Ahja maar dit is een variant op "Dubai chocolade repen"quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:21 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Met Kunafe zit er in ieder geval geen pistache pasta bij, hooguit gemalen nootjes erover.
Heb ook nooit de behoefte gehad om die te proberen. Las eens een prijs van 14 euro voor zo'n ding. Stel dat je dan denkt "meh...da's niet echt lekker"quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ahja maar dit is een variant op "Dubai chocolade repen"
Ik was gewoon nieuwsgierig. En nu leren we allemaal watquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:24 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Heb ook nooit de behoefte gehad om die te proberen. Las eens een prijs van 14 euro voor zo'n ding. Stel dat je dan denkt "meh...da's niet echt lekker"
Ja ik ga gewoon weer zelf bakken. Zonder krenten maar met witte rozijn, abrikoos en appelquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik was gewoon nieuwsgierig. En nu leren we allemaal wat
Dank voor je opofferingquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat was mij wat!quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarheid !quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik krijg ook met de keer meer bewondering voor @:tele6 dat ze zo'n leuk mens is.
Bonte koe, met verantwoorde pistache en chocolade, is 13 euro voor 130 gram.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:47 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nou dat was mij wat!
In het baktopic post iemand wel eens baksels van haar dochter, waaronder de Dubai reep. Kosten een fractie van de commerciële prijs.
Met échte pistache noten.
CUL / Het grote Baktopic (voor bakfoto's, -vragen en -tips) #40
Quote:…” 10 euro voor alle ingrediënten.
7 repen van rond de 90 gram.
Reep van 100 gram kost rond de ¤ 14,95 volgens mij…”
Ja euh…wat jij post zegt mij niets.quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Bonte koe, met verantwoorde pistache en chocolade, is 13 euro voor 130 gram.
Nou ben ik benieuwd, wat voor salade, eentje met veel gezonde ingrediënten of zo'n huzarensalade met veel mayoquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Waarheid !
Sterkte @:tele6 , hoe was/ is de relatie met je tante?
Goeden reportage @:dr_FlashHoeven wij de smerigheid iig niet zelf te proeven
![]()
Ik heb mijn 8-urige werkdag achter de rug. Zonder goed ontbijt en geen lunch (want ik dacht na zes uur klaar te zijn) vielen de velen opgedrongen (OPGEDRONGEN ZEG IK JE) chocolaatjes toch wat zwaar.
Even naar de supermarkt voor boodschappen… word ik belaagd door een schattig blond achtjarig kereltje ‘wilt u van mijn wafels proeven?’ Nóg meer dwang, ugh, sure. De scouting was bezig met de verkoop.
Van de weeromstuit in de winkel maar een salade gekocht.
Uiteraard controle bij de zelfscan en dat was de vijfde keer dus ik kreeg een gratis produkt
Het was chocolade![]()
![]()
Drama.
Dank jequote:
Ik houd niet van koude schotel of huzarensaladequote:Op zaterdag 28 december 2024 15:05 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nou ben ik benieuwd, wat voor salade, eentje met veel gezonde ingrediënten of zo'n huzarensalade met veel mayo
Ik kende haar niet supergoed. Sowieso m'n vaders kant van de familie niet zo, want die wonen allemaal in de randstad en dat was altijd te ver rijden. Ik zag ze amper 1 keer per jaar.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Waarheid !
Sterkte @:tele6 , hoe was/ is de relatie met je tante?
Heftige dag wel iddquote:Goeden reportage @:dr_FlashHoeven wij de smerigheid iig niet zelf te proeven
![]()
Ik heb mijn 8-urige werkdag achter de rug. Zonder goed ontbijt en geen lunch (want ik dacht na zes uur klaar te zijn) vielen de velen opgedrongen (OPGEDRONGEN ZEG IK JE) chocolaatjes toch wat zwaar.
Even naar de supermarkt voor boodschappen… word ik belaagd door een schattig blond achtjarig kereltje ‘wilt u van mijn wafels proeven?’ Nóg meer dwang, ugh, sure. De scouting was bezig met de verkoop.
Van de weeromstuit in de winkel maar een salade gekocht.
Uiteraard controle bij de zelfscan en dat was de vijfde keer dus ik kreeg een gratis produkt
Het was chocolade![]()
![]()
Drama.
Deze denk ik?quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:04 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ja euh…wat jij post zegt mij niets.
Doe je er een linkje bij? Pls
Netjes. Mijn moeder en ook een (overleden) vriend van de familie maakten die vroeger heel lekker. Laatst in een winkel kreeg ik heimwee naar zo'n hap. Dus gekocht. 1 hap en nee, was het niet. Weg ermee was niet eens smakelijk genoeg om het "toch maar" op te eten.quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dank je![]()
Om het af te leren ga ik mezelf dadelijk onderdompelen in bad.
[..]
Ik houd niet van koude schotel of huzarensalade
Ik had zoeen maaltijdsalade met garnalen.
Bovendien is fermenteren helemaal hip - of is die rage al weer wat over - dus misschien verkocht dat nog beter.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
"Strontkleurige kuilgrasbol" was nauwkeuriger geweest. Ook dan had iedereen geloofd dat het een TikTok rage was.
TikTok is instant hersenverweking.
Yep, Bonte koe is begonnen met de Kunefe-reep, die vervolgens als 'dubai bar' viral ging. Ik heb er zelf nooit één gekocht, maar voor ambachtelijk werk is het imho geen heel absurde prijs, zeker niet met wat noten en chocolade kosten sinds die prijs omhoog knalde.quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Deze denk ik?
https://debontekoe.nl/pro(...)yR_GvHghelXJnrorNhg8
Zitten er echt noedels in zo'n Dubai ding?quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik snapte het concept van gekookte noedels met pistache-pasta al niet in chocolade, maar in een oliebol...
Dank voor het ontzenuwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 december 2024 17:30 schreef AnneX het volgende:
Toevallig kom ik er achter dat er in AH app wel ZES volle spaarkaarten staan voor uitjes. Geldig t/m 5 januari.
Iemand? @:Morgane misschien … @:Leintjeuh
En in de mail: Vitens maakt water duurder.Ik had dezelfde mail, maandbedrag is 13 (was 11)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
quote:Op zaterdag 28 december 2024 17:30 schreef AnneX het volgende:
Toevallig kom ik er achter dat er in AH app wel ZES volle spaarkaarten staan voor uitjes. Geldig t/m 5 januari.
Iemand? @:Morgane misschien … @:Leintjeuh
En in de mail: Vitens maakt water duurder.Lief, dank je! Ik zou er wel 1 of 2 willen hebben als je nog hebt. Ik kom nooit bij Albert Heijn dus ik heb ze zelf niet gespaard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, je hebt dan ook de app niet!?quote:Op zaterdag 28 december 2024 17:55 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Lief, dank je! Ik zou er wel 1 of 2 willen hebben als je nog hebt. Ik kom nooit bij Albert Heijn dus ik heb ze zelf niet gespaard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |