SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
dank je, ik zie dat echt als een compliment, niet altijd even makkelijk trouwens moet ik zeggen.quote:Op maandag 23 december 2024 21:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Je heb het gewoon goed gedaan, leuke baan mooi salaris echtDo what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Trustequote:Op maandag 23 december 2024 22:05 schreef ToT het volgende:
Alleen vanavond niet meer, want ik ga meuren!
:')![]()
Trustequote:Op maandag 23 december 2024 22:05 schreef ToT het volgende:
Alleen vanavond niet meer, want ik ga meuren!![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Deze TT.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:quote:Op maandag 23 december 2024 22:05 schreef ToT het volgende:
Alleen vanavond niet meer, want ik ga meuren!![]()
![]()
je hebt onwijs afgezien, maar zie eens waar je nu staat meneertje!!!!!quote:Op maandag 23 december 2024 22:05 schreef kree het volgende:
[..]
dank je, ik zie dat echt als een compliment, niet altijd even makkelijk trouwens moet ik zeggen.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 23 december 2024 22:07 schreef maily het volgende:
[..]
je hebt onwijs afgezien, maar zie eens waar je nu staat meneertje!!!!!![]()
![]()
![]()
liefquote:Op maandag 23 december 2024 22:07 schreef maily het volgende:
[..]
je hebt onwijs afgezien, maar zie eens waar je nu staat meneertje!!!!!
Do what you love, love what you do!![]()
HallonOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
En voor jouquote:Op maandag 23 december 2024 22:08 schreef maily het volgende:
[..]
geldt ook voor jou natuurlijk
dag en nacht bolken hier
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op maandag 23 december 2024 22:08 schreef maily het volgende:
[..]
geldt ook voor jou natuurlijk
dag en nacht bolken hierquote:![]()
![]()
quote:
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
En met de pupquote:Op maandag 23 december 2024 22:09 schreef maily het volgende:
[..]
oeh
hoe is het met je kleine terrorist?![]()
![]()
Hij slaapt netquote:Op maandag 23 december 2024 22:09 schreef maily het volgende:
[..]
oeh
hoe is het met je kleine terrorist?
Was weer 2 uur vervelend
LolOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
film die ik aangezet had is saai trouwens... beetje gebrek aan goeie films sowieso laatste tijd.Do what you love, love what you do!![]()
quote:
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Welke schoenen heeft ie vandaag aan?quote:Op maandag 23 december 2024 22:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij slaapt net
Was weer 2 uur vervelend![]()
![]()
Goedenavond.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Er staan JK inquote:Op maandag 23 december 2024 22:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Welke schoenen heeft ie vandaag aan?
Zellufquote:Op maandag 23 december 2024 22:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij slaapt net
Was weer 2 uur vervelendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
Whiplash vond ik echt heel goed.quote:Op maandag 23 december 2024 22:10 schreef kree het volgende:
film die ik aangezet had is saai trouwens... beetje gebrek aan goeie films sowieso laatste tijd.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wel goed hoorquote:Op maandag 23 december 2024 22:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maily vraagt hoe het met je is ?![]()
![]()
Zolang je zelf niet eentje krijgtquote:Op maandag 23 december 2024 22:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Whiplash vond ik echt heel goed.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
jaaaaaaaaaa!quote:Op maandag 23 december 2024 22:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Whiplash vond ik echt heel goed.
zo irritant die dirigent![]()
![]()
ja maar dat is al een best wel weer oude onderhand, heb het over laatste jaar.quote:Op maandag 23 december 2024 22:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Whiplash vond ik echt heel goed.
al dat iron man of hoe heet die franchise daarvan kan me maar weinig boeien.
whiplash scoort sowieso hoog in mijn top 10 ooitDo what you love, love what you do!![]()
een bolk is beterquote:Op maandag 23 december 2024 22:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zolang je zelf niet eentje krijgt![]()
![]()
Ik twijfel of ik Deadpool ga kijken.quote:Op maandag 23 december 2024 22:13 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar dat is al een best wel weer oude onderhand, heb het over laatste jaar.
al dat iron man of hoe heet die franchise daarvan kan me maar weinig boeien.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
BumbelbeeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Dame Shii.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik ben er niet zo fan van. die hele franchise niet met superhelden.quote:Op maandag 23 december 2024 22:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik Deadpool ga kijken.
Voor mij wat ik goed vind aan films. is op of waarheid gebaseerd.
-adventure
of waar ik ook wel fan van ben Sci-fi en time travel / mindfuck achtige om het zo maar te noemen.\
Maar dan weten jullie wss wel welke films ik bedoel?Do what you love, love what you do!![]()
doe jij ook altijd van dan een tijd stellen, van dan ga ik echt naar bed?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op maandag 23 december 2024 22:18 schreef kree het volgende:
[..]
doe jij ook altijd van dan een tijd stellen, van dan ga ik echt naar bed?Nee ik denk vaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil op tijd naar bed en dan is het alsnog laatThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Beter te pruimen als die andere transformer filmsquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
dat is min of meer hetzelfde natuurlijkquote:Op maandag 23 december 2024 22:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee ik denk vaak
Ik wil op tijd naar bed en dan is het alsnog laat
JaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
filmtipje nog, deze vond ik ook wel aardig, niet hoogstaand, maar had wel watquote:Op maandag 23 december 2024 22:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Beter te pruimen als die andere transformer films
Fall (2022) - Reference View - IMDb
Bekijk deze YouTube-videoDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op maandag 23 december 2024 22:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hier ook hoor. Fuck the police.![]()
![]()
Als het goed is welquote:Op maandag 23 december 2024 22:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Krijg je morgen je kookplaat las ik ?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op maandag 23 december 2024 22:17 schreef mario390 het volgende:
vrouw nederlandse udo fanclub vorsitzende![]()
of deze?
Bekijk deze YouTube-video
geen idee meer wat de titel was, maar kon hem vinden door te zoeken op " snijdt zijn eigen arm af"Do what you love, love what you do!![]()
Waar te zien?quote:Op maandag 23 december 2024 22:21 schreef kree het volgende:
[..]
filmtipje nog, deze vond ik ook wel aardig, niet hoogstaand, maar had wel wat
Fall (2022) - Reference View - IMDb
Bekijk deze YouTube-video“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heftige waargebeurde film.quote:Op maandag 23 december 2024 22:26 schreef kree het volgende:
of deze?
geen idee meer wat de titel was, maar kon hem vinden door te zoeken op " snijdt zijn eigen arm af"Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
geen idee, ik heb hem al hele tijd terug gekeken.quote:
op de illegale kanalen sowieso wel, soms is het beetje vervelend want er is niet eentje officieel (en waar ik best voor wil betalen). waar alles te zien is.Do what you love, love what you do!![]()
Deze ken ik.quote:Op maandag 23 december 2024 22:26 schreef kree het volgende:
of deze?
geen idee meer wat de titel was, maar kon hem vinden door te zoeken op " snijdt zijn eigen arm af"“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zag er laatst een klein stukje van,wist niet dat het een film was.quote:Op maandag 23 december 2024 22:27 schreef kree het volgende:
[..]
geen idee, ik heb hem al hele tijd terug gekeken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik voorspel hem als winnaar in Januari 2025.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op maandag 23 december 2024 22:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik voorspel hem als winnaar in Januari 2025.![]()
![]()
het is een beetje het standaard verhaal enzo, maar al met al vond hem toch nog spannendquote:Op maandag 23 december 2024 22:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zag er laatst een klein stukje van,wist niet dat het een film was.
Van de Staatsloterij?quote:Op maandag 23 december 2024 22:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik voorspel hem als winnaar in Januari 2025.![]()
Een gedicht waar iemand op duikt, maar alles is al een keer gebruikt.quote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ProostThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
dat is uit een van jouw liedjesquote:Op maandag 23 december 2024 22:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wil wel naar bed gaan maar ben nog lang niet moe![]()
![]()
Waar wordt je moe van normaal ?quote:Op maandag 23 december 2024 22:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wil wel naar bed gaan maar ben nog lang niet moeThinking is difficult, that’s why most people judgesinterklaaskapoentje
![]()
Hmmm geen idee. Gewoon wachten tot ik moe wordquote:Op maandag 23 december 2024 22:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waar wordt je moe van normaal ?
Boek lezen kan wel werken. Geen schermen:')![]()
Rustig rapper Sjors.quote:
Nee schermen is vaak killing als je wilt gaan slapenquote:Op maandag 23 december 2024 22:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hmmm geen idee. Gewoon wachten tot ik moe word
Boek lezen kan wel werken. Geen schermenThinking is difficult, that’s why most people judgesinterklaaskapoentje
![]()
Wauw. Was het bestaan van deze sinterklaas banger helemaal vergetenquote:Op maandag 23 december 2024 22:41 schreef maily het volgende:
[..]
https://nl.wikisource.org/wiki/Zachtjes_gaan_de_paardenvoetjes:')![]()
misschien kun je beter schaapjes gaan tellen ipv paardenvoetjesquote:Op maandag 23 december 2024 22:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wauw. Was het bestaan van deze sinterklaas banger helemaal vergeten![]()
![]()
quote:Op maandag 23 december 2024 22:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hmmm geen idee. Gewoon wachten tot ik moe word
Boek lezen kan wel werken. Geen schermen
Ja slaapt idd niet zo lekker als er iemand op je priktquote:Uw ADH vitamine Worst
Mannen slapen dan wel weer snel na het prikkenquote:Op maandag 23 december 2024 22:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja slaapt idd niet zo lekker als er iemand op je prikt
quote:Op maandag 23 december 2024 22:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mannen slapen dan wel weer snel na het prikken![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Jij niet?quote:Op maandag 23 december 2024 22:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mannen slapen dan wel weer snel na het prikkenUw ADH vitamine Worst
Het stond er toch echt.quote:
Is beschermd.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
* FreshFruit pakt zijn mutsquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ho maar weer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Blijft bijzonder dat die zichzelf als snackbar identificeertUw ADH vitamine Worst
Ik ben het beleid.quote:Op maandag 23 december 2024 22:56 schreef hemarookworst het volgende:
Blijft bijzonder dat die zichzelf als snackbar identificeert“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik identificeerde me vandaag als werkeloos op de zaak, kon gewoon.quote:Op maandag 23 december 2024 22:56 schreef hemarookworst het volgende:
Blijft bijzonder dat die zichzelf als snackbar identificeertGeen fuck uitgevoerd, en was ook geen kut te doen. Iedereen druk met kerstmis me thinks.
Lach met een schone bips![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Primaquote:Op maandag 23 december 2024 22:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik identificeerde me vandaag als werkeloos op de zaak, kon gewoon.Geen fuck uitgevoerd, en was ook geen kut te doen. Iedereen druk met kerstmis me thinks.
Uw ADH vitamine Worst
Makkerquote:Op maandag 23 december 2024 22:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik identificeerde me vandaag als werkeloos op de zaak, kon gewoon.Geen fuck uitgevoerd, en was ook geen kut te doen. Iedereen druk met kerstmis me thinks.
![]()
![]()
quote:Wel de baas aan werk gezet, die moest mijn nieuwe bureau stoel in elkaar zettenquote:Dat wil ie altijd graag zelf doen dat soort dingen
Dikke prima
Lekker gewerkt dus tochquote:Op maandag 23 december 2024 23:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Wel de baas aan werk gezet, die moest mijn nieuwe bureau stoel in elkaar zettenDat wil ie altijd graag zelf doen dat soort dingen
Dikke prima
![]()
![]()
Het was een goeie dag, morgen nog tot 15u zwoegen en dan eindelijk 2 dagen rust.quote:
Genietenquote:Op maandag 23 december 2024 23:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het was een goeie dag, morgen nog tot 15u zwoegen en dan eindelijk 2 dagen rust.![]()
![]()
ik had dat vandaag nog niet want wel hoop te doen nog even ivm mindere bezetting.quote:Op maandag 23 december 2024 22:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Voor morgen vrees ik het ergste. mss sneak ik er maar middagje eerder tussen uit.Do what you love, love what you do!![]()
Zeker, ik geniet nu van een paar lekkere vrije dagenquote:Op maandag 23 december 2024 23:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Soms heb je die rustmomenten gewoon nodig.![]()
![]()
Een man die jou en jouw weet te onderscheidenquote:Op maandag 23 december 2024 23:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hallo.
Ik krijg zo'n honger van jouw naam
Morgen eentje kopen minstens danquote:Op maandag 23 december 2024 23:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hallo.
Ik krijg zo'n honger van jouw naamUw ADH vitamine Worst
Dat zou lekker zijnquote:Op maandag 23 december 2024 23:03 schreef kree het volgende:
[..]
ik had dat vandaag nog niet want wel hoop te doen nog even ivm mindere bezetting.
Voor morgen vrees ik het ergste. mss sneak ik er maar middagje eerder tussen uit.♡♡♡♡![]()
Ik nietquote:Op maandag 23 december 2024 23:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zeker, ik geniet nu van een paar lekkere vrije dagenWrijf het er maar in.
Lach met een schone bipssinterklaaskapoentje
![]()
Heb jaren als journalist gewerkt. Dan kun je dat soort fouten niet maken.quote:Op maandag 23 december 2024 23:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Een man die jou en jouw weet te onderscheiden:')![]()
*wrijf* *wrijf*quote:Op maandag 23 december 2024 23:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik nietWrijf het er maar in.
![]()
![]()
Vooruit danquote:Op maandag 23 december 2024 23:05 schreef SwJ het volgende:
[..]
Nee joh.
Morgen lekker klagen dat je moe bent![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doe ik dat![]()
♡♡♡♡![]()
True, typefout daargelaten op een forum. Maar structureel is wel een dingetje.quote:Op maandag 23 december 2024 23:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb jaren als journalist gewerkt. Dan kun je dat soort fouten niet maken.Lach met een schone bips![]()
Ik ben nu al moeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.sinterklaaskapoentje
![]()
Bolken is net werken hoorquote:Op maandag 23 december 2024 23:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Begin je moe te worden?![]()
![]()
Wat is dat nu weer voor een sneer!quote:![]()
Zo jammer al die nare.mensen op de wereld waarin zijn mensen zo?
F.K.A. SuperwormJimsinterklaaskapoentje
![]()
Op het forum doe ik niet de moeite om alles te dubbelchecken:Pquote:Op maandag 23 december 2024 23:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
True, typefout daargelaten op een forum. Maar structureel is wel een dingetje.:')![]()
TR gemachtquote:Op maandag 23 december 2024 23:07 schreef SwJ het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor een sneer!![]()
Zo jammer al die nare.mensen op de wereld waarin zijn mensen zo?![]()
Ik ookquote:Iedereen is een kutlultrut
Joh anders trek je alles het persoonlijk aanquote:Op maandag 23 december 2024 23:07 schreef SwJ het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor een sneer!![]()
Zo jammer al die nare.mensen op de wereld waarin zijn mensen zo?![]()
DM ontvangen en begrepen.quote:Op maandag 23 december 2024 23:05 schreef SwJ het volgende:
[..]
Ah, je begint aan zelfreflectie te doen.
Eindelijk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Op jezelf met je haatposts altijd naar mij he zo vervelend ik heb je niets gedaan hoorquote:![]()
F.K.A. SuperwormJim![]()
Kusje dan?quote:Op maandag 23 december 2024 23:09 schreef SwJ het volgende:
[..]
Op jezelf met je haatposts altijd naar mij he zo vervelend ik heb je niets gedaan hoor![]()
![]()
![]()
Doet de Sint aan Kerst ja?quote:Op maandag 23 december 2024 23:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wel morgenavond al kerst vieren hier![]()
Ik ookquote:Op maandag 23 december 2024 23:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wel morgenavond al kerst vieren hierUw ADH vitamine Worst
Dat is eigenlijk een man met 1 bal.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
In de mond?quote:Op maandag 23 december 2024 23:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk een man met 1 bal.![]()
goeie post om kwart vóórquote:Op maandag 23 december 2024 22:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mannen slapen dan wel weer snel na het prikken![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
wat denk je van @AardappelSchotel ?quote:Op maandag 23 december 2024 23:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hallo.
Ik krijg zo'n honger van jouw naam
of van @Speklap3000![]()
Hopelijk kan ik het ook een beetje verspreidenquote:Op maandag 23 december 2024 23:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jij bent echt voor het geluk geboren![]()
![]()
quote:Op maandag 23 december 2024 23:05 schreef SwJ het volgende:
[..]
Nee joh.
Morgen lekker klagen dat je moe bent![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga je pannenkoeken voor iedereen bakken?quote:Op maandag 23 december 2024 23:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hopelijk kan ik het ook een beetje verspreidenLach met een schone bips![]()
Mij gewoon niet noemen.quote:Op maandag 23 december 2024 23:17 schreef maily het volgende:
[..]
wat denk je van @:AardappelSchotel ?
of van @:Speklap3000
Over bikkels gesprokenquote:Op maandag 23 december 2024 23:17 schreef maily het volgende:
[..]
of van @:Speklap3000![]()
Voor jou wel uiteraardquote:Op maandag 23 december 2024 23:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ga je pannenkoeken voor iedereen bakken?![]()
Jij komt pas ter sprake als er ruig werk aan de gang moet komen als "the Frysian Stallion"quote:
proestquote:Op maandag 23 december 2024 23:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jij komt pas ter sprake als er ruig werk aan de gang moet komen als "the Frysian Stallion"![]()
Nee vertel eensquote:Op maandag 23 december 2024 23:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Had ik ooit al eens verteld over ene Anita?![]()
Doth?quote:Op maandag 23 december 2024 23:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Had ik ooit al eens verteld over ene Anita?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op maandag 23 december 2024 23:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Ow had ik dus wel gedaan... Korsakoff weer.![]()
![]()
Scooterquote:Op maandag 23 december 2024 23:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wat? Waar hebben we het over?![]()
Zie je wel, korsakoffquote:Op maandag 23 december 2024 23:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wat? Waar hebben we het over?
Iedereen is een kutlultrut
Vroeger was er een ikeahotdog ergens op klbquote:Op maandag 23 december 2024 23:17 schreef maily het volgende:
[..]
of van @:Speklap3000Uw ADH vitamine Worst
Daar was ik nooi vlieft opquote:Had wel leuke late night video clips bij de muziek
Weekend was ook wel prettig te kijken. Al ben ik tegen het objectificeren van mensen in een tamelijk ontklede setting.
Snap ik en dat siert jequote:Op maandag 23 december 2024 23:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Daar was ik nooi vlieft opHad wel leuke late night video clips bij de muziek
Weekend was ook wel prettig te kijken. Al ben ik tegen het objectificeren van mensen in een tamelijk ontklede setting.
![]()
![]()
Deze moest ik even 2 keer lezen.quote:Op maandag 23 december 2024 23:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gelukkigquote:Op maandag 23 december 2024 23:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
♡♡♡♡![]()
quote:Op maandag 23 december 2024 23:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dus in een tamelijk geklede setting mag het wel ontkleed?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En sliertjes.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja en nee, tenzij het mooi voor het oog is uiteraard.quote:Op maandag 23 december 2024 23:32 schreef FreshFruit het volgende:
Dus in een tamelijk geklede setting mag het wel ontkleed?Lach met een schone bips
Forum Opties Forumhop: Hop naar: