quote:Op vrijdag 27 december 2024 18:03 schreef Tele6 het volgende:
* Tele6 eindelijk een nieuwe, passende sportbeha gevonden heeft
Voor negen euro bij de zeeman nota bene
Wij vonden 'm live scherp, energiek en goed. Jullie ook?quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:00 schreef AnneX het volgende:
[..]
Al weer!? Sterkte dan.
Moet ook iedere dag duidelijk hardop zeggen welke dag het is. Gekke periode.
Nu kijken wij Freek…
Net als afgelopen jaar...quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:52 schreef fietsie het volgende:
Ja ik begin 6 januari weer. Wordt een pittig jaar.
T was enorm lekker, maar ik vrees een lange nacht. Elin op schoot was niet fijnquote:
Hij was zichzelf.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:20 schreef Blues het volgende:
[..]
Wij vonden 'm live scherp, energiek en goed. Jullie ook?
Ja echt he, soepeltjesquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:00 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hij was zichzelf.
( dattie even op een stoel ging staan en eraf stapte! Of op de grond het laatste pakje achterin het schap 😉voor een 80- jarige!
Deze ga ik nu lezen: https://www.nrc.nl/nieuws(...)ef-en-trots-a4877653
Je kent de archive.is truc wel toch? Zo niet, proberen maarquote:
Goed goed!quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:15 schreef AnneX het volgende:
Heee @:Molo kom je ook weer eens binnenwaaien. Welkom terug.
Hoe is het met je? Heb je ook vakantie en ga je dan met miniMolo op stap?
HST ole olequote:Op zaterdag 28 december 2024 00:38 schreef Queller het volgende:
Het ging over kwalen! Ik heb er een die ik hier niet eerder las: haaruitval to the max. Het zou zomaar kunnen dat ik binnenkort kaal ben. Interessante ontwikkeling.
Kweenie, mogelijk mijn schildklier die weer wat getweakt moet worden. Van de week bloed geprikt; wellicht dat dat iets oplevert. Gelukkig heb (had) ik een heel volle bos, dus ik kan wel wat missen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 09:11 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat vervelend @:queller Komt het door ziekte en/of medicatie of lleeftijd (volgens mij ben jij ook geen 20 meer).
Mijn moeder had het ook heel erg, voornamelijk door medicatie en die ongein kreeg ik ook. Ben ook veel kwijtgeraakt maar samen met de apotheker gezocht naar iets wat net zo goed werkt maar minder uitval veroorzaakt
quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:26 schreef Queller het volgende:
[..]
Toen de kappers tijdens corona niet meer mochten knippen, werd ik zo psychisch gestoord van mijn haar dat ik overwoog mijn kop kaal te scheren. Leek me een mooi moment om te kijken hoe me dat stond. Mijn overweging leverde thuis (compleet onverwacht) zoveel weerstand op, dat ik het bij de schaar heb gelaten*. Toen dacht ik nog: ach, misschien komt er nog wel eens een moment**.
N.B.'s
*: Ik heb twee keer in mijn leven letterlijk in mijn broek gezeken van het lachen. De betere helft ging knippen en ze was al doende naar het zich liet aanhoren bijzonder tevreden met haar eigen werk: "Hmmm, dit is echt goed hoor. Hier nog een stukje denk ik!" Babbel, babbel, vrolijk ende blij. En toen, [knip] : "..... Ow!....." Dat hoofd! Ik bleef er bijna in. Hilarisch. Nou goed, je had erbij moeten zijn geweest...
**: Be careful what you wish for!
Goeie reis en groetjes aan de bergquote:Op zaterdag 28 december 2024 07:45 schreef sigme het volgende:
Mogge.
Vandaag maar even wat kleren in een tas verzamelen, poezen een extra aai geven, kerstmaalrestanten in de vriezer mikken en dan vertrekken we naar Spanje. Oud & nieuw op ons eigen bergje vieren.
Ken die hele coll./interviewer niet.quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:00 schreef AnneX het volgende:
Deze ga ik nu lezen: https://www.nrc.nl/nieuws(...)ef-en-trots-a4877653
quote:Wees niet bang
Voor wat ze van je vinden
Wat weet je van een ander
Als je jezelf niet kent
Verlies je oorsprong niet
Door je te snel te binden
Het leven lijkt afwisselend
Maar zelfs de liefde went.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |