SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Tjoent is still alive!quote:Op woensdag 25 december 2024 08:15 schreef Tjoent het volgende:
Fijne kerstdagen Radio49 peeps![]()
[ afbeelding ]
Fijn dat je niet vergaan bent.quote:Op woensdag 25 december 2024 08:34 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Uiteraard zeg... onkruid vergaat immers niet.
Alles goed in het Brabantse land?
Dat klinkt goed.quote:Op woensdag 25 december 2024 08:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Fijn dat je niet vergaan bent.
Hier gaat alles goed hoor. Lekker vakantie momenteel.
Jij ook een paar dagen vrij?
Jij ook een fijne paar dagen dan.quote:Op woensdag 25 december 2024 08:48 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Dat klinkt goed.
Yep, ook vrij. Een paar dagen maar hoor![]()
Fijne vakantie gewenst.
Hoi Viro.... dat is inderdaad lang geleden.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:38 schreef Viro het volgende:
Damn, is het al 13 jaar geleden? Tijd vliegt voorbij.
Fijne kerst
Uiteraard keurig in Smurfen-stijlquote:Op woensdag 25 december 2024 08:15 schreef Tjoent het volgende:
Fijne kerstdagen Radio49 peeps![]()
[ afbeelding ]
Ik denk dat Melting aan een kerstdiner zit en dat hij dat even was vergeten.quote:
Jammerquote:Op donderdag 26 december 2024 19:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat Melting aan een kerstdiner zit en dat hij dat even was vergeten.
Tof! Hoe laat?quote:Op donderdag 26 december 2024 20:48 schreef Melting het volgende:
Oei.... door de drukte niet in de gaten gehad dat het al zo laat was.
Zaterdag ben ik er zeker weer.
Ben zelf naar een Fok! Meet maar weet niet hoe lang ik daar blijf. Ik sluit wel aan als ik kanquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
21.00 uur.
Als Melting het niet weer vergeet…
Fok! meets, ze bestaan nog…quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ben zelf naar een Fok! Meet maar weet niet hoe lang ik daar blijf. Ik sluit wel aan als ik kan
Ik ga naar een oude vriend van Fok, jaren niet meer gezienquote:
Misschien kunnen we wel meeluisteren op de meetquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:15 schreef DJ11 het volgende:
Er was haast geen nieuwe muziek meer te beluisteren, dus ik heb zeeën van tijd. Met alle plezier draai ik een paar uurtjes voorafgaand aan Melting, als daar enige animo voor is.
quote:Op zaterdag 28 december 2024 16:39 schreef DJ11 het volgende:
Ik schat in dat de animo sowieso erg laag is, dus ik doe dan verder geen moeite.
Wel alvast de officiële aankondiging voor maandag:
[ afbeelding ]
Het begint bewust op tijd, zodat de uitzending rond 21:30 uur is afgelopen.
Die naam komt me bekend voor. Waar zou ik haar van kunnen kennen?quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Ff omschakelen hoor, we keken een docu over Maggie Smith, wat was ze toch briljant
Harry Potter, Downton Abbey, Sister Act…quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Die naam komt me bekend voor. Waar zou ik haar van kunnen kennen?
Ah..... dan heb ik haar naam wel eens voorbij zien komen bij Downton Abbey, denk ik.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Harry Potter, Downton Abbey, Sister Act…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |