SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')![]()
Ja, ik snap het. Dat wordt ook niet minder, die negatieve herinneringen.quote:Op dinsdag 24 december 2024 22:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik wil gewoon niet thuiswerken, en dat heeft ook wel een beetje een achterliggend iets. Mijn vader is in mijn huis overleden, mijn moeder heb ik hier heel lang als mantelzorger verzorgd voor ze naar het verpleeghuis ging.. Als ik verder gewoon op mijn computer kamer zit of slaapkamer geen probleem. Dat zijn mijn plekken hier in huis, maar ik heb hier teveel negatieve herinneringen heel eerlijk gezegd. Maar ja, verhuizen is nu nog geen optie.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ik weet het nog niet zeker. Is erg ver reizen van mij af... Destijds woonde hij dichterbijquote:Op dinsdag 24 december 2024 22:39 schreef mascara-klodder het volgende:
Ben jij er ook zaterdag dan @:sinterklaaskapoentje:')sinterklaaskapoentje
![]()
Lapo maakt het nieuwe topic toch?quote:Op dinsdag 24 december 2024 22:40 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik wilde op de valreep nog even naamtopic maken maar Klaas was me voor:')![]()
Maar het is ook heel simpel, verkoop ik nu.. Ga ik huren in de vrije sector om wel nog bij moeders langs te kunnen dan gooi ik rond de 1200 euro per maand gewoon weg. Ook niet echt een slim idee.quote:Op dinsdag 24 december 2024 22:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik snap het. Dat wordt ook niet minder, die negatieve herinneringen.Lach met een schone bips![]()
Ga je dat uitgebreid vieren?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Neequote:Op dinsdag 24 december 2024 22:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ga je dat uitgebreid vieren?
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Weet ik, zei iemand voor je ook al.... Maar dan vergeet ik het gegarandeerdquote:Dus bij deze
Lach met een schone bips![]()
quote:Ow MC zeiquote:Op dinsdag 24 december 2024 22:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Weet ik, zei iemand voor je ook al.... Maar dan vergeet ik het gegarandeerdDus bij deze
Tsja, veel op je kerfstok. Ik begrijp hetquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ben verder een brave burgert hoorquote:Op dinsdag 24 december 2024 22:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja, veel op je kerfstok. Ik begrijp het
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
wat is het originele bericht? ben iik wel benieuwd naarquote:Uw ADH vitamine Worst
Weet ikquote:Op dinsdag 24 december 2024 22:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ben verder een brave burgert hoor
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Denk niet, vind het ook wel vaak beschamend dat bij een ongeluk met 70 doden of whatever ze nog moeten zeggen dat er 3 Nederlanders bij de slachtoffers waren.... Who cares? Het waren allemaal mensen van vlees en bloed.quote:Lach met een schone bips![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)et-cocaine-in-kofferquote:Op dinsdag 24 december 2024 22:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wat is het originele bericht? ben iik wel benieuwd naarsinterklaaskapoentje
![]()
Zo werkt het nieuwsquote:Op dinsdag 24 december 2024 22:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Denk niet, vind het ook wel vaak beschamend dat bij een ongeluk met 70 doden of whatever ze nog moeten zeggen dat er 3 Nederlanders bij de slachtoffers waren.... Who cares? Het waren allemaal mensen van vlees en bloed.
1 nederlander is even veel waard als 10 Europeanen en 100 afrikanen:')![]()
Bij dat soort vermeldingen draait mijn maag om.quote:Op dinsdag 24 december 2024 22:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zo werkt het nieuws
1 nederlander is even veel waard als 10 Europeanen en 100 afrikanenLach met een schone bips![]()
dreadlocks op je oog.quote:Op dinsdag 24 december 2024 22:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Denk niet, vind het ook wel vaak beschamend dat bij een ongeluk met 70 doden of whatever ze nog moeten zeggen dat er 3 Nederlanders bij de slachtoffers waren.... Who cares? Het waren allemaal mensen van vlees en bloed.
zou dat zeer doen?![]()
Ik gaf toch al antwoord? Denk niet.quote:Op dinsdag 24 december 2024 22:49 schreef maily het volgende:
[..]
dreadlocks op je oog.
zou dat zeer doen?Lach met een schone bips![]()
lolquote:Op dinsdag 24 december 2024 22:49 schreef maily het volgende:
[..]
dreadlocks op je oog.
zou dat zeer doen?![]()
ooohhhhhh zo lekker om vrij te zijn komende twee dagenUw ADH vitamine Worst
En je bent nieteens jarig. Wat een feest!quote:Op dinsdag 24 december 2024 22:50 schreef hemarookworst het volgende:
ooohhhhhh zo lekker om vrij te zijn komende twee dagen![]()
Weekendquote:Op dinsdag 24 december 2024 22:50 schreef hemarookworst het volgende:
ooohhhhhh zo lekker om vrij te zijn komende twee dagen![]()
Ja kut kom niet meer weg op werk met aankomen wanneer ik wilde
Kijken jullie ook Bart zijn top2000 mix?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik wil niemand dood wensen, maar degene die in klok systemen heeft ontwikkeld voor werk mag van mij een pak slaag
Hier nietquote:Op dinsdag 24 december 2024 22:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Lapo maakt het nieuwe topic toch?Kost je punten
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ik zit GGG cum guzzlers te kijken momenteel, jouw show beter?quote:Op dinsdag 24 december 2024 22:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Kijken jullie ook Bart zijn top2000 mix?Lach met een schone bips![]()
Deze mening deel ikquote:Op dinsdag 24 december 2024 22:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik wil niemand dood wensen, maar degene die in klok systemen heeft ontwikkeld voor werk mag van mij een pak slaagTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
het ging mij alleen om die grap hoor.quote:Op dinsdag 24 december 2024 22:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik gaf toch al antwoord? Denk niet.![]()
Omg dat heb ik maar bij 1 werkgever meegemaakt. Dat is serieus niet leuk.quote:Op dinsdag 24 december 2024 22:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik wil niemand dood wensen, maar degene die in klok systemen heeft ontwikkeld voor werk mag van mij een pak slaag![]()
De prikklok.quote:Op dinsdag 24 december 2024 22:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Omg dat heb ik maar bij 1 werkgever meegemaakt. Dat is serieus niet leuk.![]()
Werkgevers denken dat het juist goed is maar het werkt zo demotiverend....Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hoi Muisquote:
(en de rest)
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ik heb een kantoorbaan, en ik moet dus inklokkenElke 8 min dat ik eerder weg ga kost mij 15 min vrije uren. Maar ik moet wel minimaal 16 min overwerken als ik het weer in wil halen
1 schaal hoger en ik hoef niet meer te klokken.
Ik zit met regelmaat dus gewoon op werk of thuis mijn tijd uit te zitten
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: