Vuurwerkbom ?quote:Op donderdag 26 december 2024 16:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Duisent mist. Rip aan de nabestaanden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. met alle liggies.
Morgen werken![]()
'Vroege' dienst ook nog
[ Bericht 8% gewijzigd door Blues op 26-12-2024 17:36:21 ]
En nog geholpen met computerdingen?quote:Op donderdag 26 december 2024 16:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Gisteren even naar papsie en mamsie geweest, lekker gegeten. Vandaag was gedraaid, afwas weggewerkt, picnic in ontvangst genomen en mokerveel gewandeld door de stad (en zowaar weer een muntje gevonden) En nu even relaxen met een biertje. Vanavond restjes van gisteren
Morgen weer werken (maar zal wel rustig zijn)
![]()
Behoorlijk geslaagde kerst al zeg ik het zelf![]()
Morgen gaat ook het WK pijltjes gooien weer verder
Ook ja, best veel. Allemaal dingen waar ik een antwoord op had en dan doe ik dat natuurlijk met liefdequote:Op donderdag 26 december 2024 17:34 schreef flipsen het volgende:
[..]
En nog geholpen met computerdingen?
Zeker - neem hem mee richting Praag mocht ik voor die tijd nog niet in de buurt van Deventer zijn geweestquote:
I hope you are never gonna tear those apart?quote:Op donderdag 26 december 2024 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Zal zowat maar eens gaan beginnen met het boekje voor Praag trouwens
Geroosterde varkensknie met mierikswortel eten bij La Republica, aanraderquote:Op donderdag 26 december 2024 18:37 schreef derLudolf het volgende:
Over het reisje naar Praag gesproken is daar in CUL opzich ook nog wel wat aardigs over te melden. Op de terugweg lijken we in een trein met oudere rijtuigen te zitten, waaronder een WRmz815 - een restauratierijtuig waar nog schnitzels worden geklopt en wordt gebakken en gekookt ipv opgewarmd. Eigenlijk zouden deze rijtuigen op de verbindingen Praag-Berlijn(-Hamburg) vervangen door nieuwer spul met magnetrons![]()
https://www.tagesspiegel.(...)en-prag-4030681.html
Ander CUL gerelateerd spoornieuws, de tap installaties aan boord van ICE's gaan verdwijnen, omdat tapbier nog maar 20% oid van het verkochte bier uitmaakt.
Verder gaat DB experimenteren met BordBistros zonder cash. Ik mag hopen dat ze dan de pinautomaten ook aanpassen want contante betaling aan boord gaan treinen is hele malen sneller dan haperende automaten en soms niet bestaand 4G (of zelfs 2G/3G) ontvangst
Ik kijk geen films dus references kan ik niks mee.quote:Op donderdag 26 december 2024 18:38 schreef Molo het volgende:
I hope you are never gonna tear those apart?
*Insert reference*
Prachtige stad dat trouwens, maar ben jij daar zelf niet al vaker geweest?
SPOILER: Alleen non vegan geschiktOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 26 december 2024 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kijk geen films dus references kan ik niks mee.
Ja vorig jaar nog. Is dat erg?
Nee mistmistquote:
In NL ?quote:Op donderdag 26 december 2024 19:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee mistmistmaar wel eng dicht op sommige stukken
quote:
Een van de betere films van vorig jaarquote:Op donderdag 26 december 2024 22:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
American Ficion net gezien. Goede filmAl was niet iedereen hier het daarmee eens. Wat vindt filmkenner @:sarabi van deze film?
Dat vond ik dus ook. Al vraag ik me wel af of ik dat nou juist als wit persoon zeg. Wat dan weer het mooie van de film isquote:Op donderdag 26 december 2024 23:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Een van de betere films van vorig jaar
Heerlijke donkere humor ook op momenten.
Hier ook mist langs de Lek.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |