abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 december 2024 @ 22:04:44 #51
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_215977687
Straks op NPO2 Het Nieuwe IJzeren gordijn van Rudi Vrankxs
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_215977695
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 21:38 schreef LXIV het volgende:

[..]
Wat ze krijgen is toch on par met wat de Russen hebben..
Zegt wie?

Jij?

Je lult uit je nek.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_215978636
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 20:56 schreef Ulx het volgende:
Het probleem bij Oekrane is meer het niet kunnen uitrusten van nieuwe troepen.
Nee dat is onzin, de VS heeft ook al lang bevestigd dat wapens niet het probleem zijn maar manschappen. Laatst ook in Boekestijn en De Wijk.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_215980581
quote:
7s.gif Op maandag 23 december 2024 21:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Is dat zo? Waar zijn dan de Ukrainse kernwapens?
Lijkt me dat ze in het geheim wel aan het ontwikkelen zijn? De knowhow hebben ze iedergeval.
pi_215980668
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2024 00:47 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Lijkt me dat ze in het geheim wel aan het ontwikkelen zijn? De knowhow hebben ze iedergeval.
Ik kan me niet voorstellen dat Oekrane momenteel de mogelijkheden heeft om in deze situatie ongestoord door de IAEA kernwapens kan ontwikkelen. Het kost jaren van tijd de juiste grondstoffen als uranium te verkrijgen, wat voornamelijk in Canada en Kazachstan wordt gewonnen, net de twee landen waarvan de n geen gram wilt missen en de ander geallieerd is met Rusland. Daarnaast heb je honderden centrifuges en een totaal anonieme installatie nodig om kernwapens in het geheim te kunnen ontwikkelen. Met de oversight die de NAVO eist van Oekrane over geleverde wapens kan ik mij niet voorstellen waar ze dit vandaan gaan halen.

EDIT: Zelfs toen Iran in totaal geheim een kernwapen probeerde te ontwikkelen waren de buitenlandse mogendheden in staat dit te voorkomen. Het lijkt mij onmogelijk dat een land dat onder het vergrootglas van al zijn geallieerden lijkt hier toe in staat is. Hierbij moet je maar bedenken of de VS het een goed idee lijkt dat Oekrane zover escaleert als het inzetten van nucleaire wapens. Dat zou het einde van West-Europa betekenen, de belangrijkste partner van de VS

[ Bericht 0% gewijzigd door FreezePop op 24-12-2024 01:19:41 ]
  dinsdag 24 december 2024 @ 01:10:51 #56
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_215980694
Wat een idioten he, en toch hoor ik een sarcastische ondertoon in het overdreven vleien van hun Great Leader, vooral Solovyov is daar een meester in

Kritiek leveren zonder dat het als kritiek klinkt, terwijl iedereen begrijpt dat het serieuze kritiek is , waar je echter niet voor opgesloten kan worden
Bekijk deze YouTube-video

[ Bericht 11% gewijzigd door michaelmoore op 24-12-2024 01:17:04 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_215980705
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2024 01:10 schreef michaelmoore het volgende:
Solovyov
Er zijn weinig als Solovyov die zoveel onzin in zo weinig woorden kan zeggen.
pi_215980729
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2024 01:02 schreef FreezePop het volgende:

[..]
Ik kan me niet voorstellen dat Oekrane momenteel de mogelijkheden heeft om in deze situatie ongestoord door de IAEA kernwapens kan ontwikkelen. Het kost jaren van tijd de juiste grondstoffen als uranium te verkrijgen, wat voornamelijk in Canada en Kazachstan wordt gewonnen, net de twee landen waarvan de n geen gram wilt missen en de ander geallieerd is met Rusland. Daarnaast heb je honderden centrifuges en een totaal anonieme installatie nodig om kernwapens in het geheim te kunnen ontwikkelen. Met de oversight die de NAVO eist van Oekrane over geleverde wapens kan ik mij niet voorstellen waar ze dit vandaan gaan halen.

EDIT: Zelfs toen Iran in totaal geheim een kernwapen probeerde te ontwikkelen waren de buitenlandse mogendheden in staat dit te voorkomen. Het lijkt mij onmogelijk dat een land dat onder het vergrootglas van al zijn geallieerden lijkt hier toe in staat is. Hierbij moet je maar bedenken of de VS het een goed idee lijkt dat Oekrane zover escaleert als het inzetten van nucleaire wapens. Dat zou het einde van West-Europa betekenen, de belangrijkste partner van de VS
Het is Navo, veiligheidsgaranties van VS of nucleaire wapens om ervoor te zorgen dat Rusland straks niet weer gaat aanvallen na eventuele vrede. De keuze is aan de VS.

Laatste optie kunnen ze wel doen met plutonium maar gaat zeker jaren duren om te ontwikkelen en is minst gewenste oplossing.
graag op anoniem
pi_215980736
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2024 01:24 schreef uitkeringsgenieter het volgende:

[..]
Het is Navo, veiligheidsgaranties van VS of nucleaire wapens om ervoor te zorgen dat Rusland straks niet weer gaat aanvallen na eventuele vrede. De keuze is aan de VS.

Laatste optie kunnen ze wel doen met plutonium maar gaat zeker jaren duren om te ontwikkelen en is minst gewenste oplossing.
Wat is volgens jou de veiligheidsgarantie? MAD is nog steeds een werkelijkheid.
pi_215980758
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2024 01:28 schreef FreezePop het volgende:

[..]
Goede vraag. In ieder geval iets wat de Russen voldoende moet afschrikken dit geintje nog eens te flikken. Misschien is VS troepen a la Zuid-Korea aan de grens plaatsen al genoeg. :)
graag op anoniem
pi_215980771
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2024 01:44 schreef uitkeringsgenieter het volgende:

[..]
Goede vraag. In ieder geval iets wat de Russen voldoende moet afschrikken dit geintje nog eens te flikken. Misschien is VS troepen a la Zuid-Korea aan de grens plaatsen al genoeg. :)
Ongelooflijk naef. De VS heeft al bijna dertigduizend troepen gestationeerd in Zuid-Korea. Denk je nou echt dat een paar duizend meer de Russen gaan afschrikken? Zou alleen maar goed voor Rusland zijn, aangezien de VS ongeveer 10k km verderop in Zuid-Korea zit.
pi_215980776
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2024 01:53 schreef FreezePop het volgende:

[..]
Ongelooflijk naef. De VS heeft al bijna dertigduizend troepen gestationeerd in Zuid-Korea. Denk je nou echt dat een paar duizend meer de Russen gaan afschrikken? Zou alleen maar goed voor Rusland zijn, aangezien de VS ongeveer 10k km verderop in Zuid-Korea zit.
In Oekrane zelf natuurlijk.
graag op anoniem
  dinsdag 24 december 2024 @ 02:04:15 #63
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_215980783
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 23:04 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Nee dat is onzin, de VS heeft ook al lang bevestigd dat wapens niet het probleem zijn maar manschappen. Laatst ook in Boekestijn en De Wijk.
Oekrane zal toch beter weten dan Boekestijn en De Wijk dat ze nieuwe troepen niet voldoende kunnen uitrusten.
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
pi_215980861
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2024 01:10 schreef michaelmoore het volgende:
Wat een idioten he, en toch hoor ik een sarcastische ondertoon in het overdreven vleien van hun Great Leader, vooral Solovyov is daar een meester in

Kritiek leveren zonder dat het als kritiek klinkt, terwijl iedereen begrijpt dat het serieuze kritiek is , waar je echter niet voor opgesloten kan worden
Dit soort dingen kennen we toch ook van de Nederlandse en Vlaamse televisie.
  dinsdag 24 december 2024 @ 04:22:51 #65
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_215980872
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2024 03:24 schreef yessie234 het volgende:

[..]
Nee hoor , hier kun je gewoon je bek opentrekken en willem Alex of Rutte voor idipoot of mafjoekel uitmaken zonder doodgeschoten te worden

Het is niet netjes om te doen maar dat is een andere zaak

[ Bericht 5% gewijzigd door michaelmoore op 24-12-2024 08:27:29 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_215980996
quote:

[..]
Want hier wordt bij Bar Laat ook opgeroepen tot het plegen van genocide in een buurland en het nuken van Europese hoofdsteden?

[ Bericht 1% gewijzigd door Spablauw214 op 24-12-2024 07:16:29 ]
  dinsdag 24 december 2024 @ 08:15:19 #67
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_215981276
quote:

[..]
Russen zijn masochistisch aangelegd, die willen graag een idioot als Stalin of Putin als hun Great Leader hebben die ieder brutaaltje gelijk naar de Gulag stuurt, om daar na 12 jaar met 6 man in een put te sterven in de vrieskou

[ Bericht 4% gewijzigd door michaelmoore op 24-12-2024 09:17:01 ]
pi_215982372
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2024 01:28 schreef FreezePop het volgende:

[..]
MAD voor wat?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_215982612
twitter
  dinsdag 24 december 2024 @ 10:30:48 #70
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_215982618
Daar gaat weer een russisch schip...
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  dinsdag 24 december 2024 @ 10:37:29 #71
-1 #ANONIEM
Geverifieerd.
pi_215982670
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2024 10:29 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Fitboys.
Yea, she's on crack.
pi_215982939
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 december 2024 10:30 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Daar gaat weer een russisch schip...
twitter
  dinsdag 24 december 2024 @ 11:03:08 #73
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_215983020
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2024 10:58 schreef Knoc het volgende:

[..]
[ x ]
Het lijkt erop dat dat schip meehielp Russisch militair spul uit Syrië te evacueren.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_215983446
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 december 2024 11:03 schreef Perrin het volgende:

[..]
Het lijkt erop dat dat schip meehielp Russisch militair spul uit Syrië te evacueren.
Nee dat is het andere schip. Dit schip vervoerde vanuit St. Petersburg hijskranen voor de haven van Vladivostok. Ook waren er onderdelen voor nucleaire ijsbrekers aan boord.

twitter

[ Bericht 34% gewijzigd door Knoc op 24-12-2024 11:22:01 ]
pi_215984222
Een nieuwe dag, een nieuwe russische ramp.

Oftewel: dinsdag.
pi_215984253
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2024 11:16 schreef Knoc het volgende:

[..]
Nee dat is het andere schip. Dit schip vervoerde vanuit St. Petersburg hijskranen voor de haven van Vladivostok. Ook waren er onderdelen voor nucleaire ijsbrekers aan boord.

[ x ]
Wel leip dat als je van je ene kant van je land naar de andere kant wat wil vervoeren dat je zo gigantisch ver moet varen :D
  dinsdag 24 december 2024 @ 12:00:28 #77
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_215984361
quote:
10s.gif Op maandag 23 december 2024 22:05 schreef ExTec het volgende:

[..]
Zegt wie?

Jij?

Je lult uit je nek.
Dat heb ik twee jaar iedereen in dit topic ook horen roepen. Dat de Russen enkel nog over oude troep zouden beschikken en de navo-wapens die Oekrane geleverd krijgt superieur zouden zijn hieraan.
Jullie spreken jezelf zo vaak tegen als het uitkomt om je punt te maken. Dat komt omdat jullie fanboys zijn en niet zakelijk naar dit conflict kunnen kijken.
The End Times are wild
pi_215984363
Franky and Coen’s Merry Christmas Video

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  dinsdag 24 december 2024 @ 12:06:07 #79
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_215984444
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2024 02:04 schreef SillyWalks het volgende:

[..]
Oekrane zal toch beter weten dan Boekestijn en De Wijk dat ze nieuwe troepen niet voldoende kunnen uitrusten.
Oekrane is -uiteraard- niet objectief of onpartijdig. Voor hen is het verhaal dat ze meer wapens en vooral geld nodig hebben veel gunstiger dan dat ze eigenlijk onvoldoende mannen hebben om alles aan te besteden. Dus ze zullen het ongetwijfeld beter weten, maar het zal hun boodschap niet zijn.

Je belang van Nederland is ook niet identiek aan dat van Oekrane. Het overlapt hooguit deels.
The End Times are wild
pi_215984516
Er is een ander Russisch schip in de problemen geraakt gisteren, "Sparta", vaart nu vlakbij de gezonken Ursa Major.

[ Bericht 35% gewijzigd door oheng op 24-12-2024 12:22:08 ]
pi_215984611
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2024 12:00 schreef LXIV het volgende:

[..]
Dat heb ik twee jaar iedereen in dit topic ook horen roepen. Dat de Russen enkel nog over oude troep zouden beschikken en de navo-wapens die Oekrane geleverd krijgt superieur zouden zijn hieraan.
Jullie spreken jezelf zo vaak tegen als het uitkomt om je punt te maken. Dat komt omdat jullie fanboys zijn en niet zakelijk naar dit conflict kunnen kijken.
Ok ok rustig maar. Gelukkig heb jij een rustige, zakelijke blik.
pi_215984731
quote:

[..]
Zo zwart wit is het toch niet, nee natuurlijk zijn f16s niet superieur aan su57s. Maar dat neemt ook niet weg dat Rusland haar troepen moet vervoeren nu met ladas aan het front en buggies, mtlbs en BTRs uit 1950 gebruiken om posities aan te vallen.
pi_215984785
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2024 12:21 schreef oheng het volgende:

[..]
Ok ok rustig maar. Gelukkig heb jij een rustige, zakelijke blik.
Rustig, zakelijk en compleet verlekkerd kijken naar de Russische misdaden inderdaad.
pi_215984817
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2024 12:12 schreef oheng het volgende:
Er is een ander Russisch schip in de problemen geraakt gisteren, "Sparta", vaart nu vlakbij de gezonken Ursa Major.
Ik vermoed dat deze informatie niet klopt. Althans ik zie hier verder geen berichtgeving over. Hou er rekening mee dat oorspronkelijk (gisteren) gedacht werd dat het schip Sparta problemen had, wat dus nu uiteindelijk de Ursa Major blijkt te zijn.
twitter
pi_215984821
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 december 2024 12:30 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Zo zwart wit is het toch niet, nee natuurlijk zijn f16s niet superieur aan su57s. Maar dat neemt ook niet weg dat Rusland haar troepen moet vervoeren nu met ladas aan het front en buggies, mtlbs en BTRs uit 1950 gebruiken om posities aan te vallen.
We hebben deze week al een aanval gezien met personenwagens, dat was die aanval met die Soviet vlag.
pi_215984894
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2024 12:38 schreef Knoc het volgende:

[..]
Ik vermoed dat deze informatie niet klopt. Althans ik zie hier verder geen berichtgeving over. Hou er rekening mee dat oorspronkelijk (gisteren) gedacht werd dat het schip Sparta problemen had, wat dus nu uiteindelijk de Ursa Major blijkt te zijn.
[ x ]
Ik hoorde eergisteren van dit schip, toen het nog voor de kust van Portugal was.

Je zag pas gisteren de SAR richting de Ursa Major gaan.
pi_215984906
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2024 12:39 schreef oheng het volgende:

[..]
We hebben deze week al een aanval gezien met personenwagens, dat was die aanval met die Soviet vlag.
Ja en nog 1tje met ladas gisteravond

https://t.me/OTU_Luhansk/253

pi_215984944
twitter

Koreaan gespot.
pi_215984953
Niet alles wat Russisch is is natuurlijk oud.

Maar wel ongeveer driekwart volgens schattingen.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  dinsdag 24 december 2024 @ 12:54:16 #90
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_215984967
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2024 12:50 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Koreaan gespot.
Was hij maar thuisgebleven.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_215985009
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2024 12:44 schreef oheng het volgende:

[..]
Ik hoorde eergisteren van dit schip, toen het nog voor de kust van Portugal was.

Je zag pas gisteren de SAR richting de Ursa Major gaan.
Sorry ik had mijzelf misschien beter moeten verwoorden. Zoals jij aangeeft begonnen de berichten over dat de Sparta in de problemen zat eergisteren. Gisteravond laat echter werden die oorspronkelijke berichten dat het om de Sparta zou gaan tegengesproken door verschillende bronnen. Het zou dus om de Ursa Major gaan. En vervolgens kwamen vanmorgen de berichten op gang dat de Ursa Major gezonken zou zijn. Zodoende denk ik dat dus dat de oorspronkelijke berichten over de Sparta niet klopte. Ik bedoelde dus dat sinds bekend is geworden dat het de Ursa Major die gezonken is er geen berichten zijn die nog spreken over de Sparta die ook problemen zou hebben.
pi_215985048
quote:

[..]
Laat die doelpalen eens staan joh.

Ik ben "jullie" niet.

Issue was: genoeg materiel Y/N.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_215985090
Hey ik zeg misschien wat geks. Maar misschien he. Kan het alle 2 waar zijn :o rusland heeft prima spul. En rusland gebruikt ook een hoop oud ijzer.

mind blown. ja weet het
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_215985123
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2024 13:00 schreef Knoc het volgende:

[..]
Sorry ik had mijzelf misschien beter moeten verwoorden. Zoals jij aangeeft begonnen de berichten over dat de Sparta in de problemen zat eergisteren. Gisteravond laat echter werden die oorspronkelijke berichten dat het om de Sparta zou gaan tegengesproken door verschillende bronnen. Het zou dus om de Ursa Major gaan. En vervolgens kwamen vanmorgen de berichten op gang dat de Ursa Major gezonken zou zijn. Zodoende denk ik dat dus dat de oorspronkelijke berichten over de Sparta niet klopte. Ik bedoelde dus dat sinds bekend is geworden dat het de Ursa Major die gezonken is er geen berichten zijn die nog spreken over de Sparta die ook problemen zou hebben.
Ja kan hoor. Het is inderdaad een beetje toevallig dat beide schepen in de problemen kwamen. Het zinken van de Sparta is dus eventjes uitgesteld.
pi_215985128
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 december 2024 12:45 schreef skysherrif het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wtf.
pi_215985129
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2024 13:17 schreef over_hedge het volgende:
Hey ik zeg misschien wat geks. Maar misschien he. Kan het alle 2 waar zijn :o rusland heeft prima spul. En rusland gebruikt ook een hoop oud ijzer.

mind blown. ja weet het
Dat is letterlijk wat iedereen hier ook roept.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  dinsdag 24 december 2024 @ 13:49:49 #97
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_215985333
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2024 13:26 schreef oheng het volgende:

[..]
Ja kan hoor. Het is inderdaad een beetje toevallig dat beide schepen in de problemen kwamen. Het zinken van de Sparta is dus eventjes uitgesteld.
quote:
De Ursa Major staat ook bekend als Sparta III
https://www.bnr.nl/nieuws(...)n-op-middellands-zee

NB. Of lees ik ergens overheen?
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_215985341
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2024 13:00 schreef Knoc het volgende:

[..]
Je bericht was heel duidelijk hoor.
Sommigen kunnen gewoon niet lezen.
pi_215985499
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2024 01:44 schreef uitkeringsgenieter het volgende:

[..]
NAVO troepen in Oekrane? Daar heeft Rusland een mening over.
pi_215985582
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 december 2024 12:45 schreef skysherrif het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Mad Max 2025
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: