Ben niet jaloers op jequote:Op vrijdag 27 december 2024 16:37 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja nog een beetje leren hoe ik m'n frustraties iets meer kan verwerken
verder was het voor de gasten heel gezellig.. ik was gesloopt. dat is altijd een beetje het probleem als je zelf de gast heer/vrouw bent denk ik. weinig tijd gehad om bij te kletsen met de mensen..
Ik zou nog mince pies en christmas pudding en thee en cider en ales meenemen (en bloemenzaad maar dat mag eigenlijk niet).quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
auto vol afgeprijsde badbommen
quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Beeldschermbril maakt mijn werkende leven al tijden leukerGelukkig betaalt werkgever een tikje mee.
Varifocus voor lezen zit al in mijn dagelijkse bril ingebouwd, maar die redde het niet meer tot scherm.
Raar weer vandaagVan dikke mistsoep (<50m zicht) naar stralend blauwe luchten en zonneschijn. Soms alleen bovenop het viaduct, soms als je een km verder reed.
Dus uiteraard had de helft van het verkeer geen lichten aan. Fijn, als je de soep inrijdt![]()
Nu met dubbel prrrr op schoot, want die hebben me beide kerstdagen nauwelijks gezien.
Kom maar halen. Staat hier in de kast.quote:Op vrijdag 27 december 2024 17:06 schreef fietsie het volgende:
Mooi, dan nu op zoek naar een adresje voor rijstolie waar ze er geen fantasiebedrag voor vragen.
Lief aangeboden, maar is wat ver fietsenquote:Op vrijdag 27 december 2024 17:47 schreef AnneX het volgende:
[..]
Kom maar halen. Staat hier in de kast.
Doe er niks mee.
Hier zijn natuurlijk altijd wel kattenharen in huis maar die probeer ik niet mee te serveren. Vorig jaar ergens gegeten waar 6 katten en een hond leefden, ben lang bezig geweest om alle haren van mijn kleding te halen en ja, die kwamen ook op t bordquote:Op vrijdag 27 december 2024 18:02 schreef Tele6 het volgende:
Herkenbare struggle @:Barreltje met verschillende niveaus van hygiëne... hier beetje andersom, we gingen bij tante eten en daar loopt een konijn los door de huiskamer, dus de halve avond konijnenharen uit m'n eten zitten plukken. (Konijn is wel zeer schattig dus dat maakt iets goed)
quote:Op vrijdag 27 december 2024 18:03 schreef Tele6 het volgende:
* Tele6 eindelijk een nieuwe, passende sportbeha gevonden heeft
Voor negen euro bij de zeeman nota bene
Nu pas weekend dusquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:37 schreef fietsie het volgende:
OK, het was dus vrijdag vandaag.
Goed om te weten
Ja ik begin 6 januari weer. Wordt een pittig jaar.quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:48 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nu pas weekend dusheb je volgende week ook nog vrij?
Al weer!? Sterkte dan.quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja ik begin 6 januari weer. Wordt een pittig jaar.
Dat was dit toch ook al?quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja ik begin 6 januari weer. Wordt een pittig jaar.
Jup; hopelijk is komend jaar prive beter te doen, want qua werk mogen er nog een paar schepjes op.quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zesde kerstdag was prima. Brood gebakken, uitgebreid gebruncht, de laatste 100 bollen de aarde in, 5 keer een bestelling voor zaden gedaan, beetje digitale en papieren administratie gedaan.
quote:Op vrijdag 27 december 2024 18:03 schreef Tele6 het volgende:
* Tele6 eindelijk een nieuwe, passende sportbeha gevonden heeft
Voor negen euro bij de zeeman nota bene
Wij vonden 'm live scherp, energiek en goed. Jullie ook?quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:00 schreef AnneX het volgende:
[..]
Al weer!? Sterkte dan.
Moet ook iedere dag duidelijk hardop zeggen welke dag het is. Gekke periode.
Nu kijken wij Freek…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |