In dat kader kan ik de Gedichtenapotheek aanraden.quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:33 schreef Blues het volgende:
[..]
Ken die hele coll./interviewer niet.
Wel mooi gedicht dit van Freek;
[..]
Ik sla 'm op for future reference!quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:13 schreef Blues het volgende:
Handleiding voor next time
[ afbeelding ]
Goede reis en wat heerlijk rustig! zal het zijn op jullie berg.quote:Op zaterdag 28 december 2024 07:45 schreef sigme het volgende:
Mogge.
Vandaag maar even wat kleren in een tas verzamelen, poezen een extra aai geven, kerstmaalrestanten in de vriezer mikken en dan vertrekken we naar Spanje. Oud & nieuw op ons eigen bergje vieren.
* Blues houd adem inquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn oliebollenkraam had een "Dubai chocoladebol" voor ¤ 3,50.
"De nieuwste TikTok rage!"
Ga hem zo bij de koffie eens proberen. Want ik moet natuurlijk wel weten wat dit is.
Mét foto’s toch! Outside en inside.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn oliebollenkraam had een "Dubai chocoladebol" voor ¤ 3,50.
"De nieuwste TikTok rage!"
Ga hem zo bij de koffie eens proberen. Want ik moet natuurlijk wel weten wat dit is.
Nou. Aardig experiment, maar doe dit maar niet meerquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:19 schreef AnneX het volgende:
[..]
Mét foto’s toch! Outside en inside.
Geen idee, mijn mede-kerstmaaltijd-genoten hebben nergens last van.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:45 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat vervelend zo'n dag @:Madmaster Iets van het eten dat niet goed is gevallen?
Ik las gisteren ergens dat een frietzaak in Amsterdam een influencer had betaald om daar friet te eten. Nu staan er rijen voor die zaak. Gewoon normale friet, niets bijzonders.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
"Strontkleurige kuilgrasbol" was nauwkeuriger geweest. Ook dan had iedereen geloofd dat het een TikTok rage was.
TikTok is instant hersenverweking.
Tsja, als het werkt werkt hetquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:50 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik las gisteren ergens dat een frietzaak in Amsterdam een influencer had betaald om daar friet te eten. Nu staan er rijen voor die zaak. Gewoon normale friet, niets bijzonders.
Jeetje wat een verhaal zegquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:50 schreef Tele6 het volgende:
Mijn pa belde gisterochtend. Z'n zus had hem om 7:30 (hoe durft ze) uit bed gebeld (de verontwaardiging).
[..]
Manmanmanmanman
Ik snapte het concept van gekookte noedels met pistache-pasta al niet in chocolade, maar in een oliebol...quote:
Plusje voor de foto´s, maar verder...quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou. Aardig experiment, maar doe dit maar niet meer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Herhalingsgevaar: Nihil.
Die noedels frituur je toch? Tenminste wanneer ik kunafe krijg is dat spul gefrituurd in gheequote:Op zaterdag 28 december 2024 14:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik snapte het concept van gekookte noedels met pistache-pasta al niet in chocolade, maar in een oliebol...
Dank voor het ontzenuwen
Ik ben beide varianten tegengekomen, gekookt en gefrituurd. Beide imho icm pistache-pasta (als er al ooit een pistache-noot aan te pas gekomen is) al horrorquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:15 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Die noedels frituur je toch? Tenminste wanneer ik kunafe krijg is dat spul gefrituurd in ghee
Met Kunafe zit er in ieder geval geen pistache pasta bij, hooguit gemalen nootjes erover.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik ben beide varianten tegengekomen, gekookt en gefrituurd. Beide imho icm pistache-pasta (als er al ooit een pistache-noot aan te pas gekomen is) al horror
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |