Niet zo heel moeilijk een pc in mekaar te zetten die lang mee gaat.Zeker niet als je oude meuk gebruikt die al goed getest is.quote:Op vrijdag 11 april 2025 07:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Informatique PC's zijn absoluut top. Gaan jaren mee.
quote:Op vrijdag 11 april 2025 07:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Informatique PC's zijn absoluut top. Gaan jaren mee.
Yep, de pc die ik nu gebruik is bijna 11 jaar oud. Moest laatst het batterijtje op mijn moederboard vervangen maar verder nog prima. Nouja, hij blaast wat meer bij zwaar werk, maar dat mag ook wel. Nog een halfjaar en dan overleeft ie (soort van) zelfs het besturingssysteem (Windows 10).quote:Op vrijdag 11 april 2025 07:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yup, heb er zelf tweemaal een pc gekocht en die gingen lang mee. Zal wel iets persoonlijks zijn
Ja Tweakers.net staat vol met klachten over MaxICT en hun nep voorraad. Zelf ook meegemaakt, echt een pauper shopquote:Op vrijdag 11 april 2025 08:33 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
MaxICT is ook een dozenschuiver, daarom noemde ik ze. Al meerdere keren meegemaakt dat ze een leverdatum beloofden, maar die niet haalden en ik moest annuleren en mijn gedl terug kreeg. Ze hebben geen voorraden, maar doen wel alsof.
Was blijkbaar in 2019 ook failliet en werd toen overgenomen door ene Mark Ribbink.quote:Op donderdag 1 mei 2025 09:56 schreef Coppi het volgende:
Keten van bakkerijen in Apeldoorn failliet. Ik ken ze niet, maar het zijn er toch 6 stuks. https://www.ad.nl/apeldoorn/bakkerijketen-uit-apeldoorn-failliet-40-medewerkers-tussen-hoop-en-vrees~a2115467/
Die winkel bakte er niks meer van?quote:Op donderdag 1 mei 2025 09:56 schreef Coppi het volgende:
Keten van bakkerijen in Apeldoorn failliet. Ik ken ze niet, maar het zijn er toch 6 stuks. https://www.ad.nl/apeldoorn/bakkerijketen-uit-apeldoorn-failliet-40-medewerkers-tussen-hoop-en-vrees~a2115467/
Ik rook al onraad toen ik recent een nieuwe bril zocht, het gewenste model niet meer zag staan, en alleen nog maar rare/moeilijk draagbare modellen zag.quote:CharlieTemple.com houdt op te bestaan. Tot 7 mei shop je je favoriete monturen nog met een exclusieve afscheidskorting. Gebruik code THANKYOU25 en profiteer zolang de voorraad strekt! Hierna vind je ons assortiment exclusief op Brillen24.nl.
quote:De huishoudketen Blokker, die eind vorig jaar failliet ging, gaat het opnieuw proberen in Nederland. Het bedrijf wil 30 tot 40 winkels openen. Dat zeggen diverse bronnen tegen RTL Z.
Komt voor de bakker!quote:Op donderdag 1 mei 2025 20:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
Stoppen nou met die melige opmerkingen ja!
Jij besteld je brillen online?quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:57 schreef Eightyone het volgende:
Officieel niet failliet, maar binnenkort wel zo goed als verdwenen.
[..]
Ik rook al onraad toen ik recent een nieuwe bril zocht, het gewenste model niet meer zag staan, en alleen nog maar rare/moeilijk draagbare modellen zag.
Gelukkig had Brillen24 er eentje die er op leek, en die na bezorging ook goed in orde bleek (bij Charlie Temple was ik gewend aan een goed functionerend product en bij een andere brillenleverancier was dat afwachten, zeker met dingen als cilinders). En nu gaan ze dus samen.
Ik draag daglenzen, maar voor 's ochtends vroeg en 's avonds laat als ik geen lenzen meer in heb, heb ik een bril (die ik ook alleen maar op die momenten draag) en die heb ik ook bij Charlie Temple vandaan.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:12 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Jij besteld je brillen online?
Ja, al wat jaren, met een al aanwezig recept.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:12 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Jij besteld je brillen online?
https://tweakers.net/nieu(...)maakt-doorstart.htmlquote:Muziekwinkel Bax Music maakt doorstart
Bax Music maakt een doorstart. De Nederlandse muziekwinkel wordt overgenomen door medeoprichter en voormalig ceo Jochanan Bax, samen met een investeerder. Bax Music werd vorige maand failliet verklaard
quote:De zeven winkels van schoenenketen Van Lier zijn tot nader bericht gesloten, zo meldt het bedrijf tegen Quote. FashionUnited heeft contact gezocht met de retailer voor meer informatie.
“Met veranderd consumentengedrag, stijgende kosten en economische onzekerheid worden de uitdagingen voor de fysieke exploitatie van een monobrandwinkel steeds uitdagender”, aldus de verklaring in handen van Quote. Een permanente sluiting is nog niet zeker, want er wordt nog onderzocht of de winkels op een andere manier voortgezet kunnen worden.
Van Lier heeft winkels in Utrecht, Groningen, Den Haag, Rotterdam, Bataviastad, Maastricht en Roosendaal. Die in Bataviastad en Roosendaal zijn outletwinkels.
Van Lier blijft de schoenencollecties via de webshop en multibrand retailers verkopen.
https://fashionunited.nl/(...)sloten/2025050264622
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |