Niet zo heel moeilijk een pc in mekaar te zetten die lang mee gaat.Zeker niet als je oude meuk gebruikt die al goed getest is.quote:Op vrijdag 11 april 2025 07:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Informatique PC's zijn absoluut top. Gaan jaren mee.
quote:Op vrijdag 11 april 2025 07:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Informatique PC's zijn absoluut top. Gaan jaren mee.
Yep, de pc die ik nu gebruik is bijna 11 jaar oud. Moest laatst het batterijtje op mijn moederboard vervangen maar verder nog prima. Nouja, hij blaast wat meer bij zwaar werk, maar dat mag ook wel. Nog een halfjaar en dan overleeft ie (soort van) zelfs het besturingssysteem (Windows 10).quote:Op vrijdag 11 april 2025 07:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yup, heb er zelf tweemaal een pc gekocht en die gingen lang mee. Zal wel iets persoonlijks zijn
Ja Tweakers.net staat vol met klachten over MaxICT en hun nep voorraad. Zelf ook meegemaakt, echt een pauper shopquote:Op vrijdag 11 april 2025 08:33 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
MaxICT is ook een dozenschuiver, daarom noemde ik ze. Al meerdere keren meegemaakt dat ze een leverdatum beloofden, maar die niet haalden en ik moest annuleren en mijn gedl terug kreeg. Ze hebben geen voorraden, maar doen wel alsof.
Was blijkbaar in 2019 ook failliet en werd toen overgenomen door ene Mark Ribbink.quote:Op donderdag 1 mei 2025 09:56 schreef Coppi het volgende:
Keten van bakkerijen in Apeldoorn failliet. Ik ken ze niet, maar het zijn er toch 6 stuks. https://www.ad.nl/apeldoorn/bakkerijketen-uit-apeldoorn-failliet-40-medewerkers-tussen-hoop-en-vrees~a2115467/
Die winkel bakte er niks meer van?quote:Op donderdag 1 mei 2025 09:56 schreef Coppi het volgende:
Keten van bakkerijen in Apeldoorn failliet. Ik ken ze niet, maar het zijn er toch 6 stuks. https://www.ad.nl/apeldoorn/bakkerijketen-uit-apeldoorn-failliet-40-medewerkers-tussen-hoop-en-vrees~a2115467/
Ik rook al onraad toen ik recent een nieuwe bril zocht, het gewenste model niet meer zag staan, en alleen nog maar rare/moeilijk draagbare modellen zag.quote:CharlieTemple.com houdt op te bestaan. Tot 7 mei shop je je favoriete monturen nog met een exclusieve afscheidskorting. Gebruik code THANKYOU25 en profiteer zolang de voorraad strekt! Hierna vind je ons assortiment exclusief op Brillen24.nl.
quote:De huishoudketen Blokker, die eind vorig jaar failliet ging, gaat het opnieuw proberen in Nederland. Het bedrijf wil 30 tot 40 winkels openen. Dat zeggen diverse bronnen tegen RTL Z.
Komt voor de bakker!quote:Op donderdag 1 mei 2025 20:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
Stoppen nou met die melige opmerkingen ja!
Jij besteld je brillen online?quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:57 schreef Eightyone het volgende:
Officieel niet failliet, maar binnenkort wel zo goed als verdwenen.
[..]
Ik rook al onraad toen ik recent een nieuwe bril zocht, het gewenste model niet meer zag staan, en alleen nog maar rare/moeilijk draagbare modellen zag.
Gelukkig had Brillen24 er eentje die er op leek, en die na bezorging ook goed in orde bleek (bij Charlie Temple was ik gewend aan een goed functionerend product en bij een andere brillenleverancier was dat afwachten, zeker met dingen als cilinders). En nu gaan ze dus samen.
Ik draag daglenzen, maar voor 's ochtends vroeg en 's avonds laat als ik geen lenzen meer in heb, heb ik een bril (die ik ook alleen maar op die momenten draag) en die heb ik ook bij Charlie Temple vandaan.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:12 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Jij besteld je brillen online?
Ja, al wat jaren, met een al aanwezig recept.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:12 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Jij besteld je brillen online?
https://tweakers.net/nieu(...)maakt-doorstart.htmlquote:Muziekwinkel Bax Music maakt doorstart
Bax Music maakt een doorstart. De Nederlandse muziekwinkel wordt overgenomen door medeoprichter en voormalig ceo Jochanan Bax, samen met een investeerder. Bax Music werd vorige maand failliet verklaard
quote:De zeven winkels van schoenenketen Van Lier zijn tot nader bericht gesloten, zo meldt het bedrijf tegen Quote. FashionUnited heeft contact gezocht met de retailer voor meer informatie.
“Met veranderd consumentengedrag, stijgende kosten en economische onzekerheid worden de uitdagingen voor de fysieke exploitatie van een monobrandwinkel steeds uitdagender”, aldus de verklaring in handen van Quote. Een permanente sluiting is nog niet zeker, want er wordt nog onderzocht of de winkels op een andere manier voortgezet kunnen worden.
Van Lier heeft winkels in Utrecht, Groningen, Den Haag, Rotterdam, Bataviastad, Maastricht en Roosendaal. Die in Bataviastad en Roosendaal zijn outletwinkels.
Van Lier blijft de schoenencollecties via de webshop en multibrand retailers verkopen.
https://fashionunited.nl/(...)sloten/2025050264622
Mooie schoenen wel, maar kwalitatief om te janken, de sneakers iig. Slechtste schoenen die ik in jaren gehad heb op een paar cheap ass Van Haren schoenen na. Ik blijf er ver van weg.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:12 schreef nostra het volgende:
Fraaie schoenen, Van Lier - heb er best wat -, maar monobrand bricks is wel wat overdreven. We hebben ook geen Magnanni stores.
Don't believe the hype.quote:
Ik stond zaterdag nog voor een dichte deur terwijl ik er speciaal voor naar Bataviastad ben gegaanquote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:03 schreef tjoptjop het volgende:
Van Lier. niet failliet, maar wel alle 7 eigen winkels per direct dicht.
[..]
Net een paar gekocht voor ¤ 180,-quote:Op vrijdag 23 mei 2025 11:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Mooie schoenen wel, maar kwalitatief om te janken, de sneakers iig. Slechtste schoenen die ik in jaren gehad heb op een paar cheap ass Van Haren schoenen na. Ik blijf er ver van weg.
Het was nogal wisselend idd. Van Bommel is kwalitatief stukken beter.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 11:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Mooie schoenen wel, maar kwalitatief om te janken, de sneakers iig. Slechtste schoenen die ik in jaren gehad heb op een paar cheap ass Van Haren schoenen na. Ik blijf er ver van weg.
Ik had ze gelukkig in de uitverkoop, dus maar iets van ¤ 80, maar binnen 3 maanden was aan de binnenkant de hak compleet doorgesleten en begonnen de zolen op meerder plekken los te laten.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 12:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Net een paar gekocht voor ¤ 180,-Vind ze in ieder geval wel mooi. Hopelijk valt het mee en gaan ze toch even mee, veel slechter dan mijn (veel goedkopere) Puma's zal het niet zijn.
En dat is dan meer loungesets en tuinspullen oid? Die van ons komt ook van Blokker. Volgens mij hebben we ook nog vervangende kussens daar gekocht. Misschien is het wel een goed idee. Ik hoop dat ze marktonderzoek doen af en toequote:Op zondag 25 mei 2025 18:11 schreef TjjWester het volgende:
Ik las dat blokker tuin terug keert op de woonboulevard heerlen.
Een totaal afwijkend concept en producten ten opzichtige van normale blokkers en maar 1 winkel.
Lijkt me een gewaagde stap
20% mag de standaard blokker spullen zijn, de rest moet "wonen" betreffen.quote:Op maandag 26 mei 2025 10:21 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
En dat is dan meer loungesets en tuinspullen oid? Die van ons komt ook van Blokker. Volgens mij hebben we ook nog vervangende kussens daar gekocht. Misschien is het wel een goed idee. Ik hoop dat ze marktonderzoek doen af en toe
Zal het geweldig doen in de wintermaanden!quote:Op maandag 26 mei 2025 10:24 schreef TjjWester het volgende:
[..]
20% mag de standaard blokker spullen zijn, de rest moet "wonen" betreffen.
Blokker heeft dat inderdaad opgelost door tuin meuk aan te bieden.
Wij hadden vroeger een extra Blokker met qua seizoenen afwisselend Tuin en Kerst (en tussendoor ook een keer echt opruimingsoutlet)quote:Op maandag 26 mei 2025 10:40 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Zal het geweldig doen in de wintermaanden!
In Uden flikkerden ze vroeger altijd de zolder van het (destijds enorme) filiaal vol met die spullen.quote:Op maandag 26 mei 2025 11:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger een extra Blokker met qua seizoenen afwisselend Tuin en Kerst (en tussendoor ook een keer echt opruimingsoutlet)
Terrasheatersquote:Op maandag 26 mei 2025 10:40 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Zal het geweldig doen in de wintermaanden!
Is het niet logisch om tuin spullen in de winter te shoppen? Zomerkleding koop je ook in de winter ipv in het hoogseizoen.quote:Op maandag 26 mei 2025 14:26 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Terrasheaterswillen mensen in de winter echt wel.
En toch kopen nog steeds hele volksstammen ventilatoren pas als er buiten een hittegolf isquote:Op maandag 26 mei 2025 14:35 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Is het niet logisch om tuin spullen in de winter te shoppen? Zomerkleding koop je ook in de winter ipv in het hoogseizoen.
De redders van de V&D filialen.... Tenminste van de winkellocatie. Wat was dat een niet bij Nederland passend concept zeg.quote:
Ik ook. Al mijn merken gaan faillietquote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:12 schreef nostra het volgende:
Fraaie schoenen, Van Lier - heb er best wat -, maar monobrand bricks is wel wat overdreven. We hebben ook geen Magnanni stores.
Mja, ze moeten ook niet Floris willen kopiëren. Voor sneakers zou ik sowieso niet aan Van Lier denken.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 11:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ze hadden best mooi spul, alleen voor het volk dat ze aantrokken alleen te betalen in de uitverkoop.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:48 schreef Coppi het volgende:
[..]
De redders van de V&D filialen.... Tenminste van de winkellocatie. Wat was dat een niet bij Nederland passend concept zeg.
Het is wellicht ook handig als je wat marktonderzoek doet, en of begint met 2 filialen om te testen.quote:Op woensdag 28 mei 2025 16:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ze hadden best mooi spul, alleen voor het volk dat ze aantrokken alleen te betalen in de uitverkoop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |