo werkt het nieuws
1 nederlander is even veel waard als 10 Europeanen en 100 afrikanenLach met een schone bips![]()
dreadlocks op je oog.quote:Op dinsdag 24 december 2024 22:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Denk niet, vind het ook wel vaak beschamend dat bij een ongeluk met 70 doden of whatever ze nog moeten zeggen dat er 3 Nederlanders bij de slachtoffers waren.... Who cares? Het waren allemaal mensen van vlees en bloed.
zou dat zeer doen?![]()
Ik gaf toch al antwoord? Denk niet.quote:Op dinsdag 24 december 2024 22:49 schreef maily het volgende:
[..]
dreadlocks op je oog.
zou dat zeer doen?Lach met een schone bips![]()
lolquote:Op dinsdag 24 december 2024 22:49 schreef maily het volgende:
[..]
dreadlocks op je oog.
zou dat zeer doen?![]()
ooohhhhhh zo lekker om vrij te zijn komende twee dagenUw ADH vitamine Worst
En je bent nieteens jarig. Wat een feest!quote:Op dinsdag 24 december 2024 22:50 schreef hemarookworst het volgende:
ooohhhhhh zo lekker om vrij te zijn komende twee dagen![]()
Weekendquote:Op dinsdag 24 december 2024 22:50 schreef hemarookworst het volgende:
ooohhhhhh zo lekker om vrij te zijn komende twee dagen![]()
Ja kut kom niet meer weg op werk met aankomen wanneer ik wilde
Kijken jullie ook Bart zijn top2000 mix?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik wil niemand dood wensen, maar degene die in klok systemen heeft ontwikkeld voor werk mag van mij een pak slaag
Hier nietquote:Op dinsdag 24 december 2024 22:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Lapo maakt het nieuwe topic toch?Kost je punten
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ik zit GGG cum guzzlers te kijken momenteel, jouw show beter?quote:Op dinsdag 24 december 2024 22:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Kijken jullie ook Bart zijn top2000 mix?Lach met een schone bips![]()
Deze mening deel ikquote:Op dinsdag 24 december 2024 22:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik wil niemand dood wensen, maar degene die in klok systemen heeft ontwikkeld voor werk mag van mij een pak slaagTrotste mama van Ambar
het ging mij alleen om die grap hoor.quote:Op dinsdag 24 december 2024 22:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik gaf toch al antwoord? Denk niet.![]()
Omg dat heb ik maar bij 1 werkgever meegemaakt. Dat is serieus niet leuk.quote:Op dinsdag 24 december 2024 22:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik wil niemand dood wensen, maar degene die in klok systemen heeft ontwikkeld voor werk mag van mij een pak slaag![]()
De prikklok.quote:Op dinsdag 24 december 2024 22:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Omg dat heb ik maar bij 1 werkgever meegemaakt. Dat is serieus niet leuk.![]()
Werkgevers denken dat het juist goed is maar het werkt zo demotiverend....Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hoi Muisquote:
(en de rest)
Ik heb een kantoorbaan, en ik moet dus inklokkenElke 8 min dat ik eerder weg ga kost mij 15 min vrije uren. Maar ik moet wel minimaal 16 min overwerken als ik het weer in wil halen
1 schaal hoger en ik hoef niet meer te klokken.
Ik zit met regelmaat dus gewoon op werk of thuis mijn tijd uit te zitten
Trotste mama van Ambar
Hi M-Kquote:![]()
(en de rest)
Oh haiI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Met pasje voor de deur is inklokken, pauzes met pasjes klokken en uitklokken. En allemaal door sommige personen die misbruik maakten van de situatiequote:Op dinsdag 24 december 2024 22:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Omg dat heb ik maar bij 1 werkgever meegemaakt. Dat is serieus niet leuk.Al kom ik er nog redelijk weg mee omdat ik vaak in de avond nog wel wat werk doe en dat de volgende dag weer gebruik.... Maar heb wel idee dat ik hier beetje debet aan ben
(met anderen uiteraard)
Wel serieus tof kerstpakket gehad, kregen we eerder nooit.Lach met een schone bips![]()
Oh wat erg.quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een kantoorbaan, en ik moet dus inklokkenElke 8 min dat ik eerder weg ga kost mij 15 min vrije uren. Maar ik moet wel minimaal 16 min overwerken als ik het weer in wil halen
1 schaal hoger en ik hoef niet meer te klokken.
Ik zit met regelmaat dus gewoon op werk of thuis mijn tijd uit te zitten
Zou daar echt een kuthumeur van krijgen![]()
![]()
Ik heb collega's die serieus later dan mij binnenkomen en eerder weggaan, omdat ze niet hoeven te klokkenquote:Op dinsdag 24 december 2024 23:03 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Oh wat erg.
Zou daar echt een kuthumeur van krijgenTrotste mama van Ambar
gelukkig hebben wij plaats en tijdsonafhankelijk werkenUw ADH vitamine Worst
Dat meen je niet! Toch maar een schaaltje hoger ambiëren danquote:Op dinsdag 24 december 2024 23:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb collega's die serieus later dan mij binnenkomen en eerder weggaan, omdat ze niet hoeven te klokken![]()
![]()
Of ten minste maar eens onderhandelen om dat klokken eens achter wegen te latenquote:Op dinsdag 24 december 2024 23:05 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat meen je niet! Toch maar een schaaltje hoger ambiëren danTrotste mama van Ambar
Wat check je?quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Gewoon keihard op je strepen staan en punten hebben.quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Of ten minste maar eens onderhandelen om dat klokken eens achter wegen te laten![]()
Bij mij wordt het ook niet zo strikt genomen, maak vaak in de avond nog rapporten thuis gewoon. Maar het was wel nodig bij ons. En ja heel eerlijk ik kwam vaak ook pas om 12u opdraven. Maar staat dan wel werk soms in de avond tegenover thuis nog ff wat ik niet als thuis werken zie en vaak ook uren langer op kantoor werken. Maar het was wel nodig. Irritant ja, maar snap het wel. Ook geen moeite mee omdat het mij niet raakt.quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb collega's die serieus later dan mij binnenkomen en eerder weggaan, omdat ze niet hoeven te klokkenLach met een schone bips![]()
Ik kreeg na 7 jaar een keer een mailtje ‘ik zie dat je niet als gewoonte hent om in te klokken’. Nee klopt, ben ook niet van plan om daar wat aan te doen. Doei
I'm surrounded by morons!
Ze hebben het bij ons ingevoerd omdat mensen van de werkvloer er dus de kantjes van afliepen. En toen hebben ze klokken tot een bepaalde schaal ingevoerd. Tot een bepaalde schaal waarvan ze vonden dat die mensen ook overuren mochten maken. Bij het aanstellen van mijn functie kreeg ik te horen van de baas dat overuren maken niet bij mijn functie hoorde.
Aangezien ik dus klok en betaald krijg voor uren aanwezigheid en niet voor mijn werk, doe ik soms dus inderdaad gewoon lekker niets.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+sinterklaaskapoentje
![]()
Ben altijd freelancer geweest. Inklokken lijkt me echt vreselijk. ..:')![]()
Gewoon ff 5/12 knallen en dan weer in Spanje relaxenquote:Op dinsdag 24 december 2024 23:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ben altijd freelancer geweest. Inklokken lijkt me echt vreselijk. ..I'm surrounded by morons!
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japansinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gewoon ff 5/12 knallen en dan weer in Spanje relaxen
:')![]()
Ik ben gewoon in loondienst, maar inklokken ken ik gelukkig ook niet.quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ben altijd freelancer geweest. Inklokken lijkt me echt vreselijk. ..~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Daarom is er FOK! dusquote:Op dinsdag 24 december 2024 23:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Ze hebben het bij ons ingevoerd omdat mensen van de werkvloer er dus de kantjes van afliepen. En toen hebben ze klokken tot een bepaalde schaal ingevoerd. Tot een bepaalde schaal waarvan ze vonden dat die mensen ook overuren mochten maken. Bij het aanstellen van mijn functie kreeg ik te horen van de baas dat overuren maken niet bij mijn functie hoorde.
Aangezien ik dus klok en betaald krijg voor uren aanwezigheid en niet voor mijn werk, doe ik soms dus inderdaad gewoon lekker niets.![]()
Maar lijkt me serieus niet leuk om zo te werken.![]()
Ik heb taken die ik af moet maken dus ik snap het klokken ook niet zo goedTrotste mama van Ambar
Ik weet eerlijk gezegd niet beterquote:Op dinsdag 24 december 2024 23:12 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Daarom is er FOK! dus![]()
Maar lijkt me serieus niet leuk om zo te werken.Trotste mama van Ambar
Ik bij de Jumboquote:Op dinsdag 24 december 2024 23:06 schreef mascara-klodder het volgende:
Enige werk waar ik ooit voor heb moeten klokken was bij de MacDonaldsUw ADH vitamine Worst
Nog niet gezien.quote:
Doe ik wel hoor, ook te laatquote:Op dinsdag 24 december 2024 23:08 schreef Fogel het volgende:
Ik kreeg na 7 jaar een keer een mailtje ‘ik zie dat je niet als gewoonte hent om in te klokken’. Nee klopt, ben ook niet van plan om daar wat aan te doen. DoeiMaar dan ook als ik langer gewerkt heb dan normale werktijden. Dat kost de werkgever nu meer aan mij. Maar bij anderen verdient ie dat weer net zo hard terug. Maar bij ons snap ik het wel, het was veel te los. Zeker tijdens Corona en thuiswerken, sommigen snappen het niet hoe het werkt.
Bij AH hoefde ik ook nietquote:Op dinsdag 24 december 2024 23:14 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Echt? Heb bij de voorloper van de Jumbo gewerkt en bij de AH. Klokken hoefde daar niet.Uw ADH vitamine Worst
Herstel: eerste keer AH moest ik wel klokken.
Denk ik.
Ruim 25 jaar geleden, ik kan niet alles onthouden.![]()
Schatjes en niet zo patatjes
Allemaal een fijne kerst
Geniet ervan
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wat een fijn nieuwsquote:Op dinsdag 24 december 2024 17:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Goed nieuws. Ik kan tussen midden januari en eind januari worden opgenomen
quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:16 schreef greysbones het volgende:
Allemaal een fijne kerst
Geniet ervanjij ook lieverd
![]()
![]()
Ik heb Edah genot gehad om te werkenquote:Op dinsdag 24 december 2024 23:14 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Echt? Heb bij de voorloper van de Jumbo gewerkt en bij de AH. Klokken hoefde daar niet.Dat was echt een fijne supermarkt. Ook om te werken als tiener
Al die verdwenen supermarktketens vind ik echt jammer, KonMar, C1000, Basismarkt, Edah enzUw ADH vitamine Worst
Jij ook Greys.quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:16 schreef greysbones het volgende:
Allemaal een fijne kerst
Geniet ervan
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Superdeboer unitedquote:Op dinsdag 24 december 2024 23:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb Edah genot gehad om te werkenDat was echt een fijne supermarkt. Ook om te werken als tiener
Ben met eerste baantje als 14-jarige begonnen bij Waaijer de Poelier die in hetzelfde pand zat als de Konmarquote:Op dinsdag 24 december 2024 23:18 schreef hemarookworst het volgende:
Al die verdwenen supermarktketens vind ik echt jammer, KonMar, C1000, Basismarkt, Edah enz![]()
Later toen ik groot was de C1000 en meerdere keren de AH.
Laatste werkgever is en blijft de beste werkgever![]()
![]()
Onze assistent bedrijfsleider kreeg herseninfarct en daarna bedrijfsleider een burnout vanwege gemis van de assistent die alles deed eigenlijk. Toen kwam er een jong pikkie misschien 4 jaar ouder dan ik, ik was 16 toen, maar was hotshot bedrijfsleider werd ons verteld. Al het personeel en ik ook binnen half jaar wegquote:Op dinsdag 24 december 2024 23:18 schreef hemarookworst het volgende:
Al die verdwenen supermarktketens vind ik echt jammer, KonMar, C1000, Basismarkt, Edah enzGoeie zet Vendex Food Group waar het toen ineens onder viel
Appie was echt duurderquote:Op dinsdag 24 december 2024 23:21 schreef hemarookworst het volgende:
Super de Boer mis ik niet, die is duur
Oh wacht in mijn uitzendtijd bij mijn huidige werkgever hoefde ik niet te klokken.
Ze hadden toen ook geen inkloksysteem op werk. Maar op een gegeven moment gingen bepaalde uitzendkrachten er ook de kantjes van af lopen en heb ik iets van 2 maanden lang op een excel moeten inklokken, inclusief alle pauzes
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+sinterklaaskapoentje
![]()
Ik heb drie dagen bij de AH gewerkt en ben toen alweer ontslagen
:')
Forum Opties Forumhop: Hop naar: