SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
dank je, ik zie dat echt als een compliment, niet altijd even makkelijk trouwens moet ik zeggen.quote:Op maandag 23 december 2024 21:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Je heb het gewoon goed gedaan, leuke baan mooi salaris echtDo what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Trustequote:Op maandag 23 december 2024 22:05 schreef ToT het volgende:
Alleen vanavond niet meer, want ik ga meuren!
:')![]()
Trustequote:Op maandag 23 december 2024 22:05 schreef ToT het volgende:
Alleen vanavond niet meer, want ik ga meuren!![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Deze TT.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:quote:Op maandag 23 december 2024 22:05 schreef ToT het volgende:
Alleen vanavond niet meer, want ik ga meuren!![]()
![]()
je hebt onwijs afgezien, maar zie eens waar je nu staat meneertje!!!!!quote:Op maandag 23 december 2024 22:05 schreef kree het volgende:
[..]
dank je, ik zie dat echt als een compliment, niet altijd even makkelijk trouwens moet ik zeggen.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 23 december 2024 22:07 schreef maily het volgende:
[..]
je hebt onwijs afgezien, maar zie eens waar je nu staat meneertje!!!!!![]()
![]()
![]()
liefquote:Op maandag 23 december 2024 22:07 schreef maily het volgende:
[..]
je hebt onwijs afgezien, maar zie eens waar je nu staat meneertje!!!!!
Do what you love, love what you do!![]()
HallonOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
En voor jouquote:Op maandag 23 december 2024 22:08 schreef maily het volgende:
[..]
geldt ook voor jou natuurlijk
dag en nacht bolken hier
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op maandag 23 december 2024 22:08 schreef maily het volgende:
[..]
geldt ook voor jou natuurlijk
dag en nacht bolken hierquote:![]()
![]()
quote:
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
En met de pupquote:Op maandag 23 december 2024 22:09 schreef maily het volgende:
[..]
oeh
hoe is het met je kleine terrorist?![]()
![]()
Hij slaapt netquote:Op maandag 23 december 2024 22:09 schreef maily het volgende:
[..]
oeh
hoe is het met je kleine terrorist?
Was weer 2 uur vervelend
LolOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
film die ik aangezet had is saai trouwens... beetje gebrek aan goeie films sowieso laatste tijd.Do what you love, love what you do!![]()
quote:
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Welke schoenen heeft ie vandaag aan?quote:Op maandag 23 december 2024 22:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij slaapt net
Was weer 2 uur vervelend![]()
![]()
Goedenavond.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Er staan JK inquote:Op maandag 23 december 2024 22:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Welke schoenen heeft ie vandaag aan?
Zellufquote:Op maandag 23 december 2024 22:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij slaapt net
Was weer 2 uur vervelendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
Whiplash vond ik echt heel goed.quote:Op maandag 23 december 2024 22:10 schreef kree het volgende:
film die ik aangezet had is saai trouwens... beetje gebrek aan goeie films sowieso laatste tijd.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wel goed hoorquote:Op maandag 23 december 2024 22:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maily vraagt hoe het met je is ?![]()
![]()
Zolang je zelf niet eentje krijgtquote:Op maandag 23 december 2024 22:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Whiplash vond ik echt heel goed.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
jaaaaaaaaaa!quote:Op maandag 23 december 2024 22:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Whiplash vond ik echt heel goed.
zo irritant die dirigent![]()
![]()
ja maar dat is al een best wel weer oude onderhand, heb het over laatste jaar.quote:Op maandag 23 december 2024 22:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Whiplash vond ik echt heel goed.
al dat iron man of hoe heet die franchise daarvan kan me maar weinig boeien.
whiplash scoort sowieso hoog in mijn top 10 ooitDo what you love, love what you do!![]()
een bolk is beterquote:Op maandag 23 december 2024 22:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zolang je zelf niet eentje krijgt![]()
![]()
Ik twijfel of ik Deadpool ga kijken.quote:Op maandag 23 december 2024 22:13 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar dat is al een best wel weer oude onderhand, heb het over laatste jaar.
al dat iron man of hoe heet die franchise daarvan kan me maar weinig boeien.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: