SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
Ik denk juist, waarom moest het dan vandaag af als je er pas over twee weken weer bent?quote:Op maandag 23 december 2024 11:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu even wachten op de mail waarom je opdracht nog niet klaar is.
UitQtraling Secret Services.quote:Op maandag 23 december 2024 11:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ah, mailtje ontvangen van UQSS (wie?) dat mijn pakket is verzonden.
Er zat ook gewoon water bij.quote:Op maandag 23 december 2024 12:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hagelt het dan niet gewoon?
Als je tot laatste moment wacht ben je gewoon dom.quote:Op maandag 23 december 2024 12:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dan is dit nog niet eens het laatste moment
Dan gelden de wetten van de jungle. Niet dom als je de sterkste bentquote:Op maandag 23 december 2024 12:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Als je tot laatste moment wacht ben je gewoon dom.
Oh dat is wel chill. Hier alleen tweede kerstdag.quote:Op maandag 23 december 2024 12:26 schreef liesje1979 het volgende:
Hier zijn de supermarkten gewoon open, dus hoef niets in te slaan.
kom je hier langs?quote:Op maandag 23 december 2024 12:06 schreef datismijnmening het volgende:
Pffff veel te veel gezopen gister![]()
Bakkie pleur zetten en dan naar het zuiden des lands rijden
Kan ze ook wel even doorrijden tot hier.quote:Op maandag 23 december 2024 12:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan kan ze in Eindhoven ook wel even een tussenstop maken.
Daar gaat je wijnkelder.quote:Op maandag 23 december 2024 13:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan ze ook wel even doorrijden tot hier.
Dimmy on tour
Everybody wants Dimmyquote:Op maandag 23 december 2024 13:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan ze ook wel even doorrijden tot hier.
Dimmy on tour
vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrreeeeeeeeeeeeeeetboeiquote:Op maandag 23 december 2024 13:18 schreef Ama het volgende:
Oooh. Krijg ineens een foto dat we nog een kerstpakket krijgen maar dan van iemand anders (groot bedrijf waar we altijd mee samenwerken). Dat is wel een flinke doos. Leuk.![]()
Gelukkig woont iemand in mijn straat die daar is met de auto dus einde van de middag heb ik hem.
Ja of het is koffie.quote:Op maandag 23 december 2024 13:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrreeeeeeeeeeeeeeetboei
Hoe zie je dit altijd liggen.quote:Op maandag 23 december 2024 13:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Het begint behoorlijk ongelofelijk te worden. Net even naar de markt gelopen voor wat oliebolletjes. En wat denk je?
Nummer vijf deze maand alleen al![]()
[ afbeelding ]
Echt he.quote:Op maandag 23 december 2024 13:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hij legt die zelf gewoon neer hoor
Ik let er wel heel scherp op moet ik zeggenquote:
Ja ik let er ook niet zo op tbh.quote:Op maandag 23 december 2024 13:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik let er wel heel scherp op moet ik zeggenEn meestal pak ik ze eerst op voordat ik er ergens om de hoek een foto van maak
Waar het wat rustiger is, want huu huu wat denken de mensen wel
![]()
Maar boejje, ik vind ze wel gewoon
Loop je dan niet de hele tijd tegen mensen, muurtjes, kinderwagens, lantaarnpalen en auto's aan als je naar de grond loopt te staren?quote:Op maandag 23 december 2024 13:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik let er wel heel scherp op moet ik zeggenEn meestal pak ik ze eerst op voordat ik er ergens om de hoek een foto van maak
Waar het wat rustiger is, want huu huu wat denken de mensen wel
![]()
Maar boejje, ik vind ze wel gewoon
Ja ik ben ook al 14 keer overreden door een bus en 6 keer door een tram.quote:Op maandag 23 december 2024 13:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Loop je dan niet de hele tijd tegen mensen, muurtjes, kinderwagens, lantaarnpalen en auto's aan als je naar de grond loopt te staren?
Wanneer is de Fles trakteert KSC meet?quote:Op maandag 23 december 2024 13:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Het begint behoorlijk ongelofelijk te worden. Net even naar de markt gelopen voor wat oliebolletjes. En wat denk je?
Nummer vijf deze maand alleen al![]()
[ afbeelding ]
Kunnen we samen twee drankjes delen van al die 10/20 cent muntjesquote:Op maandag 23 december 2024 13:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wanneer is de Fles trakteert KSC meet?
Het is nog geen levensvatbaar verdienmodel helaasquote:Op maandag 23 december 2024 13:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wanneer is de Fles trakteert KSC meet?
Of dat er iemand kleine muntjes op de grond gooit steeds en staat te filmen hoe blij en dolgelukkig jij daarmee bent.quote:Op maandag 23 december 2024 13:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ben ook al 14 keer overreden door een bus en 6 keer door een tram.
Als iemand daar zijn dagen mee moet vullen, primaquote:Op maandag 23 december 2024 13:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of dat er iemand kleine muntjes op de grond gooit steeds en staat te filmen hoe blij en dolgelukkig jij daarmee bent.
Ja kom terugbrengen.quote:Op maandag 23 december 2024 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar ik denk wel dat het grotendeels te maken heeft met dat winkeltje hier tegenover. Daar gebeurt relatief veel met cash en als mensen dan dubbeltjes of stuivers terug krijgen dan gooien ze die nog weleens gewoon van zich af. Anders kan ik het niet verklaren. Ik vind het eigenlijk best bizar hoe veel ik vind. Overigens lang niet alleen rondom dat winkeltje hoor, ook in Zwolle, Breda, Den Bosch, België, Engeland, Duitsland en Kroatië heb ik al geld gevonden.
Je kan daar je hypotheek van betalen?quote:Op maandag 23 december 2024 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is nog geen levensvatbaar verdienmodel helaasTot nu toe heb ik dit jaar ¤ 4,49 gevonden.
Daar gaat de hypotheek nog vanaf en zo
Dat staat er nietquote:Op maandag 23 december 2024 14:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je kan daar je hypotheek van betalen?
quote:Op maandag 23 december 2024 13:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kunnen we samen twee drankjes delen van al die 10/20 cent muntjes![]()
Met de horecaprijzen tegenwoordig kun je daar dus net 1 frisje van halenquote:Op maandag 23 december 2024 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Tot nu toe heb ik dit jaar ¤ 4,49 gevonden.
Ohquote:
Die hebben het altijd wel lekker druk nu ja.quote:Op maandag 23 december 2024 14:08 schreef LTVDK het volgende:
De slager hier heeft het wel goed druk zo deze dagen, heel de dag door rijnen tot ver buiten de winkel, alsof ze het gratis weggeven
Gister on Ahoy 1 cola, 4,50 euro.quote:Op maandag 23 december 2024 14:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Met de horecaprijzen tegenwoordig kun je daar dus net 1 frisje van halen
quote:Op maandag 23 december 2024 14:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gister on Ahoy 1 cola, 4,50 euro.
Zie je, daar kan Fles niet eens wat drinken halenquote:Op maandag 23 december 2024 14:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gister on Ahoy 1 cola, 4,50 euro.
Eerst nog een rondje rondje lopen dan om die laatste cent bij elkaar te sprokkelenquote:Op maandag 23 december 2024 14:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zie je, daar kan Fles niet eens wat drinken halen
Dit was een zitconcertquote:Op maandag 23 december 2024 14:23 schreef Ama het volgende:
[..]Maar ja gelukkig heb ik tijdens een concert toch geen zin en tijd om de hele tijd met een cola beker in mn handen te staan.
Hopen dat het dan snel is voor ze de prijzen weer omhoog gooienquote:Op maandag 23 december 2024 14:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Eerst nog een rondje rondje lopen dan om die laatste cent bij elkaar te sprokkelen
Moet ik ook nog doen, had met black friday al een stapel bonnen voor de hippe wasstraat hier gekocht, maar nog niet heen geweestquote:Op maandag 23 december 2024 14:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ben niet de enige die even met de auto door de car wash wil.
Met Kerst een vieze auto en met Nieuwjaar schone was hebben hangen betekent ongeluk in 2025.quote:Op maandag 23 december 2024 14:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ben niet de enige die even met de auto door de car wash wil.
net nu ik een nieuwe wasmachine hebquote:Op maandag 23 december 2024 14:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met Kerst een vieze auto en met Nieuwjaar schone was hebben hangen betekent ongeluk in 2025.
Komende week maar heel enthousiast gaan wassen dan zodat je het op 31 december niet hoeft te doenquote:Op maandag 23 december 2024 14:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
net nu ik een nieuwe wasmachine heb
Als ik om 12 uur wakker wil zijn dan is het sowieso een goed idee om niet enthousiast te gaan wassen op 31 decemberquote:Op maandag 23 december 2024 14:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komende week maar heel enthousiast gaan wassen dan zodat je het op 31 december niet hoeft te doen
Ja hier valt het ook wel meequote:
hier ook haha xDquote:Op maandag 23 december 2024 14:46 schreef Ama het volgende:
Het is hier nog steeds verdomd rustig met vuurwerk.
Ik leg kleingeld ook vaak gewoon ergens neerquote:Op maandag 23 december 2024 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar ik denk wel dat het grotendeels te maken heeft met dat winkeltje hier tegenover. Daar gebeurt relatief veel met cash en als mensen dan dubbeltjes of stuivers terug krijgen dan gooien ze die nog weleens gewoon van zich af. Anders kan ik het niet verklaren. Ik vind het eigenlijk best bizar hoe veel ik vind. Overigens lang niet alleen rondom dat winkeltje hoor, ook in Zwolle, Breda, Den Bosch, België, Engeland, Duitsland en Kroatië heb ik al geld gevonden.
Ik rijn, jij rijnt, wij hebben gerijnd.quote:Op maandag 23 december 2024 14:08 schreef LTVDK het volgende:
De slager hier heeft het wel goed druk zo deze dagen, heel de dag door rijnen tot ver buiten de winkel, alsof ze het gratis weggeven
Jaquote:Op maandag 23 december 2024 16:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oehh, proef je dan ook echt pistache?
Gegratineerde vuilnisbak met een vulling van coquilles.quote:Op maandag 23 december 2024 16:14 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb gisteren dus coquilles gehaald (met toegevoegd water voor de extra lekker!!) maar kan niet kiezen wat ik er mee wil gaan maken
Iemand ideeën?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inb4 naaktslakreceptenquote:Op maandag 23 december 2024 16:14 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb gisteren dus coquilles gehaald (met toegevoegd water voor de extra lekker!!) maar kan niet kiezen wat ik er mee wil gaan maken
Iemand ideeën?
quote:
Naaktslak in een broekje van botersla.quote:Op maandag 23 december 2024 16:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Inb4 naaktslakrecepten
Maar dat heb ik zomaar nog nooit gemaakt (of gegeten?) dus geen ideeën deze keer
Gaat het goed met je?quote:Op maandag 23 december 2024 16:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik rijn, jij rijnt, wij hebben gerijnd.
Behalve de keelpijn en het gemis van Boedje dat door mijn ziel snijdt en mijn hart doet huilen best welquote:Op maandag 23 december 2024 16:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Gaat het goed met je?Behalve je keelpijn dan
In het vliegtuig zat er weer eentje achter me te blaffen.quote:Op maandag 23 december 2024 16:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Souveniertje uit Budapest?
Ja, wil je hem zelf even pakken? Ik ben juist net even gaan liggenquote:
Ach gossiequote:Op maandag 23 december 2024 16:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Behalve de keelpijn en het gemis van Boedje dat door mijn ziel snijdt en mijn hart doet huilen best wel
* doet greep in de potquote:Op maandag 23 december 2024 16:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, wil je hem zelf even pakken? Ik ben juist net even gaan liggen
*Wijst in richting van droppot
Leuke variatiequote:Op maandag 23 december 2024 16:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Minder dan met als je pistachenootjes eet natuurlijk, maar je proeft het zeker
quote:Op maandag 23 december 2024 16:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gegratineerde vuilnisbak met een vulling van coquilles.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vind die coquille niet zo erg, gok ik
ohhhhquote:Op maandag 23 december 2024 16:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Inb4 naaktslakrecepten
Maar dat heb ik zomaar nog nooit gemaakt (of gegeten?) dus geen ideeën deze keer
Volgens mij heb ik ze ook maar één keer op en in mijn herinnering vond ik ze toen echt heel lekker. En wil nu gewoon iets lekkers maken want ze zijn duur![]()
Baby darling doll face honey
Volgende keer als je weer zit opgescheept met iemand met vliegende blaftyfus gewoon zeggen dat ze moeten opvliegenquote:Op maandag 23 december 2024 16:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In het vliegtuig zat er weer eentje achter me te blaffen.
En het had geen lieve flaporen en vier pootjes.
Hartverscheurend.quote:Op maandag 23 december 2024 16:21 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ach gossieTwas zeker een pijnlijk afscheid.
Moet je nu weer werken?
Ze zag er niet uit alsof ze gemakkelijk opstijgtquote:Op maandag 23 december 2024 16:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Volgende keer als je weer zit opgescheept met iemand met vliegende blaftyfus gewoon zeggen dat ze moeten opvliegen
Ohquote:Op maandag 23 december 2024 16:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze zag er niet uit alsof ze gemakkelijk opstijgt
lekker bij de citroen semifreddo met frambozensausquote:
Ja preciesquote:Op maandag 23 december 2024 16:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar dan wel beleefd, want zo ben ik: mag ik u vriendelijk verzoeken om op te tyfen?
quote:Op maandag 23 december 2024 16:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Okee ik ben al weg . Boodschap is duidelijk
ik ben steeds makkelijker, Prijs bekijken en de goedkoopste wordt het zonder aanvullende pakketten. Wel met minste eigen risicoquote:Op maandag 23 december 2024 16:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zorgverzekering kiezen is ook weer een pretje
quote:
quote:Op maandag 23 december 2024 16:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar dan wel beleefd, want zo ben ik: mag ik u vriendelijk verzoeken om op te tyfen?
Ohquote:
momenteel niet, maar wat niet is kan nog komen. Gelukkig ben ik vrijwel nooit ziekquote:Op maandag 23 december 2024 16:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
Heb je vliegende blaftyfus dan?
Dit soort dingen zijn gevaarlijk om te zeggen.quote:Op maandag 23 december 2024 16:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
momenteel niet, maar wat niet is kan nog komen. Gelukkig ben ik vrijwel nooit ziek
(klopt af)
weet ikquote:Op maandag 23 december 2024 16:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit soort dingen zijn gevaarlijk om te zeggen.
Veel goedkoper wordt het anders niet. Dacht dat het eigen risico afgeschaft zou worden.quote:Op maandag 23 december 2024 16:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ben steeds makkelijker, Prijs bekijken en de goedkoopste wordt het zonder aanvullende pakketten. Wel met minste eigen risico
dan wordt de prijs nog hogerquote:Op maandag 23 december 2024 16:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Veel goedkoper wordt het anders niet. Dacht dat het eigen risico afgeschaft zou worden.
*klauwtquote:Op maandag 23 december 2024 16:43 schreef UitStraling het volgende:
Griepjes zijn vaak een keuze, je geeft er lekker aan toe en kruipt een paar daagjes heerlijk onder de wol of je klauwt jezelf er gewoon een beetje erdoorheen.
Zo doe ik het ook.quote:Op maandag 23 december 2024 16:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ben steeds makkelijker, Prijs bekijken en de goedkoopste wordt het zonder aanvullende pakketten. Wel met minste eigen risico
ook mijn keuze dit keer. nog niet eerder bij gezeten, door jaarbetaling kwam Vink Vink niet eerder in mn keuzelijstjequote:Op maandag 23 december 2024 16:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo doe ik het ook.Ik ga weer terug naar Vink Vink.
Genoeg mensen die zich met een griephoestje drie of vier keer bij de huisarts melden, wat dat betreft mag het eigen risico naar 5K om de zemelzeikerds weg te houden.quote:
Nog zeven minuten wachten.quote:Op maandag 23 december 2024 16:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou huphup even vijf uur worden graag
Vond ze prima. Duidelijke app, reageerden snel op vragen.quote:Op maandag 23 december 2024 16:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
ook mijn keuze dit keer. nog niet eerder bij gezeten, door jaarbetaling kwam Vink Vink niet eerder in mn keuzelijstje
geluktquote:Op maandag 23 december 2024 16:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou huphup even vijf uur worden graag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 23 december 2024 17:09 schreef Ama het volgende:
Lekker hoor.VOor het kerstontbijt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
Neequote:Op maandag 23 december 2024 17:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
VOor het kerstontbijt?
Lekker hoor.BrunchbroodjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Baby darling doll face honey
Lekker hoor.Had je ook wel zelf op de fiets kunnen ophalen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ziet er lekker uit allemaal.
Oke.quote:Op maandag 23 december 2024 17:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Had je ook wel zelf op de fiets kunnen ophalen.
Lolquote:Op maandag 23 december 2024 17:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Had je ook wel zelf op de fiets kunnen ophalen.
quote:Op maandag 23 december 2024 17:14 schreef Crack_ het volgende:
Geen zin meer in kersthopelijk is het eten lekker en heeft mn nichtje zin om te spelen
wij maken ze zelf, bijna altijd laatste zaterdag van december.quote:Op maandag 23 december 2024 17:19 schreef Ama het volgende:
Rolletjes met slagroom heb ik al jaren niet meer gehad.![]()
Nu heb ik zin in kniepertjes.quote:Op maandag 23 december 2024 17:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
wij maken ze zelf, bijna altijd laatste zaterdag van december.
quote:Op maandag 23 december 2024 17:14 schreef essnhills het volgende:
[ link | afbeelding ]
Pistachekletskop met citroensemifreddo![]()
En daar moet dan nog frambozensaus in
Ziet er lekker uit.quote:Op maandag 23 december 2024 17:14 schreef essnhills het volgende:
[ link | afbeelding ]
Pistachekletskop met citroensemifreddo![]()
En daar moet dan nog frambozensaus in
muts op, handschoenen aan, skipak aan. Hop Hop lopen jijquote:Op maandag 23 december 2024 17:33 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil nog hardlopen maar pufpuf koud. Al heb ik er wel zin in, even hoofd legen. Ik merk dat ik wanneer ik hardloop met loop-oordopjes in een super lekkere focus kom
Wat voor koekjes heb je gemaakt?quote:Op maandag 23 december 2024 17:38 schreef kwiwi het volgende:
Zo, bakkerij kwiwi is gesloten voor vandaag.. 40 wafels, 70 koekjes vandaag. Alleen morgenochtend de koekjes nog even kerstig versieren
quote:Op maandag 23 december 2024 17:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
muts op, handschoenen aan, skipak aan. Hop Hop lopen jij
damnquote:Op maandag 23 december 2024 17:38 schreef kwiwi het volgende:
Zo, bakkerij kwiwi is gesloten voor vandaag.. 40 wafels, 70 koekjes. Alleen morgenochtend de koekjes nog even kerstig versieren
anders alleen een hoofdbandje om je oren....quote:Op maandag 23 december 2024 17:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]ga ik zo doen, echtttt!!!! En het is alleen de eerste vijf minuten koud
2 tegelijk, maar gaat best snel hoorquote:Op maandag 23 december 2024 17:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
damn40 wafels ook echt, hoeveel kon je er tegelijk bakken?
Jaquote:Op maandag 23 december 2024 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
ouwe vogelzoeker geile kikker
haas koe penis hangoor stierenkl
Hoe is het bro?quote:
Mooi man.quote:
Jaquote:Op maandag 23 december 2024 17:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
krijgt ook meteen een kek kleurtje met zo'n sausje
Pastinaakpuree?quote:Op maandag 23 december 2024 17:34 schreef Crack_ het volgende:
De coquille zoektocht gaat nog door, ik wil denk ik iets met puree (maar waarvan?) en citroensaus of beurre blanc, of citroen beurre blanc
dat is niet een combi met coquillesquote:
En het werkt ook?quote:Op maandag 23 december 2024 18:12 schreef CherryLips het volgende:
Buitenverlichting hangt. Ik herhaal, buitenverlichting hangt.
Sfeerverlichting?quote:Op maandag 23 december 2024 18:12 schreef CherryLips het volgende:
Het zal toch niet waar zijnquote:Op maandag 23 december 2024 18:12 schreef CherryLips het volgende:
Ook die kunnen in de vetvijverquote:Op maandag 23 december 2024 18:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat is niet een combi met coquilles
Ik hoop dat ze die mensen ook lekker met rust laten verder. Te bijzonder om te verpesten dit.quote:Op maandag 23 december 2024 18:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Bijzonder hč dat er nog “wilde” mensen zijn die dan worden gefotografeerd met wildcameras. Lopen ook bijna naakt rond.
https://www.nu.nl/buitenl(...)onegebied.html#nujij
niet met kutkat zn snekbarbestellingquote:
Vriendelijk volkje "de stam houten spijkers in de grond plaatst om ongewenste bezoekers af te schrikken"quote:Op maandag 23 december 2024 18:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Bijzonder hč dat er nog “wilde” mensen zijn die dan worden gefotografeerd met wildcameras. Lopen ook bijna naakt rond.
https://www.nu.nl/buitenl(...)onegebied.html#nujij
De C1 die zat te bumperkleven (niet bij mij) was ook wel pittig en vervolgens met 140 wegsputterenquote:
nu nog 30 weeskinderen vindenquote:Op maandag 23 december 2024 18:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En ik heb weer voor 30 weeskinderen noedels gemaakt, dus hdp
Dat wordt veel stapjes morgen.quote:Op maandag 23 december 2024 18:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En ik heb weer voor 30 weeskinderen noedels gemaakt, dus hdp
Ja, of nietquote:
Ik word maar gewoon dikquote:
Sesamzaad!!quote:Op maandag 23 december 2024 18:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
KIEEEEEEEEEEEEEEEEP met knoflook
Broccoli
Noodles (sesamolie, chiliolie en sojasaus)
quote:Op maandag 23 december 2024 18:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sesamzaad!!
Laat je speelgoed staan
Schuif gezellig aan
Voor Sesamzaad
Voor Sesamzaad
De meest logische keuzequote:
Goed voornemenquote:
Kost ook weinig moeitequote:
Ik wil het!quote:Op maandag 23 december 2024 18:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
KIEEEEEEEEEEEEEEEEP met knoflook
Broccoli
Noodles (sesamolie, chiliolie en sojasaus)
Oke.quote:Op maandag 23 december 2024 18:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Der Kaiser houdt je in de gaten
[ afbeelding ]
Ja, die bombastic side eye thoquote:
ja zo kijkt vlinder naar me als ik normaal moet doen.quote:Op maandag 23 december 2024 18:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, die bombastic side eye tho
Begrijpelijkquote:Op maandag 23 december 2024 18:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja zo kijkt vlinder naar me als ik normaal moet doen.
dat is best vaak.
Moet Vlinder een beetje steunen, toch?quote:
daarom sta je op de goede lijst.quote:Op maandag 23 december 2024 18:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet Vlinder een beetje steunen, toch?
Precies!quote:Op maandag 23 december 2024 18:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
daarom sta je op de goede lijst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Altijd dus?quote:Op maandag 23 december 2024 18:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja zo kijkt vlinder naar me als ik normaal moet doen.
dat is best vaak.
quote:Op maandag 23 december 2024 18:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Precies!it's a guinea pig thing.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
WHIEEEEEEEEEEEEEEEPquote:
misschien is ze iets sinisters aan het plannen.......quote:Op maandag 23 december 2024 18:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
WHIEEEEEEEEEEEEEEEP
Wattenschijfje floot keihard in m'n oor
Zo heb ik haar niet opgevoed
Waarom is dit nodig?quote:Op maandag 23 december 2024 18:47 schreef Nattekat het volgende:
Ik sta op het punt om m'n aanwezigheidsrecord op kantoor te verbreken. Staat nu op 18:55, ben van plan om tot 20:00 op kantoor te blijven
#hardewerker
Denk je dat ze een lijstduwer of een lijsttrekker is?quote:Op maandag 23 december 2024 18:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
misschien is ze iets sinisters aan het plannen.......
machtsgreep in de kooi
Zit je in Japan ofzo?quote:Op maandag 23 december 2024 18:47 schreef Nattekat het volgende:
Ik sta op het punt om m'n aanwezigheidsrecord op kantoor te verbreken. Staat nu op 18:55, ben van plan om tot 20:00 op kantoor te blijven
#hardewerker
Ligt aan of ze achter anderen aanrent of aangerend wordtquote:Op maandag 23 december 2024 18:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Denk je dat ze een lijstduwer of een lijsttrekker is?
Dat is sowieso een pré, de dag voor kerst zo vroeg mogelijk naar huis.quote:Op maandag 23 december 2024 18:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan ik morgen om 15:30 naar huis.
Wisselt een beetje afquote:Op maandag 23 december 2024 18:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ligt aan of ze achter anderen aanrent of aangerend wordt
zodra ze 'DE LEIDER' genoemd wil worden zou ik ingrijpen.quote:Op maandag 23 december 2024 18:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wisselt een beetje af
Dus daar is ook geen peil op te trekken
Oh, dat is wel een goed tipquote:Op maandag 23 december 2024 18:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zodra ze 'DE LEIDER' genoemd wil worden zou ik ingrijpen.
Gewoon een oven aantrekkenquote:Op maandag 23 december 2024 18:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zocht op beenwarmers:
https://www.zalando.nl/outfits/dr9jMUlpTLC/
Kweenie hoor
Mag een airfryer ook?quote:
Ja, ik kan dit bevestigen.quote:Op maandag 23 december 2024 19:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
werkt dat net als spotify, airfry?
Cassettebandjes kunnen ookquote:Op maandag 23 december 2024 19:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
snap geen MOER van spotify...
dan maar weer cd's zoeken
haha! cassettebandjes is hartstikke oud manquote:Op maandag 23 december 2024 19:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Cassettebandjes kunnen ook
Oke opa.quote:Op maandag 23 december 2024 19:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
quote:Op maandag 23 december 2024 19:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
haha! cassettebandjes is hartstikke oud man
quote:
Boomer gespot.quote:Op maandag 23 december 2024 19:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
IK VAL IN DE PRIJZENquote:
Mijn ouders hebben met mijn geboorte een telegram verstuurd naar de rest van de fam die toen op familieweekend warenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op maandag 23 december 2024 19:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben met mijn geboorte een telegram verstuurd naar de rest van de fam die toen op familieweekend warenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Hollands diepe gedachte dit welquote:Op maandag 23 december 2024 16:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik rijn, jij rijnt, wij hebben gerijnd.
quote:Op maandag 23 december 2024 19:18 schreef Nizno het volgende:
[..]Je bent zelf onlogischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Nee ze is onzin, achterstevoren, wat op zich best onlogisch isquote:
Stiekem zijn @ninzo en @onlogisch klonenquote:Op maandag 23 december 2024 19:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ze is onzin, achterstevoren, wat op zich best onlogisch is
Paddestoelenquote:
@NINZO?quote:Op maandag 23 december 2024 19:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Stiekem zijn @:ninzo en @:onlogisch klonen
@esshinllsquote:
van eshnsills kun je niet anders verwachtenquote:
Er is toch maar 1 Fokker met een boel klonen die tegen elkaar ouwehoeren?quote:Op maandag 23 december 2024 19:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
@:onlogisch
ze hebben door dat je mijn kloon bent
neuj er zijn er veel meerquote:Op maandag 23 december 2024 19:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Er is toch maar 1 Fokker met een boel klonen die tegen elkaar ouwehoeren?
Maar dan is het nog geen 20.00 uur?quote:Op maandag 23 december 2024 19:41 schreef Nattekat het volgende:
The Final Countdown is door mijn Spotify gekozen. Nu moet ik wel naar huis over 5 minuten.
Ik moet toch de muziek respecterenquote:Op maandag 23 december 2024 19:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan is het nog geen 20.00 uur?
Klinkt alsof je het over de schutting gaat gooienquote:Op maandag 23 december 2024 19:43 schreef Nattekat het volgende:
met een frisse blik moet gaan tackelen
Ik heb alleen geen schuttingquote:Op maandag 23 december 2024 19:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt alsof je het over de schutting gaat gooien
Karma omdat je je eigen doel niet eens wilt halenquote:Op maandag 23 december 2024 19:46 schreef Nattekat het volgende:
Ik sluit af en het begint keihard te regenen
quote:Op maandag 23 december 2024 18:47 schreef Nattekat het volgende:
#hardewerker
Wat een lui mormel is het toch ookquote:Op maandag 23 december 2024 19:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Karma omdat je je eigen doel niet eens wilt halen
[..]
Jaquote:
toen hij typte dat hij tot 8u door zou was ik eerst van plan te typen dat hij dat toch niet vol zou houden... maar ik dacht... ach nee laat ik niet weer negatief over hem zijn...quote:Op maandag 23 december 2024 19:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wat een lui mormel is het toch ook
das jouw kloon?quote:
quote:
quote:
Ja dit kan toch niet meer als verrassing komenquote:Op maandag 23 december 2024 19:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
van eshnsills kun je niet anders verwachten
Sssssstquote:
Zal waarschijnlijk ook pas om 10 zijn begonnenquote:Op maandag 23 december 2024 19:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
toen hij typte dat hij tot 8u door zou was ik eerst van plan te typen dat hij dat toch niet vol zou houden... maar ik dacht... ach nee laat ik niet weer negatief over hem zijn...
15:30quote:Op maandag 23 december 2024 20:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zal waarschijnlijk ook pas om 10 zijn begonnen
je hebt gelijk... niet zo negatief..quote:
Thuisquote:
aan het knikkebollenquote:
quote:
Hee, ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen mijn vriendin gnorkte
-XOXO-
quote:Op maandag 23 december 2024 20:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op een buitenaardse planeet.
quote:Op maandag 23 december 2024 20:32 schreef datismijnmening het volgende:
De genialiteit van mijn bevergrap werd niet gewaardeerd aan tafel![]()
![]()
Waarom bestaan er geen rijke bevers?5/10 op de schaal van gnork.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen mijn vriendin gnorkte
![]()
Waarom bestaan er geen rijke bevers?4/10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen mijn vriendin gnorkteOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
![]()
Waarom bestaan er geen rijke bevers?DadjokesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen mijn vriendin gnorkte
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Morgen vroeg uit de veren?quote:
![]()
Waarom bestaan er geen rijke bevers?Voldoende cabaretiers die vinden dat vrouwen geen gevoel voor humor hebben, tja ik snap het wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen mijn vriendin gnorkte![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |