abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 december 2024 @ 08:54:55 #126
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_216020923
* Jan_Onderwater gaat zo boodschappen doen hier in Frankrijk, heerlijk zoals ieder jaar met de feestdagen weg. Geen geknal, geen familie, geen gedoe.Ideaal
pi_216021967
Werk is rustig en gezellig O+
pi_216022074
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 december 2024 08:44 schreef sigme het volgende:
Mogge!

Kachel brandt, broodbakmachine staat te zwoegen op een brooddeeg met rozijnen etc, katten op schoot, lief nog even in bed. Vredig O+
O+

Hier een soortgelijke opzet. Ik sliep uit en heb nu poes op schoot. J is aan het zwoegen op brooddeeg.
Spoilers!
  vrijdag 27 december 2024 @ 10:56:47 #129
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_216022262
Ellende met boodschappen doen in Frankrijk is dat ik veel te veel koop
Bij de bakker, Baguette, Croissant, Pain au Chocolat, Pain au raisin, Galette au beure, tarte au pommes
pi_216022980
Nog lekker vrij vandaag, 1 kind bij z'n vader, andere op de opvang en en vrouw ziek in bed ;( kon ik mooi rustig hardlopen (na twee maanden! :') ) en naar de opticien voor een beeldscherm/leesbril :o
* clubsoda huilt in 40+ }:|

Ik ga maar eens koffie drinken met mezelf O+ en lekkere dingen voor de lunch zoeken O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_216024506
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2024 11:44 schreef Clubsoda het volgende:
Nog lekker vrij vandaag, 1 kind bij z'n vader, andere op de opvang en en vrouw ziek in bed ;( kon ik mooi rustig hardlopen (na twee maanden! :') ) en naar de opticien voor een beeldscherm/leesbril :o
* clubsoda huilt in 40+ }:|

Ik ga maar eens koffie drinken met mezelf O+ en lekkere dingen voor de lunch zoeken O+
We hebben een paar weken terug leesbrillen gekocht voor ise en die heeft sindsdien veel minder vaak migraine. Maar die is dan ook bijna vijftig :o
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_216024938
Ik heb woensdag een paar keer gewandeld met podcast, wat boodschappen gedaan, vier wasmanden vol schone droge was opgehangen/opgevouwen/opgeruimd en tussendoor lekker op de bank gehangen. In avond nog even met ouders gebeld.

Gister naar Ikea (had toch wat nodig en er toen ook maar meteen ontbeten), action en supermarkt, nieuw (beter verduisterend) gordijn opgehangen in kamer nichtje, was gedaan en uitgehangen, gewandeld en op bank gehangen. In avond ook nog even ouders gebeld.

Vanochtend schone droge was opgeruimd, wasrekken opgeruimd, kinderwagen beneden gezet, babyfoon alvast goed klaargezet, fietszitje-montageblok op fiets gezet en fietszitje erop, aanrecht opgeruimd en schoongemaakt, kinderstoel uit kast gehaald en aan tafel gezet, tafel half leeggeruimd, robot laten stofzuigen en dweilen en even gesport. Ik had nul zin, heb ook maar twee krachtoefeningen gedaan en een cardio ren-laddertje van 5 min op de loopband, maar wél een PR op squat (10x30,35,42 kg; vorige record was 41 kg haha).

En nu lig ik op de bank tot nichtje gebracht wordt. Ze komt zo tussen 15-16u ongeveer, en gaat ergens zondag weer weg. Morgen tijdens middagslaap en in avond al zoveel mogelijk schaatsen terugkijken, en zondag de rest. Wel echt zin in, heel benieuwd. En gezellig met nichtje natuurlijk, kijken wat we dit keer gaan doen. Mss morgenochtend even naar de bieb ofzo.
pi_216025222
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 december 2024 13:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
We hebben een paar weken terug leesbrillen gekocht voor ise en die heeft sindsdien veel minder vaak migraine. Maar die is dan ook bijna vijftig :o
De opticien was vrij duidelijk dat het gewoon verstandig is om een leesbril aan te schaffen zodra je merkt dat je niet meer goed kunt accommoderen omdat je er niets mee traint door het toch te proberen.

Ik had me sowieso als voorgenomen om niet zoals mijn moeder te worden (papier om armlengte afstand 'het gaat best hoor!') maar mijn ogen geven ook duidelijk aan dat dit het niet is. Ik krijg er geen migraine van, hoewel ik me goed kan voorstellen dat dat ook toeneemt met knijpen en turen :Y Ik heb wel andere gekke klachten, waarvan ik hoop dat ze oplossen met de bril want anders moet ik in een MRI en nou ja, dat is ook weer zo wat.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  Moderator vrijdag 27 december 2024 @ 14:30:36 #134
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_216025732
Al weer bijna 7 uur aan het werk. Alleen op de zaak. Nog wat leuke tekenwerk doen en paar uur aan het verven geweest. Vorige week vrijdag - toen iedereen in de werkplaats al vrij was - kwamen er nog wat onderdelen binnen die eigenlijk 6 januari op transport moeten :')
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator vrijdag 27 december 2024 @ 14:36:22 #135
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_216025839
Oh ja schaatsen is natuurlijk weer dit weekend. Dit jaar niet gegaan, laatste jaren ben ik altijd wel keer gegaan met mn pa.

Hopelijk is er volgend jaar keer iets in Inzell, leek ons wel es leuk om eens ergens anders te kijken. In de bergen, hopelijk met sneeuw en zo :)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_216026385
Voor het eerst in tijden weer een stuk voor de lol gefietst. Steeds was het nat/zou het nat worden en da’s dan niet voor de lol fietsen. En een zere schouder nodigt ook niet uit om een eind te fietsen. Ook verstandig geweest en het korte rondje Velp gedaan, 8.5 km. Volgende keer wel warmere handschoenen aan en andere sokken en dan het middellange rondje doen. Ook op een andere plek de Velperweg op, ik dacht dat ze met een deel van de aanpassing klaar waren, da’s ook zo, maar de weg is nog niet begaanbaar :D

Wat een drukke dagen @vlindertje89 maar ook nuttige drukke dagen?

Vwb brillen, ik vraag me wel eens af hoe ze dat tig jaar geleden bij slechtziendheid deden? Een bril/corrigerend ding was echt niet voor iedereen beschikbaar. Ben zo blij dat die dingen bestaan.
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 27 december 2024 @ 15:08:08 #137
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_216026597
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2024 08:30 schreef Anthraxx het volgende:

[..]
Loop je hem helemaal? Heb je al delen gehad?
Van Den Bosch nu dus naar Tiel.
Het blijft volgend jaar een 'reserve-LAW' dus een stukje of 3-4 volgend jaar. :)
Maar ooit zal ik het wel uitlopen :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_216027868
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2024 14:08 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
De opticien was vrij duidelijk dat het gewoon verstandig is om een leesbril aan te schaffen zodra je merkt dat je niet meer goed kunt accommoderen omdat je er niets mee traint door het toch te proberen.

Ik had me sowieso als voorgenomen om niet zoals mijn moeder te worden (papier om armlengte afstand 'het gaat best hoor!') maar mijn ogen geven ook duidelijk aan dat dit het niet is. Ik krijg er geen migraine van, hoewel ik me goed kan voorstellen dat dat ook toeneemt met knijpen en turen :Y Ik heb wel andere gekke klachten, waarvan ik hoop dat ze oplossen met de bril want anders moet ik in een MRI en nou ja, dat is ook weer zo wat.
Beeldschermbril maakt mijn werkende leven al tijden leuker _O_ Gelukkig betaalt werkgever een tikje mee.
Varifocus voor lezen zit al in mijn dagelijkse bril ingebouwd, maar die redde het niet meer tot scherm.

Raar weer vandaag :D Van dikke mistsoep (<50m zicht) naar stralend blauwe luchten en zonneschijn. Soms alleen bovenop het viaduct, soms als je een km verder reed.
Dus uiteraard had de helft van het verkeer geen lichten aan. Fijn, als je de soep inrijdt }:|

Nu met dubbel prrrr op schoot, want die hebben me beide kerstdagen nauwelijks gezien.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 27 december 2024 @ 16:20:35 #139
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_216028025
Het was hier grijs, grauw, koud, stil en uitgestorven op de fiets.

Samen met uk ons meer-en-bos rondje getrapperd, dik ingepakt. Warm worden wilde niet lukken.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 27 december 2024 @ 16:21:16 #140
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_216028043
ja hoi!
ik had een week lang mn ouders op visite. en m'n zusje en spruit was er ook 5 dagen en tante, oom en 3 nichtjes +1 aanhang was er ook 5 dagen..
nu is de rust weer terug in huis *O* we lijken de kerst enigszins OK overleefd te hebben..

enige minpuntjes waren
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
verder was het allemaal HEEL ERG lekker .. heeft de afwas machine 4 uur per dag stil gestaan en is het nu heerlijk stil in huis en wrodt er naar de pijltjes gooiende atleten op tv gekeken O+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  vrijdag 27 december 2024 @ 16:23:29 #141
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_216028079
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 december 2024 16:21 schreef Barreltje het volgende:
ja hoi!
ik had een week lang mn ouders op visite. en m'n zusje en spruit was er ook 5 dagen en tante, oom en 3 nichtjes +1 aanhang was er ook 5 dagen..
nu is de rust weer terug in huis *O* we lijken de kerst enigszins OK overleefd te hebben..

enige minpuntjes waren
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
verder was het allemaal HEEL ERG lekker .. heeft de afwas machine 4 uur per dag stil gestaan en is het nu heerlijk stil in huis en wrodt er naar de pijltjes gooiende atleten op tv gekeken O+
Gemiddeld genomen klinkt dit als een ruime 8 ? :)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_216028084
Goedemiddag :W

Gisteren geen kerstverplichtingen en zijn we lekker naar De Efteling geweest. Nog heel even geprobeerd te schaatsen (was 15 jaar geleden) maar ik kwam er achter dat ik dat echt niet meer durf :') Ik was er al nooit zo goed in, maar toen ik jonger was hield me dat niet tegen. Maar nu durfe ik echt niet meer de rand los te laten. Uiteindelijk wel om kunnen lachen.
pi_216028209
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2024 14:58 schreef Kaatje1 het volgende:
Voor het eerst in tijden weer een stuk voor de lol gefietst. Steeds was het nat/zou het nat worden en da’s dan niet voor de lol fietsen. En een zere schouder nodigt ook niet uit om een eind te fietsen. Ook verstandig geweest en het korte rondje Velp gedaan, 8.5 km. Volgende keer wel warmere handschoenen aan en andere sokken en dan het middellange rondje doen. Ook op een andere plek de Velperweg op, ik dacht dat ze met een deel van de aanpassing klaar waren, da’s ook zo, maar de weg is nog niet begaanbaar :D

Wat een drukke dagen @:vlindertje89 maar ook nuttige drukke dagen?

Vwb brillen, ik vraag me wel eens af hoe ze dat tig jaar geleden bij slechtziendheid deden? Een bril/corrigerend ding was echt niet voor iedereen beschikbaar. Ben zo blij dat die dingen bestaan.
Wat fijn, weer eens een stuk fietsen gewoon voor de leuk! Geen last gehad erna?

Zeker nuttig druk. Was fijn de huishoudelijke klusjes te kunnen doen die normaal dan toch blijven liggen (zoals al die wasmanden schone was opruimen). Ook nog een hele zorgverzekeringen-excel gemaakt, even een werkje maar is wel inzichtelijk. Nu alleen nog kiezen, dat blijft moeilijk. Keuzes over hoe uitgebreid aanvullend pakket en over combinatiepolis of natura - bij ASR zijn altijd alle ziekenhuizen gecontracteerd en geen omzetplafonds of iig niet waar ik ooit iets van gemerkt heb, maar dat is niet overal zo. Ik heb nog vier opties open staan :D (en ook al wel wat af kunnen strepen).

@Barreltje :* op spoiler, ^O^ op de rest!
  vrijdag 27 december 2024 @ 16:33:49 #144
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_216028278
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2024 16:23 schreef Sarabi het volgende:
Goedemiddag :W

Gisteren geen kerstverplichtingen en zijn we lekker naar De Efteling geweest. Nog heel even geprobeerd te schaatsen (was 15 jaar geleden) maar ik kwam er achter dat ik dat echt niet meer durf :') Ik was er al nooit zo goed in, maar toen ik jonger was hield me dat niet tegen. Maar nu durfe ik echt niet meer de rand los te laten. Uiteindelijk wel om kunnen lachen.
Is het daar druk op dagen als dit ?
pi_216028333
Oh herkenbaar die spoiler @Barreltje! Mijn vader liep ook in zijn hand te hoesten om direct daarna met die hand peterselie op de soep te doen.
  vrijdag 27 december 2024 @ 16:37:21 #146
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_216028348
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2024 16:23 schreef fietsie het volgende:

[..]
Gemiddeld genomen klinkt dit als een ruime 8 ? :)
mja nog een beetje leren hoe ik m'n frustraties iets meer kan verwerken :P
verder was het voor de gasten heel gezellig.. ik was gesloopt. dat is altijd een beetje het probleem als je zelf de gast heer/vrouw bent denk ik. weinig tijd gehad om bij te kletsen met de mensen..
  vrijdag 27 december 2024 @ 16:39:00 #147
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_216028394
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2024 16:36 schreef Tuindier het volgende:
Oh herkenbaar die spoiler @:barreltje! Mijn vader liep ook in zijn hand te hoesten om direct daarna met die hand peterselie op de soep te doen.
mij valt het dus niet zo op, maar chef is daar echt ALLERGISCH op. die heeft een aantal dagen maar een half bordje gegeten omdat z'n eetlust weg was.. :')

dus dan weer laveren tussen familie en lief. ingewikkeld hoor.
maar we zijn er samen ( het was onze eerste keer kerst samen) erg goed doorheen gekomen. O+
  vrijdag 27 december 2024 @ 16:39:38 #148
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_216028404
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 december 2024 16:37 schreef Barreltje het volgende:

[..]
mja nog een beetje leren hoe ik m'n frustraties iets meer kan verwerken :P
verder was het voor de gasten heel gezellig.. ik was gesloopt. dat is altijd een beetje het probleem als je zelf de gast heer/vrouw bent denk ik. weinig tijd gehad om bij te kletsen met de mensen..
Oow dat ken ik wel; ik stond in "werkkleding" in de keuken de hele dag, de rest was relaxed aan het dingen doen en kletsen. Uiteindelijk belandde ik ook in die werkkleding aan tafel omdat ik de puf niet had alsnog om te kleden.
pi_216028511
*O* auto vol afgeprijsde badbommen :@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_216028573
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2024 16:33 schreef fietsie het volgende:

[..]
Is het daar druk op dagen als dit ?
Het was best wel druk maar de wachttijden vielen nog wel mee.
Ik zag dat het vandaag wel echt heel druk was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')