SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Tjoent is still alive!quote:Op woensdag 25 december 2024 08:15 schreef Tjoent het volgende:
Fijne kerstdagen Radio49 peeps![]()
[ afbeelding ]
Fijn dat je niet vergaan bent.quote:Op woensdag 25 december 2024 08:34 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Uiteraard zeg... onkruid vergaat immers niet.
Alles goed in het Brabantse land?
Dat klinkt goed.quote:Op woensdag 25 december 2024 08:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Fijn dat je niet vergaan bent.
Hier gaat alles goed hoor. Lekker vakantie momenteel.
Jij ook een paar dagen vrij?
Jij ook een fijne paar dagen dan.quote:Op woensdag 25 december 2024 08:48 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Dat klinkt goed.
Yep, ook vrij. Een paar dagen maar hoor![]()
Fijne vakantie gewenst.
Hoi Viro.... dat is inderdaad lang geleden.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:38 schreef Viro het volgende:
Damn, is het al 13 jaar geleden? Tijd vliegt voorbij.
Fijne kerst
Uiteraard keurig in Smurfen-stijlquote:Op woensdag 25 december 2024 08:15 schreef Tjoent het volgende:
Fijne kerstdagen Radio49 peeps![]()
[ afbeelding ]
Ik denk dat Melting aan een kerstdiner zit en dat hij dat even was vergeten.quote:
Jammerquote:Op donderdag 26 december 2024 19:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat Melting aan een kerstdiner zit en dat hij dat even was vergeten.
Tof! Hoe laat?quote:Op donderdag 26 december 2024 20:48 schreef Melting het volgende:
Oei.... door de drukte niet in de gaten gehad dat het al zo laat was.
Zaterdag ben ik er zeker weer.
Ben zelf naar een Fok! Meet maar weet niet hoe lang ik daar blijf. Ik sluit wel aan als ik kanquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
21.00 uur.
Als Melting het niet weer vergeet…
Fok! meets, ze bestaan nog…quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ben zelf naar een Fok! Meet maar weet niet hoe lang ik daar blijf. Ik sluit wel aan als ik kan
Ik ga naar een oude vriend van Fok, jaren niet meer gezienquote:
Misschien kunnen we wel meeluisteren op de meetquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:15 schreef DJ11 het volgende:
Er was haast geen nieuwe muziek meer te beluisteren, dus ik heb zeeën van tijd. Met alle plezier draai ik een paar uurtjes voorafgaand aan Melting, als daar enige animo voor is.
quote:Op zaterdag 28 december 2024 16:39 schreef DJ11 het volgende:
Ik schat in dat de animo sowieso erg laag is, dus ik doe dan verder geen moeite.
Wel alvast de officiële aankondiging voor maandag:
[ afbeelding ]
Het begint bewust op tijd, zodat de uitzending rond 21:30 uur is afgelopen.
Die naam komt me bekend voor. Waar zou ik haar van kunnen kennen?quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Ff omschakelen hoor, we keken een docu over Maggie Smith, wat was ze toch briljant
Harry Potter, Downton Abbey, Sister Act…quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Die naam komt me bekend voor. Waar zou ik haar van kunnen kennen?
Ah..... dan heb ik haar naam wel eens voorbij zien komen bij Downton Abbey, denk ik.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Harry Potter, Downton Abbey, Sister Act…
Geweldige rol had ze daarin. Ze zou vandaag 90 geworden zijnquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Ah..... dan heb ik haar naam wel eens voorbij zien komen bij Downton Abbey, denk ik.
Mijn ouders keken dat altijd.
quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:06 schreef Melting het volgende:
En dan heb je natuurlijk ook nog de smoothie criminal.
[ afbeelding ]
Welkom Symph.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:06 schreef Symphonic het volgende:
MJ Anniehou jij m’n tassie ff vast
quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:06 schreef Melting het volgende:
En dan heb je natuurlijk ook nog de smoothie criminal.
[ afbeelding ]
Mooie vrouw. Ik ken haar eigenlijk alleen van Harry Potter, maar dat was al meer dan voldoendequote:Op zaterdag 28 december 2024 21:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Geweldige rol had ze daarin. Ze zou vandaag 90 geworden zijn
Maggie Smith - IMDb
Ik moest aan just me denken.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Mooie vrouw. Ik ken haar eigenlijk alleen van Harry Potter, maar dat was al meer dan voldoende
Sister act, Marigold hotelquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Mooie vrouw. Ik ken haar eigenlijk alleen van Harry Potter, maar dat was al meer dan voldoende
Klopt. Al asocieer ik Abba ook meer met de jaren 70 dan met de jaren 80.quote:
Sister Act heb ik wel eens gezien, maar weinig herinneringen aan.quote:
Idem hier.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Sister Act heb ik wel eens gezien, maar weinig herinneringen aan.
quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:14 schreef livelink het volgende:
Human League - Don't you want me baby
Maggie was moeder-overstequote:Op zaterdag 28 december 2024 21:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Idem hier.
Zowel 1 als 2 gezien, maar weet alleen nog dat Whoopie er in mee speelt.
Een milkstout.... je begint behoorlijk zwaar denk ik dan.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:16 schreef Symphonic het volgende:
Mijn biertje van nu:
[ afbeelding ]
Ik heb ervan afgezien. Stond in de post van 16:39 uur waarop je reageerdequote:Op zaterdag 28 december 2024 19:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
@:dj11 ga je nog draaien
Welkom Fok!-kers!quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wij luisteren mee
Van de meet op fok!
Gezellig.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wij luisteren mee
Van de meet op fok!
Dat is zonde.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Beetje jammer van het dure biertje, het is z’n koolzuur kwijt
Zeker zonde.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Beetje jammer van het dure biertje, het is z’n koolzuur kwijt
IPAquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:22 schreef Melting het volgende:
Ik zit nu aan deze:
[ afbeelding ]
Die is heel goed te doen.
Zijn dat dan wat je noemt groupies?quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:24 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Tegenwoordig luistert men in groepen naar Radio 49
Goed idee.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik luister ook
Mijn idee om r49 aan te zetten
Ik ben hier helemaal alleenquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:24 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Tegenwoordig luistert men in groepen naar Radio 49
Ik drink tegenwoordig bijna alleen nog maar IPA en barrelaged biertjes. En dat zijn dan barleywines of quadrupels.quote:
Ik vind het heerlijkquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik drink tegenwoordig bijna alleen nog maar IPA en barrelaged biertjes. En dat zijn dan barleywines of quadrupels.
Nou, ik vind het eigenlijk wel lekker. Woensdag een huis vol en gisteren ook weer bezoek. Ik was wel even toe aan minder mensen om me heen.quote:
Kan ik me helemaal voorstellen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, ik vind het eigenlijk wel lekker. Woensdag een huis vol en gisteren ook weer bezoek. Ik was wel even toe aan minder mensen om me heen.
Neem je er een wijntje of biertje bij?quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, ik vind het eigenlijk wel lekker. Woensdag een huis vol en gisteren ook weer bezoek. Ik was wel even toe aan minder mensen om me heen.
Ik heb al twee wijntjes op, dus ik twijfel nog.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Neem je er een wijntje of biertje bij?
quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:29 schreef livelink het volgende:
Kool and the Gang? - Let's groove tonight
Alleen doen als je je er goed bij voelt.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb al twee wijntjes op, dus ik twijfel nog.
Jullie wonen tegenwoordig dan ook echt in een uithoek.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben geen bezoek krijgen of op bezoek gaan meer gewend, we zijn echt kluizenaars geworden.
Ik denk hetquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Zijn dat dan wat je noemt groupies?
Ja, ik heb zelf ook wel kluizenaarsneigingen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben geen bezoek krijgen of op bezoek gaan meer gewend, we zijn echt kluizenaars geworden.
Vandaag nog een heel gesprek met de dame van de groentenwinkel over gehad.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik heb zelf ook wel kluizenaarsneigingen.
Dat was op de vorige plek niet heel anders qua bezoek hoorquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Jullie wonen tegenwoordig dan ook echt in een uithoek.
Ik vind het al heel bijzonder dat je naar de groentenwinkel gaat. Die hebben wij niet eens meer in ons stadje.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Vandaag nog een heel gesprek met de dame van de groentenwinkel over gehad.
Was zo vroeg dat er nog niemand anders in de winkel was. Heb daar een half uur staan te beppen.
Wij nog 1 hier in de 15 kilometer omtrek, gok ik.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind het al heel bijzonder dat je naar de groentenwinkel gaat. Die hebben wij niet eens meer in ons stadje.
Toch is dat leuk zulke spontane gesprekkenquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Was zo vroeg dat er nog niemand anders in de winkel was. Heb daar een half uur staan te beppen.
Waarom gaat die winkel dan zo vroeg open?quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Zeker.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Toch is dat leuk zulke spontane gesprekken
Bonsoirquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom gaat die winkel dan zo vroeg open?
Speciaal voor Meltingquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Zeker.
@:Symphonic .... ga eens thee zetten.
Normaal is het wel vroeg al drukker. Maar vanmorgen erg mistig, dus blijven mensen iets langer in bed, denk ik.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij gebrek aan beter misschien?quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph is raar, hij heeft alsnog driekwart van dat dooie biertje opgedronken
quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph is raar, hij heeft alsnog driekwart van dat dooie biertje opgedronken
Ik had toen oorbellen die heel erg leken op wat daar als ketting hangt. Dat noemde ik ook mijn Madonna-oorbellen. Meestal droeg ik er heel hip maar 1quote:
Dat was toen inderdaad heel hip.... heb ik nooit begrepen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik had toen oorbellen die heel erg leken op wat daar als ketting hangt. Dat noemde ik ook mijn Madonna-oorbellen. Meestal droeg ik er heel hip maar 1
Hij heeft er nog 2 van die brouwerij staan. En nog een krat of wat Kordaat en weet ik wat nog meer. We zijn echt van de voorraden he?quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Bij gebrek aan beter misschien?
Ik volg nu iemand op instagram die allerlei dingen uit haar (en mijn) jeugd post, hilarisch. Ze showde ze onlangs een hele collectie oorbellen en ik moet zeggen: de helft ofzo had ik ook. Houten papegaaienoorbellen had ik dan weer niet, ik deed niet aan iedere trend meequote:Op zaterdag 28 december 2024 21:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat was toen inderdaad heel hip.... heb ik nooit begrepen.
Wel ideaal als je er 1 kwijt was.
Fijn om te horen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wij gaan lekker op deze muziek
Nostalgie... leuk om sommige dingen weer eens terug te zien.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik volg nu iemand op instagram die allerlei dingen uit haar (en mijn) jeugd post, hilarisch. Ze showde ze onlangs een hele collectie oorbellen en ik moet zeggen: de helft ofzo had ik ook. Houten papegaaienoorbellen had ik dan weer niet, ik deed niet aan iedere trend mee
Als ze maar niet gaan roepen: het werd inderdaad eens tijd dat je onder douche ging!quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:44 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 zet het raam wagenwijd open![]()
Get Fresh At The Weekend...
Ik houd je op de hoogte of dat gebeurtquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Als ze maar niet gaan roepen: het werd inderdaad eens tijd dat je onder douche ging!
quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:45 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik houd je op de hoogte of dat gebeurt
The roof is on firequote:Op zaterdag 28 december 2024 21:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Opnieuw de hens erin!![]()
[ afbeelding ]
We gaan goed hieropquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Opnieuw de hens erin!![]()
[ afbeelding ]
Dan hoop ik dat je snel opknapt. Geen leuk manier om het nieuwe jaar in te gaan als je beroerd bent.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:03 schreef MadMaster het volgende:
Ik had nu bij een oliebollen party moeten zijn, maar gisteren, net nadat ik een last-minute snipperdag had genomen, werd ik kotsmisselijk en heb ik verder bijna de hele dag op bed gelegen.
Inmiddels gaat het wel weer, maar ik had geen zin om op pad te gaan.
Heb niet veel gegeten sinds gisteren…
Ach, die jaarwisseling is ook maar een momentopname, die ik steeds minder boeiend vind.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je snel opknapt. Geen leuk manier om het nieuwe jaar in te gaan als je beroerd bent.
Oh wat sneu. Dan nog maar ff rustig aan doenquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:03 schreef MadMaster het volgende:
Ik had nu bij een oliebollen party moeten zijn, maar gisteren, net nadat ik een last-minute snipperdag had genomen, werd ik kotsmisselijk en heb ik verder bijna de hele dag op bed gelegen.
Inmiddels gaat het wel weer, maar ik had geen zin om op pad te gaan.
Heb niet veel gegeten sinds gisteren…
Maar ook wel fijn als je dan fit bent.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, die jaarwisseling is ook maar een momentopname, die ik steeds minder boeiend vind.
We krijgen vrienden op bezoek dan, dus ik hoef niet op pad…
Ja, dat altijd.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar ook wel fijn als je dan fit bent.
quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat altijd.
Maar het zal wel goed komen, vanavond een home made soepje van mw. MM gegeten en dat doet altijd wonderen…
Wondersoepquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat altijd.
Maar het zal wel goed komen, vanavond een home made soepje van mw. MM gegeten en dat doet altijd wonderen…
Nou verschrikkelijk, ik moet verplicht leuke dingen doenquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Wordt jij onderdrukt?![]()
[ afbeelding ]
Ik leef met je mee.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou verschrikkelijk, ik moet verplicht leuke dingen doen![]()
Echt….
quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:23 schreef livelink het volgende:
Kylie en Jason - Especially for you
quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:24 schreef Symphonic het volgende:
Kylie Minogue and Jason Donovan - Especially For You
Ach, kerst is toch al voorbij. Het mocht wel.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:25 schreef MadMaster het volgende:
Het kerstglazuur breekt hier overal spontaan af…
quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:25 schreef MadMaster het volgende:
Het is wel een zeiknummer jaquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:25 schreef MadMaster het volgende:
Zetten ze zelf ook OMD op hun hoesjequote:
Op het album is Joan Of Arc een aparte track, iets geheel anders…quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:27 schreef DJ11 het volgende:
Orchestral Manoeuvres In The Dark - Maid Of Orleans (Joan of Arc)
Weet ik. Dat was de single ervoor.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op het album is Joan Of Arc een aparte track, iets geheel anders…
Bronquote:"Joan of Arc (Maid of Orleans)" is a song by English electronic band Orchestral Manoeuvres in the Dark (OMD), released in 1982 as the third single from their third studio album, Architecture & Morality. To prevent confusion with the group's previous single "Joan of Arc", the song was retitled "Maid of Orleans (The Waltz Joan of Arc)" for its single release.
Cover van die van Van Halen…quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:35 schreef livelink het volgende:
Iron Maiden - Running with the Devil
quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:35 schreef livelink het volgende:
Iron Maiden - Running with the Devil
quote:
Ach ja, ik wilde eerst Cheap Trick zeggenquote:
Ja, ik wacht ook wel even lang af tot ze echt gaan zingen, maar ik ga nu voor Africaquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:38 schreef MadMaster het volgende:
Alles wat je hier zegt, is goed.
Allemaal 1 pot nat…
quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik wacht ook wel even lang af tot ze echt gaan zingen, maar ik ga nu voor Africa
Toch I can't stop loving youquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik wacht ook wel even lang af tot ze echt gaan zingen, maar ik ga nu voor Africa
Precies…quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:38 schreef MadMaster het volgende:
Alles wat je hier zegt, is goed.
Allemaal 1 pot nat…
Tja, zo gaat dat tegenwoordig.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:42 schreef DJ11 het volgende:
Ik zat ondertussen even wat te lezen over die brand/aanslag in Vroomshoop. Echt bizar. Het blijkt kennelijk een uit de hand gelopen ruzie over een verkochte hond te zijn.
Love Radio tijdens het vakkenvullen?quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:45 schreef DJ11 het volgende:
Ik krijg hier onmiddellijke Love Radio-vibes van. Wie kent die zender nog?
Ik werkte destijds als vakkenvuller in een supermarkt. En dan stond dit soort muziek aan...
Welterusten Mad. En dat je maar snel opknapt.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:45 schreef MadMaster het volgende:
Het was me een genoegen, maar ik ga zo lekker vanaf een voorverwarmd bed darten kijken.
Dank en tot de volgende ronde…
Have fun en beterschapquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:45 schreef MadMaster het volgende:
Het was me een genoegen, maar ik ga zo lekker vanaf een voorverwarmd bed darten kijken.
Ja, niet echt energiek.... Maar ik herinner me dat dit soort muziek echt aan stond.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Love Radio tijdens het vakkenvullen?
Welterusten alvast en beterschapquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:45 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:48 schreef DJ11 het volgende:
Hoe dan ook: Kim Wilde - Keep Me Hangin' On
Love Radio zegt me niet echt iets. Voorloper van Sky?quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:45 schreef DJ11 het volgende:
Ik krijg hier onmiddellijke Love Radio-vibes van. Wie kent die zender nog?
Ik werkte destijds als vakkenvuller in een supermarkt. En dan stond dit soort muziek aan...
Ik kon even niet reageren, er kwam rook uit mijn stemapparaatjequote:Op zaterdag 28 december 2024 22:48 schreef DJ11 het volgende:
Afkeurend bericht van Symph of DDM in 3... 2... 1....
Police - So lonelyquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:50 schreef Melting het volgende:
De plaat hierna is speciaal voor livelink, DJ11 en mezelf.
quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik kon even niet reageren, er kwam rook uit mijn stemapparaatje
Nee, dat was een concurrerende zender. Voortgekomen uit Power FM, een hitzender die kort heeft bestaan.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Love Radio zegt me niet echt iets. Voorloper van Sky?
Is gelukkig helemaal aan mij voorbij gegaan. In die tijd luisterde ik alleen nog maar naar 3FMquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:51 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, dat was een concurrerende zender. Voortgekomen uit Power FM, een hitzender die kort heeft bestaan.
Ik begon 3FM toen al beu te worden; het is eigenlijk nooit meer goedgekomen. In 1995 kreeg je Radio 538 in de ether, dat weet ik nog wel. Zo rond 1998 schakelde ik steeds vaker naar Eins Live, zeg maar WDR 1. Ik weet nog dat ik daar "Narcotic" van Liquido ontdekte.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Is gelukkig helemaal aan mij voorbij gegaan. In die tijd luisterde ik alleen nog maar naar 3FM
Nee, maar intro is nogal lang, zeg maar.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:58 schreef DJ11 het volgende:
Ik dacht even dat @:Melting bier aan het halen was
quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:58 schreef DJ11 het volgende:
Ik dacht even dat @:Melting bier aan het halen was
Van mij?quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:58 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb vanochtend nog een concert van hem zitten kijken
Van Bryan Adams of van Billy Joel?quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:58 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb vanochtend nog een concert van hem zitten kijken
Ik besefte het toen ik de helikopter zachtjes hoordequote:Op zaterdag 28 december 2024 22:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, maar intro is nogal lang, zeg maar.
Billy Joel.. Zijn 100e concert in Madison square.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Van Bryan Adams of van Billy Joel?
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Billy Joel.. Zijn 100e concert in Madison square.
Na deze plaat ga ik slapen overigens.
Dank voor de fijne muziek Melting.
Fijne avond nog
Klopt. Uitgezonden en dus ook terug te kijken bij de NPOquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Fijne avond nog
Ja..... het jaren 80- gebeuren loopt op z'n einde.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:10 schreef DJ11 het volgende:
Je zit vandaag wel in met mapje met kneiters of niet?
Dat was ook wel wat ik verwachtte, ja. Bryan Adams word je niet vrolijk van.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Fijne avond nog
Een nieuw jaar, een nieuw beginquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja..... het jaren 80- gebeuren loopt op z'n einde.
Volgende week zaterdag deel dit, en deel iets anders. Ga nog even nadenken wat.
quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:20 schreef livelink het volgende:
Dolly and Kenny - Island in the storm
Ik heb de jaarlijst al helemaal klaarstaan. En voor 2025 genoeg ideeën, waaronder ook de nodige themashows die eindelijk maar eens werkelijkheid moeten worden.quote:
Ze ziet er echt angstig mager uit op deze foto.quote:
Geen idee hoe oud ze hier was.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze ziet er echt angstig mager uit op deze foto.
Oei.... had ze hier toch geen 36 geschat.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:29 schreef livelink het volgende:
[..]
ongeveer 36. Ze is nu al 80 (!)
quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:35 schreef livelink het volgende:
Alan Parsons Project - Eye in the skye
Ik heb echt geen idee....quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:36 schreef Melting het volgende:
Nou ben ik aan het zoeken geweest laatst.
Het Egyptische teken op die hoes van The APP.... is dat het oog van Horus of het oog van Ra?
Volgens mij Horusquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:36 schreef Melting het volgende:
Het Egyptische teken op die hoes van The APP.... is dat het oog van Horus of het oog van Ra?
Dat dacht ik ook, maar las ook weer dat het het oog van Ra kan zijn.quote:
Online gokken mag alleen bij erkende casino's in Nederland.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:40 schreef DJ11 het volgende:
Naam zangeres vergeten: (niet Liza Minnelli) - Love Pains
Gokje: Yvonne Elliman
Die zijn dus hetzelfde heb ik nu ontdekt:quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:36 schreef Melting het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |